לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Sublimation


Youth is Wasted on the Young - אם היינו יכולים להתחיל הכל מחדש, עם חוכמת החיים של הזיקנה, האם לא היינו עושים הכל אחרת?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

אז בסוף כולכם עזבתם את הדירה..מוזר!


אני יודעת שאני מניאקית, אבל כששמעתי שבסוף אתם עוזבים את הדירה כי שייקה מעלה את השכר דירה, התעוררה בי שמחה לעיד שהיה לי מאוד קשה לכבוש.
אתה יודע למה?
כי בסוף גם יצאת מניאק, וגם הפסדת את הדירה בכל מקרה.
כשביקשתי שתעזוב, לא הסכמת. אז אני נאלצתי לעזוב, למרות שאני זאת שהגיעה לשם קודם.
והיה לי קשה למצוא שותפה מחליפה (מי כמוך יודע כמה היה לי קשה), ולהעביר את כל החפצים ולהסתגל שוב לחיים עם ההורים, וכל הזמן היה לי בראש אותך ואת השותפה החדשה מפלרטטים לכם ברחבי הדירה היפה שלנו.
וכשהתקשרת ואמרת שכולכם החלטתם לעזוב, מה אני יעשה, אני רק בת-אדם. מצטערת, אבל זה גרם לי לחייך. ועוד לשמוע שאני הייתי שותפה יותר טובה ממנה, והגראנד פינלה - שאתה חוזר לאימא שלך... מצטערת, הרגשתי מן צדק פואטי.
ודרך אגב, אז אתה לא חושב שזה אפור, ביג דיל! זאת כנראה הייתה אחת מהבדיחות של בראן.
בכל אופן, זהו.
___________________________________________________________

אז אחרי ששמנו אותך מאחור, אפשר לדבר על היום. על זה שלקחתי חודש ללמוד למבחן המעפן הזה שנקרא המתא"ם, שאין לי כוח אפילו לדבר על כמה שהוא לא צודק.
ולמדתי מאוד יפה, אבל בשבוע האחרון אני סתם זרוקה בבית וכבר אין לי סבלנות ללמוד ואני מזניחה את עצמי (לא עושה ספורט ולא עושה גבות...) וכולי עצבנית ולא כיף בכלל להיות איתי. הרחקתי את כולם בטענה ש:"אני צריכה ללמוד" ובסוף אני גם לא לומדת וגם מתחרפנת מהלבד הזה.
דיי, אני רוצה שהסיוט הזה כבר יהיה מאחוריי. עוד מעט, ב - 9 לחודש...
ויש לי המוך תוכניות לאחרי המבחן: לחזור לעבוד כדי שיהיה לי כסף, לעשות רישיון נהיגה (כן, אני יודעת... מה לעשות, עוד לא עשיתי), ללמוד פיסול, "לחזור לשוק", לטפח את עצמי ולהיות מתוקה מתמיד, כדי שהגברים יחשבו שטוב לי בחיים וימשכו אלי (בתקווה).
אוף, נמאס לי מסטטיסטיקה, נמאס לי מניתוח טקסטים מדעיים באנגלית, ונמאס לי מידע כללי בפסיכולוגיה. דיי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נכתב על ידי הפיה הכחולה , 28/9/2007 21:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התכתבות אחרונה


"התלבטתי המון עם עצמי אם לשלוח לך את המכתב הזה או פשוט להתקשר....
מתוך מחשבה מסוימת שאת מעדיפה כמה שפחות קשר איתי החלטתי לכתוב
לא משהו חשוב או משהו גרנדיוזי.
סתם, כשדיברנו שאלתי ואמרת (גם פעם אחרונה שנפגשנו) שאת הדבר המשעשע לסלט את כן רוצה. אני פשוט מחר (שישי) עוזב את הדירה. על הבוקר העברות אחרונות, ואז או יותר מאוחר או בשישי אני חוזר כדי לצבוע.... כן, את החדר שאת צבעת. ולא! מעולם לא אמרתי שהוא אפור! הוא אפרסק או משהו כזה.... מין גוון של כתום בהיר שכזה.... שקר כלשהו....
וחוזר בשני כדי להיפגש עם שייקה להחזיר את הדירה בעצם. (זו התכנית בכל אופן)
אז שתדעי שזה בדירה (במטבח) אם תרצי וגם יש לך קצת דואר... מאיזו אוני, לא זוכר וכמה דברים מקופת חולים....
אני לא יודע מה יקרה במטבח כששלומי יפנה אותו אז דברי עם מישהו אם תרצי לקחת את זה....
אז זהו, את יודעת מתי לבוא כדי לא לראות אותי אם את רוצה...
לילה טוב.

המכתב הזה כולו מרגיש לי סופני וטעון. ואולי זה רק אני. זו לא הכוונה. הוא אמור להיות קליל ונונשלנטי... ולא סופני אני מקווה.
אולי איזה יום... כששנינו בני 40... :)
קיצר... בלה!
לילה
:)"

"אכן טעון...
אתה כועס עלי או משהו?
עזוב, לא חשוב. יש לי עוד אחד אצל ההורים."

"ממש לא!
אני אמרתי שזה יצא ככה למרות שלא הכוונה הרי....
לא יודע.
קיצר, לא משנה אז לא משנה...."

"טוב, שיהיה בהצלחה!
(תסמס לי כשתהיה בן 40 ונקבע לאיזה קפה או משהו)"


נכתב על ידי הפיה הכחולה , 28/9/2007 21:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת מתעוררת?
מכבה את הנודניק ומסתובבת לצד השני.

מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת פותחת את המחשב?
מכינה קפה עד שהוא עולה.

מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת שומעת שיר שאת אוהבת?
מגבירה את הווליום ושרה איתו.

מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת חוזרת הביתה אחרי הלימודים או העבודה?
מתיישבת ופולטת אנחת רווחה.

מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת מקבלת ספר?
קוראת את האחורה ואת השורה הראשונה.

מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת רואה משהו שאת רוצה בחנות?
בודקת אותו ומסתכלת על המחיר.

מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת שומעת על אוכל?
מריירת.

מה המקום הראשון שאת הולכת אליו כשאת יוצאת מהבית?
תלוי.. בד"כ זה התחנת אוטובוס.

מה הדבר האחרון שאת עושה לפני שאת נרדמת?
קוראת ספר ונרדמת איתו.

נכתב על ידי הפיה הכחולה , 28/9/2007 21:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי:  הפיה הכחולה

בת: 41




970
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להפיה הכחולה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הפיה הכחולה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)