לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

..Bury me with my guitar and on the way to hell I'll play



כינוי: 

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

סתם פוסט..


ואוו הרבה זמן לא עדכנתי.. חודשיים..

אין לי ממש מה לכתוב.. אממ.. עשיתי הרחבה!!!! 4 מ"מ אבל זה יגדל.. ועשיתי גם לנסטיה הרחבה ופשוט יש לי כשרון ואני צריכה להיות פרסרית XD  הנה משכית מצאתי מה אני אעשה שאני אהיה גדולה..

אמ.. מה עוד?.. אין יותר היסטוריה!!! כאילו עד תחילת י"ב.. סופסוף לא צריך לחרוש וללמוד עם ענת בראף.. וקבלתי 83 במגן בלשון! ו.. 100 במתמטיקה!! זה יהיה כל כך כיף לסיים שנה הבאה מתמטיקה!

אמ.. עוד יומיים יש לי מבחן מסכם\מתכונת\בגרות (תקראו לזה איך שבא לכם..) בתאוריה (איככ) ואני אכשל.. וכן נסטיה ורביד אני אכשל! (למרות אני תמיד אומרת שאני אכשל ומקבלת 90+ אבל הפעם אני אכשל..)

עוד מעט נגמרת השנה (תודה לאל) ואז חופש!! סופסוף אין לי כוח יותר לקום בבוקר וללכת ללמוד.. זה מדכא

אמ.. מה עשיתי בחודשיים האחרונים?.. הייתי במצעד הגאווה והיה ממש כיף!! עשיתי ראסטה ואני קמי ונסטיה הינו עם חולצות שמצויר עליהן קשת וכתוב כל מיני דברים(תודה נסטיה 3>) ושיר הלא מאגניבה לא הכינה חולצה חח איו וכמעט שכחתי מעומר שהצטרף אלינו ואליאן שהעדיפה ללמוד אנגלית במקום לבוא איתנו.. יופי אליאן..



אני, קמי, נסטיה ושיר

 



הראסטה המושימושלמת שלי XD

 

אמ.. לגילי הייתה יומולדת וגם לרביד ומשכית (אביב איזה קטע שיש לשתיהן יומולדת באותו היום ) אז מזל טוב אוי וגם לאמא שלי אם זה מעניין מישהו..

אמ.. נראה לי שזהו.. תאחלו לי בהצלחה בתאוריה

ובהצלחה למי שיש השמעות! חח לי אין XP

 

ביושים

 

נכתב על ידי , 29/6/2008 15:00  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,582
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXxLianxX אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על XxLianxX ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)