לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בראשית בראתי את השמים ואת הארץ...ואז פתחתי בלוג


אישית לי ולתיאור יש משו משותף...התיאור מוגבל ל255 תווים...אני סתם מוגבל:)

כינוי: 

בן: 36

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

היום יומולדת=]


חח אז היום יש לי יומולדת ואני זקן...בן 20...עוד שניה צריך לצאת לפנסיה ....ולהפסיק ללכת לצבא:D (עכשיו כולם לשיר ..אשליות!!!!!!!!)
קיצר היום אני מספיק חכם כדי לקבל תור לחרפ ב"ש ...אהה על הזין שלי יום חופש על חשבון הצבא....ויש לי תור רק עוד כמה שעות אז קמתי היום ב10 ולא ב5 כמו בכל יום קיצר בן זונה לי:)

נכתב על ידי , 30/4/2008 10:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,096
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להזה עם הכינוי המגניב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הזה עם הכינוי המגניב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)