לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2022    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2022


בפוסט הקודם כתבתי שהיעד הוא לסיים את הפרק השני עד אמצע ספטמבר, ובאמת סיימתי ושלחתי אותו למנחה ביום ראשון.

הסוף נראה קרוב; אני חושבת שבשבועיים הקרובים אצליח גם לסיים את הפרק השלישי ולשלוח אותו.

זה אומר שמסיימים את עבודת הגמר בתחילת אוקטובר.  !

 

סיכוי גדול שגם את העבודה בפסיכולוגיה אסיים לאורך אוקטובר. הניסוי מוכן להרצה תודה לאל הטוב והמיטיב. המתכנת בחופשת מחלה כרגע, כי הרי משהו חייב לתקוע לנו מקלות בגלגלים, אז רק שהוא יקום בשבוע הבא ממיטת חוליו הוא יוכל להעביר את הניסוי מפיילוט להרצה ונוכל להפיץ אותו ממש.

ואז זה אומר שיישאר לנו לנתח את הנתונים, כמה ימים של עבודה מאומצת, לחרטט מבוא וסיכום...

וזהו.

זהו.

לא רואה סיבה שנסיים אחרי אוקטובר, באמת שלא. 

זו בשורה כלכך טובה, כי אני אוכל לטוס למזרח. לחופש אמיתי באמת; עם כל כמה שאני לא ממש בנאדם של חופשים, כי תמיד אני צריכה להעסיק את עצמי במשהו.

 

אז יהיה לי גם שם את העבודה בכתיבת תוכן והכל. האמת שהיום היה לי ראיון עבודה מוצלח (? אני חושבת,) עם דוקטורית בפסיכולוגיה חברתית מהאוניברסיטה הפתוחה. הגעתי לזה במקרה מאחת מהקבוצות בפייסבוק שאני חברה בהן של חוקרים עצמאיים, היא כתבה שהיא מחפשת עוזר מחקר לעבודה שרובה מתבצעת מרחוק (ואני ביררתי איתה מראש אם כולה יכולה להתבצע מרחוק כי אני בחו"ל,)

בשורה התחתונה לפרויקט הספציפי שהיא חיפשה לגייס עוזרי מחקר אליו החלטנו יחד שאני לא אצטרף כרגע כי שיתפתי אותה לגבי זה שאניחייבת לסיים את העבודות ולא יכולה להתפנות להיות עוזרת מחקר במשרה מלאה שצריכה להריץ ניסוי שהשעות שלו מאוד דינאמיות.

 

אבל, הצעתי לה שאחרי אוקטובר אצור איתה קשר שוב לגבי פרויקטים עתידיים והיא נשמע נלהבת סביב זה, נדמה לי (שוב יש לי תסמונת המתחזה - אולי היא לא באמת רוצה אותי להמשך, אולי משהו בראיון לא היה טוב, אולי אני לא כזאת מוצלחת כדי להשתתף בדבר הזה) - 

 

בכל אופן, עבודה מרחוק מהסוג הזה יכולה לסדר אותי ממש ולתת לי ראש שקט להמשך הטיולים, כל עוד היא לא תהיה באמת במשרה מלאה סטייל 9-5 כזה, למרות שגם סוג עבודה כזה אפשרי לתקופת זמן מסוימת, בעצם. זה מה שנוודים דיגטליים באמת עושים, לא?

עבודה חלקית לא תצליח לתת לי מספיק כסף.

 

אבל אולי באמת עדיף שאמשיך לחפש עבודות כאלה רק אחרי הפיליפינים.

 

ובתכלס אני נוטה לשכוח מזה - אבל כל נובמבר אני באפריקה, כל ינואר אני באלפים הצרפתיים בעבודה, והאמת שזהו לעת עתה, אז אולי גם החיפוש אחר עבודה יותר מכניסה כרגע הוא חסר משמעות, ויש לי חסכונות, ואני סתם לחוצה כי ההורים שלי מלחיצים אותי, סתם.

 

 

אני חושבת שאני אהיה בראש הרבה יותר שקט אחרי סיום המטלות האקדמאיות כי אני לא מצליחה עכשיו לחשוב בבהירות ולראות את העתיד בצורה טובה ורגועה. מצד שני אני גם לא אוהבת את זה שבתקופה הזו יש לי הוצאות ואני לא עובדת מספיק, מחוסר זמן, וכי אני לא באמת יכולה להתפנות ולחפש עבודה במשרה מלאה מרחוק, שוב, בגלל העבודות - - 

טוב, זה לופ שלא ייגמר.

 

אולי להתרכז בטיול שהיה לי השבוע - גם לקחתי את עצמי ליום טיול בשמורת טבע ליד הבית והיה מהמם, ואחכ שכרתי קטנוע ונסעתי חצי משווייץ עד לעיירה אינטרלאקן שזו העיירה הכי יפה שהייתי בה בשוויץ עד כה, והיו לי שם פחות מ12 שעות בערך כי הייתי צריכה על הבוקר לחזור, אבל בערב הקצר שהיה לי בה נהנתי בטירוף, הכרתי אנגלים וקנדי וישראלים, והייתי בהוסטל עם נוף כלכך יפה לאלפים, ואת העיר חוצים כמה נהרות, והיה לי רגוע וכיף ושלו ונחמד ואפילו חברתי כי הצלחתי להכיר אנשים ולגלות שהיכולות תקשורת שלי באנגלית מעולות.

נכתב על ידי , 14/9/2022 09:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





95,171
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסתם עוד פנטזיה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סתם עוד פנטזיה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)