לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I solemnly swear that I am up to no good


All of the stars are fading away, just try not to worry- you"l see them someday

Avatarכינוי:  reniXD

בת: 30

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

אני בכזה מין מצב רוח...


שפשוט הייתי חייבת לעדכן.

טקס רבין של הנוע"ל, שהיה היום, היה חביב. באמת שכן.

אבל היו כל כך הרבה פאשלות (גם שלי), והרגשתי שהיה כל כך לא מושקע ורציני...

כאילו, זה טקס רבין, בשביל הנוע"ל הוא אמור להיות חשוב בדיוק כמו הטקסים האחרים, ואני יודעת שכולם מתייחסים אליו בתור טקס חשוב, אבל זה פשוט יצא ככה.

קורים כל כך הרבה דברים בבת אחת... אני יודעת שאמורה להיות לי עכשיו ירידה בלחץ, כי אין שום מבחן במת' באופק, וכי נגמר הטקס, אבל אני אפילו יותר בלחץ. אני חושבת שאני פשוט לא יודעת איך לתפקד בסביבת לחץ-לימודים. בדר"כ אני מתמודדת די בסדר עם לחץ, אני חושבת, אבל כשזה מגיע ללימודים אני מתחרפנת, ובמיוחד במת'.

אני כנראה ארד לחמש יחידות רגילות, בלי כל המואץ הזה של הכיתה שלי, וברור שזה ישאיר אותי רק עם בעיית כימיה, והלחץ ירד בצורה משמעותית, ועדיין...

זאת השנה הכי קשה שהיתה לי מבחינה לימודית 0.0

זה אולי קצת מוזר שאני מופתעת, אבל נגיד, כיתה ט' היתה לי יותר קלה מכיתה ח', גם בלי קשר ללימודים- פשוט הסתדרתי יותר, עברה עלי שנה טובה יותר, למרות שהיא היתה די מוזרה...

השנה הזאת לעומת זאת, שהתחלתי אותה בלי יותר מדי ציפיות, לטוב ולרע, היא בעיקר מפחידה ומלחיצה מבחינה לימודית, ומבחינה חברתית- טוב, כל החברים שלא נמצאים איתי בבצפר או בתנועה אני בקושי רואה, שזה אומר שממש, אבל ממש קשה לי.

זה אולי נשמע מפגר, אבל זה באמת קשה לי. אני פשוט מתגעגעת אליהם. 

הקקה הוא, שגם להם יש מלא עבודות ומבחנים, ויוצא לי לראות רק את סתיו מדי כמה ימים בערך, כשאנחנו הולכות לשבת על ספסל בשדרה ולדבר קצת, אבל זה רק כי היא גרה ממש קרוב אלי אז אנחנו פשוט מאוד ספונטניות כשזה מגיע לפגישות בנינו.

אבל אני יודעת שהמצב ישתפר, כי את סתיו אני עוד מצליחה לראות, ואת תמיר ואלינה (באתי לכתוב ת"א ואז הבנתי שזה גם תל-אביב) אני אראה בהפוך, כי אני הולכת להתנדב שם בשביל המחויבות האישית בכל מקרה.

 

טוב, עד הפעם הבאה שיתחשק לי, בהאי.

 



 

 

נכתב על ידי reniXD , 27/10/2009 21:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה עובר במוח של הנוער היום?!


אני יודעת שאני לא מי יודע מה יכולה לשפוט- אני בכל זאת נחשבת חלק מהנוער.

אבל לעזאזל, מה הוא חשב לעצמו?

חברה שלי אמרה לי היום, 'תראי, ילדה בת 13 עושה סקס', והתחילה להראות לי סרטון של ילדה בת 13 מתמזמזת עם חבר שלה.

הילדה קולטת ת'מצלמה, אומרת לחבר שלה לכבות את זה, הוא קם, עושה כאילו הוא מכבה את זה, וחוזר להתעסק איתה.

לא יכולתי להמשיך לראות, זה היה פשוט מגעיל.

נעזוב את זה שזה גיל צעיר והכל- אני אישית חושבת שזה גיל צעיר מדי אבל כל אחד חושב אחרת.

אבל אחרי זה להדליף את זה לאינטרנט, כשלכל אחד כמעט יש טלפון דור שלישי עם סרטונים והדבר הזה רץ בכל מקום?

באמת שבא לי להקיא, בכוונה או לא בכוונה, הוא היה צריך לכבות את המצלמה.

 

בכלל, גם אם זה היה בהסכמה והכל בסדר, למה לדפוק לה ולו את החיים?

מה, משעמם לו?

 

אני פשוט לא יודעת מה עוד להגיד על זה.

לא יודעת מה להגיד בכלל!

 

 

 

נכתב על ידי reniXD , 23/10/2009 20:43  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

9,862
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לreniXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על reniXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)