לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I solemnly swear that I am up to no good


All of the stars are fading away, just try not to worry- you"l see them someday

Avatarכינוי:  reniXD

בת: 30

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

aha, life's like this


יש לי את "התקפי הדיכאון" האלה (הפוסט הקודם), שבהם אני פשוט חייבת מקום לפרוק...

ואחרי שהם עוברים, אחרי שאני מעדכנת, ועושה משהו שיישמח אותי (שותה שוקו, רואה סרט- במקרה הזה, "החוק ע"פ ג'ורג'יה"), אני מיד מעדכנת שוב, כדי שלכל המודאגים, אם יש כאלו, ובכלל, לא תהיה יותר סיבה, ובכן, להמשיך לדאוג.

למרות שסיבות ל"הרגשה הרעה" הזאת תמיד יהיו שם, אפשר לחיות איתם, כי הם חלק ממני, וחלק מהמון אנשים אחרים.

אני חושבת שלפעמים אני פשוט צריכה מישהו שיהיה שם בשבילי, וזה בדר"כ הבלוג, כי אני לא אוהבת להתלונן בפני אנשים אחרים על הדברים האלו, בגלל הסיבה הפשוטה, שהם פשוט, ברוב המקרים, לא מבינים. מה לעשות, רוב החברים שלי לא היו במצב הזה, ואני מקווה בשבילם שהם לא יהיו. קשה לי להודות בזה, כי ת'כלס אני פשוט רוצה להיות כמו כולם, אבל זה לא מה שמשנה...

גם אם הם לא "נמצאים שם לידי" במלוא המובן של זה, כשזה קורה, אני מסתדרת לבד, ואחר כך, אחר כך- כשאני רואה אותם, כל- כך כיף לי, הכי כיף לי בעולם.

בחייצת היה לי משהו כזה-

"התקף דיכאון" כזה, שהמדריכה שמה לב אליו. אני לא אוהבת כשאנשים שמים לב לדברים האלו... ברגעים האלו אני פשוט רוצה להיות לבד.

זה היה כשהשאר הכינו את האוכל, ואני ישבתי בצד עם סבטלנה. כל-כך רציתי את הבלוג שלי באותו רגע, אבל למזלי, בסוף בכלל לא הייתי צריכה אותו, כי התגנבנו לנו, אני והילי (או שזאת היתה סבט?) בחזרה לחדר שבו עברנו את הפעולות, וראינו שם את תמיר ודורין ועוד שתי בנות שאנ'לא זוכרת, ופשוט היה לי כל-כך כיף לראות אותם, אפילו שהם עבדו עלי עם הפלאפון...

הם שימחו אותי, ולמרות שהייתי רוצה שבכל פעם שאני אהיה עצובה אני אוכל לראות את תמיר, או את סתיו או את ליר או את אלינה, זה לא אפשרי, כי אז הייתי צריכה לראות אותם כמעט כל הזמן, והיינו נמאסים אחד על השני, ובכל אופן, הבלוג ממלא את החלק החסר ברוב המקרים...

בכל אופן, כשאני באמת צריכה אותם, הם שם, ואני אוהבת אותם, הו, כמה שאני אוהבת אותם...

 

בחייצת היתה לנו השבעה, לבוגרת, ואני לא נשבעתי, ובאותה דקה, כשכולם נשבעו, אני לא אמרתי כלום, וחשבתי על מה שיהיה בשנה הבאה...

כשכבר לא יהיה יותר D&D, וכשלא בטוח שאני ארשם לקן, וכשרוב החברים שלי לא ילמדו איתי באותו בית הספר, וכשיהיה לי כל-כך קשה לראות אותם עוד פחות מהרגיל...

אבל למזלי, אני תמיד אמצע זמן לבוא לקן, ואני בטוחה שנמשיך ללכת להפוך, ולרבוץ אצל תמיר, או בקניון, כשמשעמם ביום שישי, ובכללי, כשנחזור לשגרה, אולי, פתאום, הכל יהיה טוב יותר, כי אני מרגישה, ברצינות, שהשנה שעברה עלי היתה אחת היותר מוזרות, פרועות, ומיוחדות שהיו לי.

וכמה שסבלתי בשנה הזאת, והשביתה המעאפנה דפקה לי (ולכל השאר) את סדר הזמן בשנה...

 

אבל משום מה, אני מרגישה, שהשנה הבאה תתחיל טוב... אני מרגישה שהשנה הבאה תהיה בסדר.

