לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2021    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2021

האם את אמנית


כל יום הלכתי בממוצע 10 קילומטר. בגלל שנסעתי בלי תכניות הימים שלי היו פנויים ובערבים הצטרפתי לאח שלי: לארוחת ערב עם חברים שלו או לג'אם או להופעה או לבר. לאורך הימים, במקום לקחת את הרכבת התחתית החלטתי לעשות טיולים בלתי נגמרים וכלכך נהנתי מזה: מלשוטט, מהמוזיקה באזניים, מלהסתכל על הנוף. הבניינים הגבוהים עם הצורות המשורטטות על החלונות, העצים הערומים, אווירה של חורף. 
והכל סבב מאוד סביב אמנות. באחת המסיבות אחד החברים של אח שלי שאל אותי כשאלת הכרות: האם את אמנית? כאילו שזו השאלה הכי לגיטימית בעולם לשאול אדם אחר כשפוגשים אותו, לפני ששואלים במה אתה עובד או מה אתה לומד.
באותו רגע ביטלתי את זה ואמרתי, ממש לא, אני לומדת פסיכולוגיה ועובדת בx. אבל בלב חשבתי, בתור מישהי שמציירת קצת, ומנגנת קצת, ושרה קצת (לעצמי!!! רק לעצמי) ומעריכה מוזיקה קלאסית וג'אז ורוק ישן ונעים, ומעריצה קשות את רוזה לוקסמבורג והמהפכות הכושלות שלה, ויכולה לקרוא את שירות לאה גולדברג ורחל לנצח נצחים, יש לי נפש שמאוד רוצה אמנות וכמהה לאמנות ומשתוקקת לה, אבל אולי במסגרת שאני נמצאת בה כעת זה פחות מקובל ולכן אני צריכה והתרגלתי להדחיק את זה או להפוך את זה למשהו מאוד פרטי (ואף אנונימי)
אבל שם במשך כל השבוע שהסתובבתי וכל החברים של אח שלי והמקומות שהייתי בהם, היתה לזה לגיטמציה. זה גרם לי להרהר קצת במסלול חיים שבחרתי לעצמי. 
 
ובכל זאת, שומדבר שומדבר בעולם לא יכול להחליף את הריח של הבית שלי. נכנסתי לדירה עם המזוודה והתיקים והריח הטוב הכה בי, הריח שאני אוהבת, שלא הרחתי שבוע, שהוא רק שלי ושל המקום שאני גרה בו ומרגישה בו בבית, ואין אותו באף מקום אחר בעולם. 
נכתב על ידי , 28/11/2021 20:59  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נסטור מאכנו ב-29/11/2021 14:37



95,171
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסתם עוד פנטזיה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סתם עוד פנטזיה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)