לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I solemnly swear that I am up to no good


All of the stars are fading away, just try not to worry- you"l see them someday

Avatarכינוי:  reniXD

בת: 30

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

הלו הלו =]


אממ עדכון קצרצר- יום שני (היום) עד חמישי אני בהוד השרון, כנראה, אז מי שצריך אותי- אני רק בפלאפון.

 

עדכון יותר קצרצר-      יום חמישי בערב מתחיל ה- XL!  ווהו! 

 



נכתב על ידי reniXD , 30/6/2008 11:13  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משעמם תחת... =\


ראיתי אתמול "סליפי הולו" (שוב) עם סתיו, אלינה ודור (חבר של סתיו).

היה מרתק.

לא, באמת, היה כיף, אבל הבעיה היא שחוץ מזה לא עשיתי כלום כבר איזה שבוע...

אי אפשר ללכת לסרט כל יום (כסףכסף), ואני כבר מתה ללכת לנרניה אבל אין לי עם מי (דאמט, כולם כבר הלכו, ואף אחד לא אמר לי לבוא).

אי אפשר ללכת לים, כי אני נהיית חולה מזה.

בת דודה שלי לא יכלה בסוף להיפגש בשישי אז ביטלנו את זה... האמת שהעברנו את זה ליום רביעי, אבל אני אהיה בהוד השרון משני בערב עד חמישי בערב (שזה ההתחלה של האקסטרלארג', כך שעז שזה יתחיל- יש לי מה לעשות).

אבל לא יודעת, בא לי לצאת עם חברים יותר, אבל תמיר עובד, ורובם לומדים, ו- אוף, מחר הכיתה הולכת לימית 2000 ואני כנראה לא אבוא איתם בגלל המחזור המזדיין הזה :( גררררררררר  בעעעעעעעע.

וגם אין לי כסף... לכלום...

לתמיר יש עבודה, לזיו יש עבודה, לליר יש עבודה, לי פאקינג אין עבודה, וזה כל-כך מבאס.

 

הדבר היחיד שיש לי זה שיעמום, ופופקורן, וגם זה עומד להיגמר (לא השיעמום- הפופקורן)...

 

 

נכתב על ידי reniXD , 28/6/2008 16:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

9,862
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לreniXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על reniXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)