לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I solemnly swear that I am up to no good


All of the stars are fading away, just try not to worry- you"l see them someday

Avatarכינוי:  reniXD

בת: 30

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

סרטון דמדומים-מקפליי ^^


סרטון שהכנתי ושכחתי (איך אפשר?!) לפרסם.

סרט: twilight

שיר: corrupted של מקפליי

 

 

לגבי הבחירה של השיר לסרט- טוב, פשוט תקשיבו למילים 0.0

 

נכתב על ידי reniXD , 8/10/2009 16:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לילה קשה + אייקון


יש כמה דברים שאני לא יכולה להתמודד איתם כשאני ישנה -

1. יתושים. במיוחד כשהם באים באמצע הלילה, מזמזמים לי באוזן כל שנייה, ומעירים אותי. כבר לא אכפת לי שיעקצו אותי, רק שישתקו!

2. כשמישהו קם באמצע הלילה, מדליק אור בשירותים, ולא מכבה אחריו. או לחילופין- כשאמא מדליקה טלוויזיה באמצע הלילה. לא מסוגלת לישון עם אור.

3. כשחם לי. ועם השילוב של היתושים אז בכלל, כי אני מכסה את הראש בסמיכה ותוך כדי הופכת לארטיק.

יום שני בערב היה כזה-

לקח לי שעה וחצי להירדם (!), שעה וחצי של התהפכויות במיטה כדי למצוא זווית נכונה. עד שנרדמתי, הגיע היתוש. הו, יתוש מקולל...

והיה לי חם, לא יכולתי כבר עם הסמיכה הזאת! אבל הייתי חייבת להתכסות כי הוא זמזם לי ליד הראש... ובכלל התעוררתי כי אמא השאירה את האור בשירותים דולק.

עד שהתגברתי על כל אלו, וממש ממש ניסיתי להירדם (לא היה לי כוח לקום לכבות את האור בשירותים\להרוג את היתוש המקולל)- פתאום אני רואה אור כחול מהבהב מהטלוויזיה!

שונאת את האור הכחול הזה, יציר השטן המקולל...

קמתי, באמצע הלילה, הלכתי לסלון, כל הישער שלי פרוע ואני בפיג'מה, ופשוט אמרתי לה: "למה?!"

בסופו של דבר היא כיבתה את הטלוויזיה, אני כיביתי את האור בשירותים, והיתוש המקולל הלך להטריד מישהו אחר. אבל לא, שכאן יגמרו צרותיי?!

עדיין ניסיתי להירדם ולא הצלחתי, כבר החלטתי להישאר ערה עד הבוקר- ואז גיליתי ששתיים בלילה ופשוט אין מצב.

מסתבר שבסוף הצלחתי להירדם- פשוט כי התעוררתי בבוקר.

 

אייקון היה השנה... מעניין.

אני חושבת שהוא הוקדש יותר השנה לילדים.

הדוכנים של הספרים בעשרה שקלים היו שווים, אבל לא קניתי כלום >>

ההרצאות לא היו משהו, אבל הלכתי עם תמיר היום לסרט "הנסיכה הקסומה" ונכנסנו חינם ^^

בעיקר נהניתי להיות עם חברים, עם סת"א, וגם נפגשנו עם המון אנשים מגניבים.

 


 

מסקנה לקוראי דמדומים:

ג'ייקובון ואדוארד צריכים לעשות את זה!

 



לכל הקשים באנגלית: ג'אספר (שמאל), מסביר איך להפתר מבלה המעצבנת-

למטה- אדוארד וג'ייקוב מתחבקים (ג'ייקוב יצא סמא XD), ואדוארד אומר שהוא מאוהב בג'ייקוב.

אחח מי יתן שיקרה הנס הזה? ^^

 

 

 

נכתב על ידי reniXD , 7/10/2009 19:11  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

9,862
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לreniXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על reniXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)