לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כי בכל יום רוקדים לצלילי החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2007

ארבעה נושאים חמים אש!


 

ווליום כנרת

 

הבן שלי חזר מווליום כנרת עייף רצוץ ומאושר. היה לו כייף והוא נהנה בטרוף

איזה גיל כייפי יש לו! הוא הביא לי פראו וגופיה, לבשתי ואני נראת כמו בת 14

או לפחות בת 37 המחופשת לבת 14 חחחחח.......


סוף החופש הגדול פתיחת שנת הלימודים 

 

זהו יום ראשון חוזרים לשגרת לימודים....

 

ואני מאחלת לבנים שלי התאקלמות קלה ומהירה

 

לבוב ספוג! שאני צריכה למצוא לו כינוי יותר בוגר

הצלחה בשנה האחרונה של היסודי שיצליח בלימודים

זו שנה חשובה לקראת  החטיבה! עלה והצלח!

 

ולחייזר שלי הצלחה בשנה ראשונה בתיכון שתצליח בכל אשר תבחר!

אני יודעת שאתה מסוגל לכל. יש בך כל-כך הרבה תבונה ויכולות שלא רק אני מבחינה בהם.

דע לנצלם, עלה והצלח!

 


 

יום הבלוגים הבינלאומי

 

המטרה : על כל בלוגר לבחור 5 בלוגים שעליהם הוא רוצה להמליץ,(אגב רצוי כאלה שאתם לא מכירים) ,להסביר בקצרה למה הוא ממליץ ולהוסיף קישור. ניר, יוזם היום הזה בישראל מבקש לתת קישור גם לאתר הפרוייקט

 

(קישור)...

 

 

סליחה????

אם אני לא מכירה אז איך אני יכולה להמליץ????.

 

אז ההמלצה שלי לבלוגים שמביאים מעצמם לבלוג ואני אוהבת לקרוא, לראות, לצחוק,

ולעיין בהם....

 

 

א.      רמה....כתיבה מצחיקה ומשובחת תמיד מעלה בי חיוך.

ב.       מיקה... מתפוז מביאה תמונות מרהיבות ומצרפת מילים שתמיד נוגעות.

ג.        שצ"ה ... אוהבת את הצילומים שלה וכן את הפרויקטים שהיא מעלה כאן לפעמים.

ד.       שדות... כתיבה מדהימה הלוקחת אותך למסעות ושובה כל לב.

ה.      ביילע...  מביאה חומרים מעניינים בנושא ספרנות ובנושאים שונים אחרים ...

 

 

כמובן שיש את כל כך הרבה שאני  מבקרת אצלם ... אפילו רק לומר שלום ואני אוהבת לקרוא אותם

בכל מצב...איריס-מצחיקה, דפנה-עם סיפור אישי מעניין, אור הנר- חמה ושנונה שילגיה- מחממת כל לב אנוש, שי מתפוז עם תמונות מרהיבות... עדה עם כתיבה משובחת קשת שבענן... ... עם עצות טובות, רונן עם גישה חיובית לחיים,

חומות עם אמירות שבועיות ניהוליות וGREEN שמצחיקה אותי...ועוד ועוד עוד....

 

ושאף אחד לא יעלב לי...ביקשו 5 קשה לי להכיל את כל ישרא

אוהבת את כולם ... כי כולם כאן בשביל להיות ולשתף!

 

אז....

 

 


...קצת באיחור

 

לפני שבועיים אשתו של  אחי חגגה ימולדת הם נסעו ליום ספא

אז ראשית מאחלת לה מזל טוב!

 

 

אני לקחתי את בוב ספוג והאחיינים הקטנים שלי ויצאנו לחי פארק.

גן חיות מושקע ונעים לשהות בו גם לצעירים וגם למבוגרים.

(מוזמנים לראות תמונות ב"גן עדן זה כאן").

ואחר כך נפגשנו כולם אצל אימי לארוחת ערב קלה ועוגה...

 

ולכולם...

 

 

שימו לב גוזלי הברבורים הם באמת ברווזונים מכוערים! ואח"כ.....יפיפיים 

 

נכתב על ידי , 31/8/2007 16:13  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Daf ב-3/9/2007 22:39
 



עניין של בחירה....


