לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I solemnly swear that I am up to no good


All of the stars are fading away, just try not to worry- you"l see them someday

Avatarכינוי:  reniXD

בת: 30

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

המון גשם וקור


ולא שזה רע, זה נורא נחמד דווקא.

בבצפר תמיד יש לי עם מי לצאת החוצה ולהירטב לגמרי, גם אם יש ברד (אהמ*בטי*אהמ),

ובבית אפשר לשבת מול החימום והטלויזיה, או סתם במחשב, ולשתות משהו חם, או להתכסות בשמיכה.

אפשר לעשות הכל בבית, אבל לא יוצא לי לצאת מהבית כמעט בכלל- ביטוי מעניין, אגב, הכמעט בכלל הזה...

 

דווקא נחמד לי בבית, האמת.

למרות שאמא יושבת על הוריד לסדר קצת, ולהחזיר צלחות לכיור,

ואחותי מעצבנת בטירוף בזמן האחרון,

ולפעמים אי- אפשר לעשות כלום בשקט ואז רק רוצה שכולם ייעלמו לשעתיים שלוש ו-

טוב, אז לא תמיד הכי נחמד בבית...

 

דווקא יש לי חשק לצאת להפוך ולקן (טוב, לקן לא כל-כך), לראות אנשים-

לדבר עם אנשים, להכיר אנשים, אפילו להתווכח עם אנשים!

רק לעשות משהו עם אנשים.

 

 

ואי-אפשר לעשות את זה, כי קר ויורד גשם, אבל כנראה שבשביל זה המציאו את המסנג'ר...

 

 



 

 

עשיתי עבודה לפני כמה זמן (עם בטי) על ספר שקשור להסטוריה של ישראל או משהו, לכבוד ה-60 שנה לישראל וכל זה,

ואיך שהוא הגענו לנושא הזה של הטוב והרע- איך שהם שונים אצל כל בן- אדם,

איך שכל בנאדם מפרש טוב ורע בדרך שונה,

איך שבשביל בנאדם הרע בשבילינו יראה טוב בשבילו (אפשר לומר, התפוז המכני, אבל אני לא אפרט...)

וגם- איך שאין בנאדם שיש בו רק טוב, או רק רע, ושכולנו בעצם גם טובים וגם רעים ואף אחד לא מושלם.

 

טוב, בקיצור הרבה...

 

ולגבי הנעליים מהפוסט הקודם- דודה שלי תקנה אותם,

היא תזמין אליה, ותשלח לי, אבל זה יגיע עוד מלא זמן, כי היא גרה בחו"ל (ניו-יורק לכל המעוניינים...)

 

 

 

 

אההה, מופנה לסתיו (אם תגיע לכאן)-

אנחנו צריכות לדבר, אני לא רוצה שתסבלי לבד, לפחות שיהיה לך עם מי לדבר.

וגם אם אין על מה לדבר בכלל- אז בכל זאת, להרגיש רע בלי חברים זה סתם משעמם =]

3> ותרגישי טוב (נפשית, גם פיזית, אבל הכי חשוב נפשית).

 

 

 

 

 

ולכולם- צ'ימו 3>

*שמתם לב שהארכתי את הפוסט היום? -על תענו על זה.

 

נכתב על ידי reniXD , 30/1/2008 13:22  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



WoW, Life is exhausting... =[


*פוסט חפירה*

 

אני כבר רואה את הבלאגן שהולך להיות לי בבית הספר.

הושעיתי ליום אחד (טוב, חצי יום),

הותקפתי ע"י אדר פקאצות מפגרות,

אני עומדת להכשל באלגיאומטריה שהיה לפני שבוע,

אין לי הרבה יותר מ- 70 בביולוגיה ובג"ג,

ואני כבר יודעת שלא הולך לי...

וזה לא שאני לא רוצה!

בביולוגיה אני פשוט משתעממת, והבעיה שחוץ מלהעתיק מהלוח צריך גם להקשיב, אבל אני לא יכולה, המורה הזאת היא כמו סם הרדמה!

