לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Marshmelokolad H&D


עיצובים,עזרים כלכך הרבה תרדו קצת למטה ותהנו מהמגוון :)

Avatarכינוי:  מרשמלוקולד לשירותך ;-)

בת: 16





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

5/2008

.


שיר קטן שכתבתי לך ג'ני

 

-

הזמן,הוא המשנה אנשים.

הזמן,הוא המלחיץ,המפחיד.

את אדם מיוחד,שלרגע לא חשב על עצמו!

ואנו היינו רגילים לזה,

אך כשהתחלת לחשוב על עצמך

לנו נראה משו מוזר

אנחנו, לבד?לא... לנו זה לא מתאים

לא הבנו איך בעצם גם לך יש חיים

ואסור לתת לך לבזבז  אותם עלינו

-

ג'ני שלי,אני אוהבת אותך יותר מהכל!

אני מצטערת שהייתי כזאת

לא ישנתי כל השבוע השעבר.

תכנסי לאייסי ואני אסביר לך.

אני לא מוכנה לנתק איתך את הקשר!

כי אני אוהבת אותך!מאוד מאוד

 

אמינה

 

נכתב על ידי מרשמלוקולד לשירותך ;-) , 25/5/2008 22:54  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של - JadOr TeAm - ב-27/5/2008 16:13
 



עיצוב|ביקורת|כפתורים|הרשמו לתחרות!!|מבצע


עיצוב|ביקורת|כפתורים|הרשמו לתחרות!!|מבצע

למטה!!

נכתב על ידי מרשמלוקולד לשירותך ;-) , 19/5/2008 21:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב|ביקורת|כפתורים|הפתעה|מבצע


שלום!

מקורה?

לא אתם לא טועים.

כן כן זה עידכון יום אחרי יום:P

היה לי יום פנוי,החלטתי לעדכן:))))))

אס....הבאתי לכם עיצוב ביקורת כפתוריים ומבצע.

יש לי הודעה נחמדה שהיום לפחות אפשר יהיה להתחיל.

חשבתי בגלל היבוש שלנו,לפרגן לכם קצת.

אז החלטתי לתת לכם מן תחרות שבא

נרשמים 10 אנשים מקסימום

ומתחלקים ל2 קבוצות

הפרטים בהמשך:)

 אס..... נתחיל?

העיצוב

מקווה שתאהבי

השקעתי בו..

כותרת

 

 

רשימות





חתימה

התאמת צבעים

כותרת:F0DFD7

רשימות:FFCCCC

פוסטים:E7B0D0

מקווה שאהבת לא לשכוח ללנקק!

אז הנה הביקורת

לדוכסית!

פרטים כללים :

שם הבלוג : החיים ע"פ הדוכסית!,חח שם נחמד

כינוי: הדוכסית 3> שם שממש  קשור  לשם של הבלוג ( XDD)  כול הכבוד!

25 מיתוך 25

 

עיצוב:

לוגו :  תכלת,רק חבל שהוא לא משתלב ברקע והכתב נורא מטושטש

רשימות: הרשימות שלך מדהימות!, נורא אהבתי אותן ואת העיצוב שלהן.

התאמת צבעים התאמת צבעים  לדעתי מאוד יפה!

20 מיתוך 25

תוכן : בלוג אישי, בבלוג יש פרטים על מפורסמים, וגם על חייך האישיים!

יפה מאוד.

25 מיתוך 25

תגובות:

התגובות נעות בין 4-10 זה מעט יחסית.

נסי לפרסם את הבלוג ולהגיב לאנשיםJ

16 מתוך 25

ציון כולל :  86 מתוך 100 ממש נחמד!אבל יש מקום לשיפור  בבלוג  בעיקר  בלוגו ובתגובות תמשיכי עם הפוסטים המעניינים שלך!

 

לא לשכוח ללנקק!*THUMBS UP*

הבטחתי לכם כפתורים או שלא?

<לחצו להורדה>

אוקי.....

התחרות נורא נורא מיוחדת

ועוד לא ראיתי כזאת תחרות!

אני אסביר לכם קצת

לתחרות יירשמו 10 בלוגרים

שיכולים לעצב/לעזור[כפתורים,מברשות,גראנדיטים וכו']

אתם תצטרכו לכתוב בעצם כך

שמי:

מספר הבלוג שלי:

אני מעצב/עוזר[1-10]:

אני אחלק אתכם ל3 קבוצות

לפי רמת הדירוג שלכם.

הדבר יערך נורא בקלות

כל פעם מישו אחד יעוף מהקבוצה

כך שבעצם בסוף ישארו 4 פיינליסטים

ואתם![הקוראים]תצביעו את מי להדיח.

(למשתתף אין קול להצבעה)

אתם מוזמנים להתחיל להרשם

המקומות התפוסים

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

והנה המבצעים!

הזוכה בתחרות של יון תומרקין

היא מספר 2

הזוכה היא

מיכלוש המ-ת-ו-ק-ה3>

והמבצע הישן

1234567891011

המבצע נגמר!!!

ככל שתסיימו את המבצע ותרשמו יותר

מהר כך השלב הראשון יתחיל!

נכתב על ידי מרשמלוקולד לשירותך ;-) , 19/5/2008 17:40  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רותם. ב-23/5/2008 23:05
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

2,304
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרשמלוקולד לשירותך ;-) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרשמלוקולד לשירותך ;-) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)