לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I solemnly swear that I am up to no good


All of the stars are fading away, just try not to worry- you"l see them someday

Avatarכינוי:  reniXD

בת: 30

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

כל סוף הוא התחלה חדשה


לא, אני לא סוגרת את הבלוג או משהו.

זה פשוט סוף של הרבה מאוד דברים-

D&D של ימי ראשון בהפוך, השירות של נטלי ואמיר בהפוך, הקיץ, החטיבה, צעירה בקן חולון, קומונרים...

ברור שנמשיך לבוא להפוך בימי ראשון (ורביעי), מתוך ההרגל.

ונמשיך לשחק D&D, כי זה כבר חלק מהחיים שלי, לפחות.

נטלי מתחילה לנהל את "מיקס", אז אם ממש נרצה לראות אותה- היא תהיה שם, ואת האימייל של אמיר יש לי, אז אי תמיד יכולה להציק לו, והוא גם יהיה במיקס לפחות עד ינואר.

הקיץ... טוב, זאת ההתחלה של הסתיו, עוד מעט, ולזה חיכיתי כבר הרבה זמן.

מבחינתי, אני כבר בתיכון, או לפחות במעבר, ונשארתי באותו בית ספר (שש שנתי).

עכשיו אני בבוגרת בקן, והתחלפו הקומונרים.

אני בעיקר עצובה בגלל ה- D&D, זה ממש ייחסר לי בימי ראשון...

 

כל-כך הרבה דברים ישתנו עכשיו, ויש לי הרגשה מוזרה כזאת- אני פשוט יודעת שזאת עומדת להיות שנה מיוחדת עם אנשים מיוחדים, שהכל עומד להשתנות.

יש לי הרגשה של התחלה, במקום של סוף.

 

וזאת הרגשה ממש טובה.

 

 



 

משהו נחמד שעשיתי =] זה באיכות הרבה יותר טובה בפיינטשופ >>

 

נכתב על ידי reniXD , 31/8/2008 20:47  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדכון מהיר-


היום, הופעה של הדג נחש (אבא לוקח אותי כי משעמם לו XD), ופגישה עם הקומונרים.

מחר, ב- 10 אני צריכה להיות בבצפר, כי המורה ה-@#@%@#%#@% שלי הכריחה אותי לבוא לקשט ת'כיתה או משו...
מן הסתם אחרי זה אני אלך לאבא ואז ל- D&D, מפגש אחרון T__T.

 *הערה לעצמי- למצוא זמן  לקנות מחברות, כי אין לי.

**עוד הערה לעצמי-  לגמור את השיעורים במתמטיקה (לא יקרה...)

 

 

 

***הערה אחרונה לעצמי- לאנוס את מקפליי.

נכתב על ידי reniXD , 30/8/2008 12:35  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

9,862
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לreniXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על reniXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)