ג"ג פשוט תקוע באמצע החיים, היינו אמורים להפסיק ללמוד את זה אחרי שנה שעברה, חברים שלי בגולדה כבר לא לומדים את זה, איזה כיף להם...

ולמרות שזה דפוק, אני ממש רוצה לעבור את השנה הזאת עם ציון טוב בג"D, אף פעם לא הייתי טובה בזה, ואני לא יודעת כלום ועוד שלושה ימים יש מבחן.

ולמרות שחרשתי כל סוף השבוע שעבר (וגם לא הלכתי ל- DND), בכל זאת לא הלך לי משהו במתמטיקה...

 

אני יודעת שבלשון ואנגלית (למרות שזה אמור להיות קל), אני לא אקבל יותר מ- 80.

במוזיקה וספורט לא ממש אכפת לי, אבל לעזאזל, אין לי כוח לזה, זה פשוט דפוק מה שההומו הזה מלמד אותנו- ולספורט סתם אין לי כוח.

 

היסטוריה, תנ"כ וספרות ילך לי מעולה, אני יודעת.

ערבית גם בסדר, למרות שהלך חרא בהתחלה, השתפרתי.

 

אז בקיצור, החלטתי לקחת את עצמי בידיים-

אני לפחות אנסה להקשיב יותר במתמטיקה, ולהכין שיעורים בעצמי.

וגם בביולוגיה, וכימיה וכל זה... אפילו שזה נורא משעמם.

 

אני אנסה, אני חייבת לנסות, אני פשוט צריכה להתחיל לשתות קפה ולהסתובב עם תרמוס בכל מקום, זה יעורר אותי :]

 



 

 

 

 

 

בילויים, זה נהיה יותר ויותר יקר...

אבל לשמחתי, עכשיו צצו כל מיני אפשרויות חדשות-

סרט במחיר של כרטיס אחד לשני אנשים, המבצע של סלקום.

הרבה פגישות DND-

אצל נמרוד בימי שלישי, במדיטק עם ואדים בימי חמישי, ובימי ראשון בהפוך, זה נהיה ממש כיף!

רק חסרה לי הקבוצה של תמיר-

הוא אמור להיות שה"מ ממש טוב, עם הרפתאקות טובות, ככה פיליפ אמר...

טוב, אני רוצה להתנסות אצלו פעם, שיחקתי איתו רק עם אחותי, אבל אני רוצה להתנסות עם הרעיונות שלו קצת יותר.
הוא הרי אומר שהוא טוב- אבל עדיין לא יצא לי לראות את זה, והאמת, כבר נמאס לי להסכים בלי לדעת על מה אני מדברת.

 


 

כן, מחוה קטנה להארי פוטר...

 

 

יורד גשם בחוץ, כמה נחמד.

פעולה בארבע.

כמה זמן לא הייתי בקן... משהו כמו חודש.

והכל בגלל המבחנים ושאין לי כוח.

אבל היום אני אלך.

=]

 

 

דודה שלי באה מחו"ל לשבועיים.

נסענו לראשון, אני היא ואחותי.

היה נחמד.

 

אבל לא קניתי כלום- כם פעם שהיא באה  היא מביאה כסף ומתנות.

אז היא הביאה לי חולצה של אמילי, ועוד חולצה אחת שעדיין לא ראיתי.

ומאתיים שקל.

ובגלל שלא קניתי כלום, היא אמרה שהיא תקנה לי נעליים, ובחרנו ביחד משהו בין 40 דולר ל- 50 דולר.

אז נכנסנו לאתר של DC, והיא קונה לי את אלו-

 

 



 

אין מילים לתאר כמה שאני מאושרת.

 

=]

 

וגם קצת מבואסת יודעים, ככה אני...

 

 

 

ראיתי "המבוך של פאן"- ממליצה בחום, אחד הטובים שראיתי !

 

צ'ימו ,/\,,

נכתב על ידי reniXD , 26/1/2008 13:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

9,862
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לreniXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על reniXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)