 

החיים הם עניין של ויתור מתוך עוצמה.

 

כשאני בוחרת לאכול  אני מוותרת על הרעב,

 

כשאני בוחרת לשתות  אני מוותרת על הצמא,

 

כשאני בוחרת לאהוב  אני מוותרת על השנאה,

 

כשאני בוחרת לסלוח  אני מוותרת על הטינה,

 

כשאני נפגשת  אני מוותרת על הגעגוע,

 

כשאני בקבלה אני מוותרת על הכעס,

 

כשאני לוקחת אחריות, אני מוותרת על חוסר אונים ועל להיות הקורבן.

 

הכל בחיים זה עניין של בחירה על מה לוותר.

 

לוותר זה לא נוח, זה נגד הטבע האנושי

 

אבל יצירת השמחה ויצירת החיים,

 

באים ממקום של ויתור ובחירה חופשית.

 

ממקום של כוח ועוצמה.

 

(תודה למדריכת קבוצת התמיכה ד. שהביאה לנו את זה היום).

 

רציתי  לומר לישרא...מזל טוב

על שש שנים פוריות

והמשך פורה ויצירתי...ותודה

 

....ואני התוודעתי למקום בדיוק לפני שנה

אז גמני חוגגת בלוגולדת

שנה!!!!

 

 

 

למה פתחתי את הבלוג?...  ניסיתי...נשבתי...פגשתי אנשים מעניינים...חברים

נשים, נערות, גברים, דעות, יצירות, חוויות, אנשים שאוהבים לשתף

גמני כזו  לכן אני חושבת שנדבקנו אחד בשני והפכנו להיות חברים!!!!

 

 

אז תודה לכם....

ואת השיר הזה כבר הבאתי לכאן בעבר....אני מתחברת אליו...הוא עושה לחשוב!

 

שיר בעפרון

 

בית הבובות

 

מילים: אמיר אטיאס לחן: אמיר אטיאס

 

אל תשכח לשמוח גם בחלקי

ואל תמנע מלבכות כשעצוב

תנצל עד תום כל עוד אתה תמים

תלמד לוותר ואל תוותר על החיים.

כי בחיים הכל עובר

מטעויות למד והשתפר

מה שקולך הפנימי אומר, זו האמת שלך

לא, לסלוח זו לא חולשה

נצור אהבה בדרכך

ודע, את כל הסובב אותך.

אל תלך בדרכו של אחר

ואל תיכנע לחולשות שבגוף

שא בעול בכתפיים איתנות

ותאמין ותאמין, רק תאמין.

שבחיים הכל עובר

 

 

 


שבוע 11 

 

והשבוע...הורדתי רק חצי קילו....


המשך שבוע טוב

 

 

נכתב על ידי , 26/8/2007 23:08  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של daf ב-31/8/2007 17:22
 



החופש


כפי שספרתי לקחתי יומיים חופש מהעבודה לבלות זמן איכות עם בעלי והילדים

החלטנו שבימים שגל חום פוקד את אזורנו אנחנו מבלים מתחת למים

בן-10 ביקש ללכת לבריכה  הקרה (ביותר) ומי שהיה יודע שהבריכה הקרה ביותר

נמצאת בבריכה של נהרייה זו בריכת מי ים קפואה....נסענו לנהרייה

והופתענו לראות שהבריכה סגורה לרגל שיפוצים...אז  החלטנו לנסוע לגן לאומי חוף אכזיב

זו הייתה בחירה מוצלחת ביותר, הים נקי והיינו עם משקפות אני בעלי ובננו הקטן צללנו במים צלולים ומסביבנו דגים רבים

ויפים קטנים וגדולים היו שם שלושה סוגי דגים, אבל אני לא יודעת לזהות אותם בשמם, סוג אחד לבן עם עיגול שחור

בזנב (הם היו הרב ובגדלים שונים), סוג אחר עם פסים שחור וצהוב, והם התחבאו בסלעים שבתוך המים והסוג השלישי

היה... להקה גדולה של דגיגים קטנים ששחו לצידנו וזה היה מרהיב.