אני מרגישה שהכל יהיה בסדר.

 

 

אני מתגעגעת מאוד לסתיו, שתחזור כבר מהסמינר שלה... אני אראה אותה רק עוד איזה שבוע, גאדמט...

 

 

את זה אתם צריכים לקרוא.

 

 



 

אין לי מושג איך אני עומדת לעשות בגרות במתמטיקה... אפילו את עבודת הקיץ לא התחלתי, ויש לי הרגשה שאני לא אסיים אותה בזמן =\

 

 

נכתב על ידי reniXD , 31/7/2008 23:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום יום הולדת.


טוב, נו מחר...

מחר יום הולדת לבלוג הזה, הבלוג שלי.

יום הולדת שנתיים, כבוד.

וגם... קניתי גיטרה, קלאסית, כמובן, יפה מאוד, וגם טובה.

לא "טובה" כמו של מקצוענים... סתם, טובה, כמו ש"טובה" היא בשבילי.

 

אני כל-כך ריקנית היום...

אני מרגישה שכואב לי, בלב.

אני מרגישה שרע לי, אבל שעדיין לא הכי רע שיכול להיות...

כאילו, שבעוד שתי שניות, הכל ייהרס לגמרי.

אני מרגישה שהוא כבר לא אוהב אותי כמו פעם, כבר לא מתייחס אלי כמו פעם...

כאילו שאני חשובה לו כמו כל השאר, וזה הורג אותי, כי חשבתי שאני יותר מזה.

אני תרגישה שמה שהיה לי איתה כבר היה, מה שאומר שלא יחזור יותר, וחבל, האמת.

אני מרגישה שהיא חסרה לי. כל-כך. אני כל-כך מתגעגעת אליה...

וגם אליה.

 

ואני בעיקר מרגישה לבד, ודואגת, בגלל כל-כך הרבה דברים...

בגלל אחות של סבתא, שיש לה סרטן, ולא  בטוח שיש מה לעשות עם זה.

בגלל הגשר בשיניים שיעשו לי, שאני עדיין לא יודעת אם יהיו חייבים לעקור שתי שיניים.

בגלל שהגשר הזה עולה יותר מהחיים שלי, ובגלל שהכל הולך להשתנות כל-כך מהר, ואני אצתרך לוותר על כל-כך הרבה דברים, כשאני כבר במילא מוותרת על המון.

בגלל שהבזבוז הבלתי פוסק של הכסף שלי מרושש אותי יותר ויותר מדקה לדקה, ואין לי מושג איך אני אעשה עוד כסף.

בגלל שאני מרגישה שבעוד כמה שנים כבר לא יהיה לי כסף לחיות.

בגלל שאני מרגישה שבעוד כמה שנים, אחרי הבגרויות ובית הספר, אני אהיה הכי לבד שבעולם, הכי עצמאית שבעולם, וזה, הו, כל-כך מפחיד אותי.

בגלל שאני מרגישה שאני לא אתאהב אף פעם, שאני אמות לבד, באיזה חדר, באיזה בית, באיזה חור, לבד.

 

בגלל שאני פשוט רוצה לראות את החברים שלי, להנות איתם, לצעוק עד השמיים, לעשות משהו משמעותי.

 

בגלל שאני לא יודעת, למה, אני מרגישה ככה, כי לפני שניה, לפני שהתחלתי לכתוב את הפוסט הזה, הכל היה בסדר.

 

 

 

 



 

 

בא לי להצתנף בתוך העצמי ולהיעלם...

זה בסדר אם אתם לא מבינים, אתם לא חייבים להבין.

 

בכל אופן, עד הבוקר הכל יעבור. הלוואי.

 

 

יום מטושטש עומד בפתח

כמו מתלבט עם בכלל לבוא

רק אני נמצא במתח

לא יודע למה לקוות

כל הכלבים נובחים ברקע

אבל בשכונה ממשיכים עוד לישון

אבא מוביל אותי לאוטו

אומר שבסוך הכל יעבור

 

וימים שקר על הבוקר

זורקים אותי

לרגש נסתר

ללב שנדקר

לצחוק שנשאר

רגעים של צער ואושר

מתנגשים

עוזרים לי לראות

עושים לי לרצות

לקום ולחיות

 

לחיות את הכל מהתחלה

 

 

נכתב על ידי reniXD , 31/7/2008 20:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

9,862
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לreniXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על reniXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)