לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I solemnly swear that I am up to no good


All of the stars are fading away, just try not to worry- you"l see them someday

Avatarכינוי:  reniXD

בת: 30

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

Friday Night יש למה לחכות


אווו אין לי זמן לנשום!

סתיו ואלינה רבו, וזה ממש עצוב...

זה רציני הפעם T_T

לא טוב בכלל.

בכל אופן, הן הסכימו להיפגש היום, עם כולם, אצל תמיר. לסרט, כמובן. מזל.

אחרי זה אני וגבי נוסעות למסיבה יומולדת של נוי (הגאון עושה את המסיבה שלה בשבט...><)

אחר כך להולצמן, כנראה נישן אצלה.

בבוקר אני בטח אלך לאבא, אני אביא איתי פיזיקה >> בטח אני אחזור הביתה רק בערב שבת.

לא נורא, הולך להיות מגניב.

ועוד פחות משבוע ההופעה! אני לא מאמינה כמה מהר הזמן עבר.

 

אני תמיד צריכה שיהיה לי למה לחכות, ואני לא מדברת על לסיים בצפר ולסוע ללמוד באנגליה (XD),

אני מדברת על דברים קרובים יותר-

יום שישי, ההופעה, איזשהו טיול...

לפני חודשיים בערך חשבתי שלא יהיה לי למה לחכות... ואז צצה ההופעה הזאת, וכל-כך חיכיתי לה!

בדר"כ, כשאין לי למה לחכות, אני פשוט מחכה לראש1 (כל יום רביעי), ואני מחכה לדברים קטנים אחרים במושגים של כמה גיליונות אני אקבל עד אז.

אני גם עושה את זה עם שופי שבוע (כמה פעמים אני אצא עד תאריך מסוים, נגיד עד ההופעה), אבל במקרה הזה, היה לי יותר נוח לספור ת'ימים לפי ראש1, כי ההופעה ביום רביעי (שזה היום בוא אני מקבלת ראש1).

עכשיו, הזמן עבר ממש מהר, והיה לי למה לחכות גם השבוע, כי ידעתי כבר לפני שבועיים שלנוי יהיה יומולדת.

האמת שהיה לי קל להעביר את הציפייה הזאת, כי היו המון ימי הולדת אחד אחרי השני (הולצמן, ליר, נוי), וגם לפני שבוע כבר ידעתי שיום שישי הזה אני אצל תמיר.

הזמן עבר כ"כ מהר שזה מוזר...

בדר"כ הוא עובר ממש לעט, לאני פשוט מחכה ומחכההה ומחכככההההה ואין לי מה לעשוווות...

ועכשיו- הנה זה כאן- עוד פחות משבוע.

 

טוב, אני חושבת שכאן אני אסיים להיום, למרות שאין לי משהו יותר טוב לעשות חוץ מלעדכן.

 

אז בגלל הכותרת, friday night:

 

 

בהחלט פסקול מתאים ל"לילה מוטרך במוזיאון" =]

 

בהתחלה כתוב:

friday night

produced

and directed

by mcfly

why are we holding signs up?

 

חחח, מצחיק אותי איך דאגי זורק ת'שלט ואיך הארי קורע אותו XD

 

נכתב על ידי reniXD , 28/11/2008 18:43  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד שבוע ההופעה


ואני כל-כך מחכה לזה.

יואו אני מתה, יש לי כל-כך הרבה על הראש >>

מבחן במדעי המחשב בשישי, בפיזיקה בשני, בהסטוריה בחמישי (יום אחרי ההופעה!).

איך אני אספיק? תשובה: אני לא!

 

אבל ההופעה מתגמלת אותי על זה.

אני מאוד אהבתי את הדיסק החדש, אבל פחות מאת הקודמים, ולכן ממש שמחתי כשראיתי שזאת תהיה הופעת המיטב, ועם השיקלולים של ראש1 נכונים, אז יהיו כל השירים הכי טובים!

בכתבה הזאת (שאגב, התפרסמה בשבוע שעבר), הם אמרו שהדיסק גם מדבר על סרטן (לא ידעתי >>), השיר save you, ושזה נושא שמאוד קרוב אליהם בגלל שאמא של סבסטיאן (נראלי. נו הקרחונה) ואח של פייר הבריאו מהמחלה.

הקליפ ממש מצמרר, מראים שם מלא חולי סרטן שוכבים על הרצפה, ועם השיר הם קמים והלכים, וחמייכים, והשיר כאילו מקבל צבע למה שהיה לפני זה כהה מאוד, יעני- הם מבריאים מהמחלה.

יצא יפה, ובכלל אני כבר מחכה שהם יבואו...

עוד שבוע עוד שבוע עוד שבוע =]

 

והנה הקליפ בגרסא שניה:

 

 

זה היוטיוב של סימפל פלאן.

 

והנה הקליפ של Mcfly ל DOYA, סתם כי הם כאלה חמודים (ודאגי במיוחד עם ה"הלו!" שלו).

 

 

זהו שלום בייביי

 

נכתב על ידי reniXD , 26/11/2008 16:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

9,862
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לreniXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על reniXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)