רדפנו אחרי הדגים במים, מצאנו  שבלולי ים חיים והם ממש מצחיקים כי רק העניים שלהם יוצאות מהקונכייה,

היה מדהים.....אבל לדאבוני יש לי בן חייזר שהחליט שהוא איתנו כבר לא נהנה, ים הוא לא אוהב, והוא מעדיף

להיות עם חברים. אז הוא התיישב בחוף עם המוסיקה שלו, וזהו. פשוט לא הצלחתי לשכנע אותו להיכנס למים ולנסות ליהנות

הוא פשוט העדיף לא! זה מאוד העציב אותי, אפילו העליב. כל-לכך רציתי לבלות גם איתו, אבל אני כבר כנראה כבר

לא אטרקציה בשבילו, ובכל זאת....

אז החלטנו אני ובעלי שלא ללחוץ עליו ולמחרת  (וזה אומר היום) הוא החליט שלא לבוא איתנו אלא להישאר בבית

עם המחשב ועם חברים ואנחנו נסענו עם בנצעיר גיסי ומשפחתו ל"גני חוגה" שבבקעת הירדן ולשהות כל היום מתחת

למים קרירים. ובאמת מקום חביב עם מעיינות מים קרים וכיף! בקיצור זה היה חופש רטוב....

ובכל זאת הייתי מעט עצובה ... משהו היה לי חסר.

 

(באכזיב לא צילמתי ...אבל בגני חוגה כן...ובהחלט ממליצה לטייל בארץ יש לנו מקומות מדהימים ויפים רק סעו בזהירות.)

תמונות כמובן "בגן עדן זה כאן"

 

 

נכתב על ידי , 23/8/2007 22:27  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של GREEN© ב-27/8/2007 07:05
 



חזרתי....


היום הביאו לי את המחשב...מתוקן

והוא נשמע וניראה עובד בסדר....אני מקווה שזה ימשיך כך.

לעת עתה....הבן לחוץ גם על המחשב ולא ממש בא לי לריב איתו אז אני אפנה לו את המחשב...

 

בכל מקרה בהמשך לפוסט הקודם...

חברתי עברה ניתוח לא קל, שלושה ימים החזיקו אותה בצום לקראת ניתוח, שלושה פעמים דחו אותו.

הלחץ הנפשי והכאב כמעט ושברו אותה. למזלה דודה היה מנהל מחלקה ידוע באחד מבתי חולים בארץ,

(היום הוא פנסיונר), אימה התקשרה וביקשה ממנו שיתערב כי די כבר אי אפשר....

תאמינו לי היא אפילו לא חשבה שהוא יצטרך להתערב...רק כשהסבל כבר עלה על גדותיו...

טלפון אחד ודברים החלו לזוז ...האם ככה זה צריך להיות?. רק בפרוטקציה או צעקות....למה?

 

ניתוח לא קל וכל הרגל מגובסת , מכף רגל ועד ירך, זריקות בבטן כל יום, וכאבים

חוסר מודעות לבאות, וחוסר אונים, מצב קשה ואני מקווה שיעבור לה בקלות.

אנחנו חברותייה לידה!

 

 

ואמת אני עדיין המומה מהסיפור שלה על שלא עזרו לה, היא תארה לי בפרטים איך עבר בחור צעיר והיא

התחננה שיכנס למשרדים ויקרא למישהו והוא המשיך ללכת וללוות אותה במבטו...כאילו נפלה מהירח

סביר להניח שפניה היו אדומות מבכי וכאב, סביר להניח שקולה היה שבור, וכואב, אפילו אם חשבו שהיא

תמהונית (אפילו שאינה נראת כך) הייו צריכים להתקשר...אפילו למשטרה, שמישהו יבוא ויעזור....

לבסוף גררה את עצמה לבדה למשרדים וכנראה שגרמה בזה עוד נזק לברך.

אני כלכך כעוסה עדיין מהסיפור הזה...כי  מספר ימים קודם היא עזרה לקשישה שנפלה.

 

אני מאחלת לה רפואה שלמה

ושהמזל יאיר לה פנים.

