לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

תיאטרון חדרי ההלבשה

"החיים הם רשימת נוכחות, אתה חייב להתייצב כשקוראים לך, זה החוק היחיד" (ג'ון אירווינג)
כינוי: 

בת: 56




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

חידה - ועוד משהו.


האימא גדולה מהילד ב21 שנה.
בעוד 6 שנים היא תהיה
גדולה ממנו בדיוק פי חמש.
איפה האבא?


אני ניסיתי לבד, ניסיתי יחד עם אימא שלי בטלפון ואז קפצה אלי חברה והתחלנו לנסות לפתור את זה יחד.
את יודעת לפתור משוואות עם שני נעלמים? שאלתי אותה. היא אמרה, בטח, אל תפריעי לי. והתחילה לרשום סימנים ומספרים על דף נייר. אני צריכה עוד דף אמרה כשהתחילה להסתבך. נתתי לה נייר והתחלתי בעצמי לפתור שוב. הגיל של האימא בעוד שש שנים יהיה איקס פלוס 6 והגיל של הילד הוא איקס מינוס 21 פלוס 6 אז אם הילד הוא וואי אז וואי זה איקס פלוס 6 מינוס 21 ואני לא זוכרת מה עוד אבל הפנקס התחיל להגמר והייתי צריכה לחפש עוד אחד. כעבור חצי שעה החדר היה מלא דפים קטנים מקושקשים ושתינו מעוצבנות - מה אנחנו עושות לא נכון? משהו לא נכון כאן, מה? - בקלות אפשר היה לדמיין את החדר מלא קישקושי משוואות על הקירות ושתינו כעבר שבועיים יושבות וכוססות ציפרניים וכותבות כמו מטורפות
כאילו ניסינו לפצח את סוד האטום. והרצפה והשולחן והכל מכוסה כוסות קפה ריקות וניירות כתובים קישקושים חסרי ערך.
היינו חייבות לעצור את הטירוף הזה. בסוף התקשרנו לחברה טובה שלי שהיא גם טובה בחשבון. היא הציבה את המספרים והסימנים נכון במשוואה ויחד הגענו לתשובה. צירוף מוחות של של שלוש נשים פיצח - טוב היא לבד פיצחה את זה, אנחנו לא עשינו שום דבר רק צירפנו מוחות אולי יפול עלינו איזה תא שפועל, בטעות. טוב זה לא מדוייק כי בסוף כשהתחילה להתקרב התשובה היה לי משהו לתרום, קטן אבל משמעותי, וכשתרמתי אותו, החברה שישבה אצלי פתאום הבינה איפה האבא באמת. וזה היה מצחיק.
זו תשובה מצחיקה.

אז מה? אם ישעמם לכם, תפתרו, זה כיף.



והדבר השני:
אני רוצה שפרס יהיה נשיא המדינה. אני חושבת שאם מישהו רוצה משהו כל כך הרבה זמן, וזה מישהו טוב שתרם הרבה למדינה כמוהו, צריך פשוט לתת לו אותו. בלי וויכוחים. רק כי הוא רוצה.
הגיע הזמן שאנשים טובים יקבלו מה שהם רוצים.

ואזהרה: החידה נפתרה מהר מאוד ()והפתרון מופיע כבר בתגובות הראשונות. אם אתם רוצים לנסות לפתור - אל תפתחו את התגובות!!

נכתב על ידי , 9/6/2007 01:17  
67 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הלחשנית ב-13/6/2007 21:07



34,469

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להלחשנית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הלחשנית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)