לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2007

ארבעה נושאים חמים אש!


 

ווליום כנרת

 

הבן שלי חזר מווליום כנרת עייף רצוץ ומאושר. היה לו כייף והוא נהנה בטרוף

איזה גיל כייפי יש לו! הוא הביא לי פראו וגופיה, לבשתי ואני נראת כמו בת 14

או לפחות בת 37 המחופשת לבת 14 חחחחח.......


סוף החופש הגדול פתיחת שנת הלימודים 

 

זהו יום ראשון חוזרים לשגרת לימודים....

 

ואני מאחלת לבנים שלי התאקלמות קלה ומהירה

 

לבוב ספוג! שאני צריכה למצוא לו כינוי יותר בוגר

הצלחה בשנה האחרונה של היסודי שיצליח בלימודים

זו שנה חשובה לקראת  החטיבה! עלה והצלח!

 

ולחייזר שלי הצלחה בשנה ראשונה בתיכון שתצליח בכל אשר תבחר!

אני יודעת שאתה מסוגל לכל. יש בך כל-כך הרבה תבונה ויכולות שלא רק אני מבחינה בהם.

דע לנצלם, עלה והצלח!

 


 

יום הבלוגים הבינלאומי

 

המטרה : על כל בלוגר לבחור 5 בלוגים שעליהם הוא רוצה להמליץ,(אגב רצוי כאלה שאתם לא מכירים) ,להסביר בקצרה למה הוא ממליץ ולהוסיף קישור. ניר, יוזם היום הזה בישראל מבקש לתת קישור גם לאתר הפרוייקט

 

(קישור)...

 

 

סליחה????

אם אני לא מכירה אז איך אני יכולה להמליץ????.

 

אז ההמלצה שלי לבלוגים שמביאים מעצמם לבלוג ואני אוהבת לקרוא, לראות, לצחוק,

ולעיין בהם....

 

 

א.      רמה....כתיבה מצחיקה ומשובחת תמיד מעלה בי חיוך.

ב.       מיקה... מתפוז מביאה תמונות מרהיבות ומצרפת מילים שתמיד נוגעות.

ג.        שצ"ה ... אוהבת את הצילומים שלה וכן את הפרויקטים שהיא מעלה כאן לפעמים.

ד.       שדות... כתיבה מדהימה הלוקחת אותך למסעות ושובה כל לב.

ה.      ביילע...  מביאה חומרים מעניינים בנושא ספרנות ובנושאים שונים אחרים ...

 

 

כמובן שיש את כל כך הרבה שאני  מבקרת אצלם ... אפילו רק לומר שלום ואני אוהבת לקרוא אותם

בכל מצב...איריס-מצחיקה, דפנה-עם סיפור אישי מעניין, אור הנר- חמה ושנונה שילגיה- מחממת כל לב אנוש, שי מתפוז עם תמונות מרהיבות... עדה עם כתיבה משובחת קשת שבענן... ... עם עצות טובות, רונן עם גישה חיובית לחיים,

חומות עם אמירות שבועיות ניהוליות וGREEN שמצחיקה אותי...ועוד ועוד עוד....

 

ושאף אחד לא יעלב לי...ביקשו 5 קשה לי להכיל את כל ישרא

אוהבת את כולם ... כי כולם כאן בשביל להיות ולשתף!

 

אז....

 

 


...קצת באיחור

 

לפני שבועיים אשתו של  אחי חגגה ימולדת הם נסעו ליום ספא

אז ראשית מאחלת לה מזל טוב!

 

 

אני לקחתי את בוב ספוג והאחיינים הקטנים שלי ויצאנו לחי פארק.

גן חיות מושקע ונעים לשהות בו גם לצעירים וגם למבוגרים.

(מוזמנים לראות תמונות ב"גן עדן זה כאן").

ואחר כך נפגשנו כולם אצל אימי לארוחת ערב קלה ועוגה...

 

ולכולם...

 

 

שימו לב גוזלי הברבורים הם באמת ברווזונים מכוערים! ואח"כ.....יפיפיים 

 

נכתב על ידי , 31/8/2007 16:13  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Daf ב-3/9/2007 22:39



Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)