 


אני

יצאתי לסופ"ש ארוך.....החל מהיום....מקווה לבלות קצת זמן איכות עם הילדים, כי כבר סוף החופש

ובא לי קצת להיות איתם

 


 

הורדתי השבוע (בשקילה של יום ראשון) 1 קילו ו 400 גר'

 

וזה נחמד!

 


מפנה לבן המחשב....

כי הוא לחוץ ויושב לי על הוריד

 

 

סופשבוע חביב לכולם ושיהיה לכם

אחלה יום....אפילו שצופים לנו גל של חום

אז שתו הרבה מים

 



נכתב על ידי , 21/8/2007 23:48  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלגיה ב-25/8/2007 14:31
 



מה קורה לאנשים שהם נהיו כלכך אדישים


ראשית אני מתנצלת מראש

המחשב שלי שבק חיים ביום שלישי לכן לא יצא לי לבקר

...באתי לגיסתי לספר לכם משהו.


מהצגה "יתוש בראש" -  נהנתי מאוד, ההצגה מושקעת מבחינת תפאורה, משעשעת מאוד, שחקנים טובים

צחקנו ומאוד נהננו,(אני אמא וכל הקהל כמובן) ואין ספק שהצחוק מוסיף לבריאות.

 ( קישור על תוכן ההצגה)


אבל מה שרציתי לספר לכם זה משהו אחר....

למחרת התקשרה אליי חברה והודיעה לי שחברה משותפת (זו שחגגנו לה ימולדת לא מזמן) 

שברה רגל והיא בבי"ח, התקשרתי לברר לשלומה והיא ספרה לי את המקרה.

לפני כחודשיים בערך היא התחילה לעבוד במקום חדש באיזור תעסוקה ותיק שהוא גם איזור מגורים.

בבוקר היא יצאה לרגע מהעבודה בכדיי לקנות שתייה לקראת ישיבה, לבחור שהיא ידעה שהוא שותה רק דיאט.

היא ירדה רק לרגע וכארבע מטר מהמשרד, היא מעדה ונפלה על הברך. הברך התרסקה לה,

מהכאב היא צעקה ובכתה וביקשה עזרה מאנשים שהיו ברחוב, ומשומה אנשים התעלמו ממנה,

או חששו להתקרב, היא נסתה לעמוד (וזו כנראה הייתה טעות) כי גם הגידים המחברים נקראו.

היא גררה עצמה חזרה למשרד, ושם כבר קראו לאמבולנס והיא פונתה לבי"ח. הברך הובחנה כמרוסקת עם חור בפיקה, וגידים קרועים והיא צריכה לעבור ניתוח, ביום הראשון היא חיכתה עד שתיים בלילה, בסוף הודיעו לה שהניתוח ידחה, היום גם היה לה חום כנראה מזיהום, והיא עדיין ממתינה לניתוח.

כשסיפרה לי על האדישות של העוברים והשבים הייתי המומה, לא האמנתי למשמע אזניי, ממש נתקע לי חץ בלב

באמת אנשים חוששים לעזור למי שמבקש? מה קורה לאנשים? רק דמיינתי את חוסר האונים שהיא הייתה בו ובכיתי.

כל חברייה לעבודה באו לבקר ודרשו לשלומה, ואמרו לה שאין לה מה לדאוג, (היא חוששת לאבד את מקום העבודה).

אבל היא צריכה קודם להשתקם...אני מאחלת לה מכאן.

 

שהניתוח יעבור בהצלחה רפואה שלמה וחלמה מהירה.

 



 

ולכם שבת טובה

 



 


עריכה מחודשת

 

נתתי את המחשב לתיקון

ומקווה שהמחשב יתוקן במהרה 

ואשוב בקרוב.

 

חברתי עברה את הניתוח ברגל ומקווה שהשיקום

יהיה לה קל אני וחברותיי נהיה שם לתמוך בה.

 

DAF

 

 

 

נכתב על ידי , 16/8/2007 19:42  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-22/8/2007 09:27
 



הוא...והיא


(המחשב שלי עושה צרות....והטכנאי שלי לא עונה לטלפון...אוף...

מקווה שבכלל אצליח לסיים את הפוסט הקצר הזה.)

 

קיבלתי את זה בדוא"ל, אמנם לא ממש חדש,

אבל מעורר חשיבה...

