לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"Every time a child says, 'I don't believe in fairies,' there is a fairy somewhere that falls down dead." - J. M. Barrie, Peter Pan

Avatarכינוי: 

בת: 30

Skype:  orli tru 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012

יונים


כל הידע שלי על החיה המוזרה הזאת;

היא שהיא יכולה לראות 4 צבעים, באחד יותר מבני האדם(בני האדם רואים רק 3 צבעים:אדום,צהוב וכחול)

ומעדיפה יותר לחרבן על מכוניות כחולות,וכהעדפה השניה שלה היא מעדיפה לחרבן על מכוניות לבנות.

(צפיתי פעם באיזה תוכנית תחקירים בריטית מוזרה בדיסקוורי)

 

השכונה שבה נמצא בית ההורים שלי(שבו אני מתגוררת)

נמצא בשכונה שיכולה להיראות לרבים כשכונת מצוקה..

(בתים חומים ישנים,אנשים שלא עובדים כל היום מתחת לבית על ספות משומשות,ריח "מפליא" של עובש וחתולים)

אין בבניינים כאלה מפרסות.

אני לא מתלוננת או משו..הבתים האלה ניראים טוב מבפנים,

הם עתיקים ועמדו עשרות שנים כבר,

בטח היו עדים להמון מיקרים ואנשים הזויים..

 

אולי זה מפני שלא בדקתי כלכך לעומק,אבל לא מצאתי מחקרים חדשים על החיות האלו..

לא דעת אם מישהו שם לב או נתן לזה משמעות,אבל החיות האלה היתפתחו,

הן כבר לא בונות את הקנים שלהם על עצים,

הן למדו איכשהו שלבנות על המפרסות,חלונות,במזגן מחוץ לחלונות שלנו את הקן שלהן

זה יהיה הרבה יותר יעיל ופחות מסוכן מאשר לבנות במקום אחר.


 

אתמול תפסתי את עצמי רצה מחדר לחדר(מהמטבח לחדר שלי)

כאשר מטרתי העיקרית לגרש את זוג היונים שמנסים להישתלט על החלונות בבית המיסכן שלי.

כל פעם שהייתי מגרשת אותם מהחלון במטבח הן היו עפות וחוזרות לחלון בחדר שלי!@#

אני יודעת שזה משוגע

אבל אני הייתי יכולה להישבע שבמבט החלול והמפחיד שלהם

היה איזשהו סוג של שמחה

הן נהנו מיזה שהן משגעות אותי!@#

 

לפעמים נידמה לי שהן עוקבות אחריי-_-",

בבקרים הן נוטות לשבת על החלון בחדר שלי

ופשוט להיסתכל עלמה שקורה בבית

כיאלו אין להם משהו טוב יותר לעשות...

או שהן בעצם עושות איזה מחקר על בני-אדם ובעזרת הצילילים המוזרים שהן משמיעות הן מודיעות לכל שאר היונים על היתפתחות!!!

 

 

בקיצור..אני חושבת..ש

יונות הולכות להישתלט על העולם!

ראו הוזהרתם.

נכתב על ידי , 17/2/2012 12:53  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




להעריך דברים זה גם להאריך את ההיתרגשות שלך כלפי דברים,

להגדיל את תשומת הלב שלך כליפיהם,

לצבוע ולהבהיר כל פרט קטן שטוב בהם .

 

כן! אני הולכת להאריך את השיער!

 

נכתב על ידי , 16/2/2012 13:52  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOrli Tru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Orli Tru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)