 

 

חסרים לי כמה דברים למשל:

 

ילדים - אצל האישה

 

ואמא - אצל הגבר

 

או ... למה הסקס אצל האישה כלכך קטן...

אצלי דווקא יש לו כבוד!

 

(מוזמנים להעיר הערות....)

 

 

רעיון חביב, תודו...

 


12.8.07

 

נשקלתי אתמול וירדתי רק 300 גר'....

מקווה ששבוע הבא יפצה על השבוע

 


אני הולכת היום להצגה עם אמא, זה בילוי משותף קבוע שלנו.

להצגה קוראים -  "יתוש בראש"

 

זוהי קומדיה מטריפה של טעויות, תככים , נאמנויות, בגידות ויחסים בין בני הזוג. הכל מתחיל כאשר רמונד חושדת בנאמנותו של בעלה שאיננו מסוגל לקיים עימה יחסי מין.

עובדה זו מולידה בה חשש שהוא בוגד בה. לכן היא רוקמת מזימה כדי לבדוק את חשדותיה.

העלילה עוברת מבית בורגני שלו ורגוע לתוך "מלון פגישות לשימוש יומי" ושם נרקחת עלילה מסובכת

ומדליקה עם זהויות כפולות, מיטות מסתובבות, דלתות נטרקות...

קומדיה גאונית מתחיקה עד דמעות, מרגשת באנושיותה בביצוע מיטב שחקני הקאמרי. (מתוך אתר הקאמרי)

 

אספר איך היה בפוסט הבא.


המשך שבוע נפלא



          DAF 

נכתב על ידי , 13/8/2007 19:19  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של daf ב-22/8/2007 08:43
 



כוח על


 

בשיחה עם חברה על הא ועל דא יצא לנו לדבר על הכרויות.

והיא אמרה לי משהו שאהבתי.

 

נכון שכשמכירים מישהו חדש ומתחילים לשוחח, אז אחד מהדברים הראשונים

ששואלים הוא "במה אתה עוסק למחייתך?".

 

השאלה שצריכה להישאל בכדיי להכיר מישהו היא "במה אתה עוסק כשאתה לא עובד?".

 

ואז מכירים את האופי האמיתי , כי כשלא עובדים עושים  את הדברים שבאמת אוהבים,

ספורט, קריאה, נגינה ,סרטים, טיולים....

 

העבודה לפעמים היא כורך מציאות ולא תמיד עוסקים במה שאוהבים אלא במה שחייבים.

 

 

אתמול נגמרה עונה ראשונה של סדרת טלוויזיה בשם "גיבורים" שאנחנו כמשפחה אוהבים לראות.

סדרת מדע בדיוני, אימה ופנטזיה, המספרת על גיבורים שונים וניסיונותיהם למנוע אסון המתקרב על העולם.

הסדרה מציגה את הפיכתם של עשרות בני אדם לגיבורי על בעלי יכולות מיוחדות.

הדמויות בסדרה המגלות שהן ניחנות בכוחות שונים, החל מכוח לריפוי עצמי, קריאת מחשבות, מעוף,

עד לשליטה בזמן ובמרחב.

 

כולם תחילה מופתעים ומבוהלים מהיכולות שלהם, מבולבלים ולא מבינים מה קורה להם.

לוקח להם זמן להסתגל לכוחות, אבל כולם מחפשים תשובות, מאיפה ולמה?

הם היו רוצים להיות נורמלים ומתכחשים ליכולות שלהם.

 

את כל הגיבורים מאתר פרופסור החוקר את הגנים האנושיים והוא מצליח למפות אותם ולאתר אותם,

כמובן שיש דמות רעה בשם "סיילר" אשר הורג את גיבורי העל וגונב מהם את כוחותיהם.

 

(מידע מורחב על הסדרה "גיבורים" ועל כוחותיהם של גיבוריה בויקיפדיה)

 

 

סרטון בכדיי שתבינו על מה אני מדברת

 

 

 

 

 

אילו יכולתם לבקש כוח על, מה הייתם רוצים שיהיה לכם?

נכתב על ידי , 8/8/2007 23:42  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של daf ב-14/8/2007 00:20
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 54




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphy-Dafi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphy-Dafi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)