לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


תודה ולהתראות
כינוי: 

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

מדריך רייטינג למתחילים


בניגוד לרוב הבלוגרים הרודפים אחרי האנטי-רייטינג, קיים גם מיעוט נידח של שואפי תהילה. ספק אם ראוי בכלל להקדיש פוסט שלם לתנועת שוליים זו, ואף על פי כן, ומתוך חיבתי לביזארי והבלתי-ברור, הריהו לפניכם.

 

אציין כי, יש מספר כללי אצבע שנדונו בהרחבה בעבר במקומות שונים, כגון: לכתוב מעניין, לענות לתגובות, להגיב בבלוגים אחרים ועוד. כל אלו אינם ממין העניין ואני אתעלם מהם כליל ואתרכז בעיקר.

 

1. הייה אישה.

הסטטיסטיקה הפשוטה מוכיחה כי הבלוגוספירה בכלל, והטבלה בפרט, נשלטת על ידי נשים. אלוהים נתנה לנו את המקלדת, ולגברים את היכולת להשתין בעמידה. במקרה הצורך, ניתן להעזר בניתוח לשינוי מין. (מעתה, ינוסח המדריך בלשון נקבה, מטעמים פרקטיים).

 

2. היי טינאייג'רית.

כי הם שולתים, כי להם יש זמן לזה, כי הם הרוב, ולכן קהל היעד שלך.

 

3. מצאי לך נישה.

בזמנים אלו של קידמה, רק מיתוג חכם יבדל את בלוגך מהאחרים. היי מיוחדת!

לדוגמא: ילדה מבית הרוס. פריקית מקצועית. פמיניסטית ספרותית. פמיניסטית דתית. עיתונאית משמימהציף. פירמיד. רווק דביל (כאן אין לינק, אומרים שזה מחרמן אותם)*. ההוא שמקפיץ פוסטים (גם כאן אין לינק, יש יותר מדי כאלה). במיונרית. מאוורר. ההוא שכולם בטוחים שהוא הרווק2. התשובה לשאלה הגדולה של החיים, היקום וכל השאר. ביסקויט. וכיוב"ז.

 

* התלבטתי ארוכות לגבי הגדרה זו, שכן הנ"ל מחזיק בכמה וכמה מיתוגים חזקים, כגון: ההוא שכולם אוהבים לשנוא, ההוא שלא יכול לזיין בלי הבלוג, ההוא שאף בחורה עבורה גיל +אייקיו > 16 לא מוכנה לגעת בו, ועוד ועוד.

 

4. היי ביצתית.

יהיו כל חברותייך בלוגריות, וכל ידידיך ומחזרייך בלוגרים. כתבי על פגישותיך איתם ולנקקי. צרי לך קליקה משלך בתוך הבלוג, תני לחבריך תחושת פמיליאריות ולקוראים חדשים - תחושת אי-שייכות, שירצו במהרה לתקן.

 

5. היי נושא רכילות.

דאגי שיופצו אודותיך שמועות בנושאים שונים, כגון: איך את נראית, את מי פגשת, עם כמה בלוגרים שכבת וכדומה. כתבי פוסטים חצי ברורים וגרמי לקוראים לנחש את האמת מבעד לארשת המסתורין ולחרוש את בלוגך במטרה לגלות אותה. אל תאשרי ואל תכחישי שמועות שצצות בפניך, אך התגרי וזרקי מדי פעם פירורים ביוזמתך שלך.

 

6. כתבי על סקס.

כי כמו שאמרה פעם מוש, אף אחד לא באמת מתעניין בזה שאת רוצה לקנות ארון חדש.

 

7. כתבי על הדפיקויות שלך.

כי כמה שאת מוזרה, כך זה יותר מעניין, ממש כמו בגן חיות. ואם אין לך, המציאי, הקציני, הנציחי. בלוג חייב קצת עלילה והרבה דמות.

 

8. פלרטטי.

כי זה מהנאות החיים הקטנות.

 

9. פלרטטי עם בנות.

כי אנחנו בעליונות מספרית, כי אנחנו סטרייטיות, וכי למרות שאנחנו לא מתכוונות לזה לרגע, ולמרות שהם יודעים את זה, כל שלושת הבלוגרים בביצה יבואו בריצה לראות אותנו עושות דואט.

 

10. השתתפי בפרוייקטים וזמי כמה משלך.

כדי להוכיח שאת אחת מהחבר'ה ולא סנובית לכל המנהגים המקומיים, כדי להיות חלק מהקהילה, ובעיקר בשביל הלינקים, וטראפיק של אנשים חדשים.

 

11. צרי קשרים במקומות הנכונים.

מצאי לך חברים מפורסמים כדי שיוכלו לקדם אותך. התחנפי ליריב ולשרית פרקול, בשביל הפאסון ובשביל הקאונטר.

 

12. השתתפי במריבות רשת.

כפי שמוזטל אמר פעם, כמה שתעירי ממרבצם אריות גדולים יותר, כן ייטב.

 

13. בקשי הפניה מנענע.

כי זה עובד.

 

14. הקפיצי פוסטים.

הכי טעים עם סויה ודבש.

 

15. כתבי על בלוגים.

ממש כמו שאר בני האדם, בלוגרים אוהבים מאוד לקרוא על ההווייה שלהם. כתבי על שלך, התפייטי על עקרונות מוסריים, והנחי את הדיון לנושא האהוב על כולם, ולמכנה המשותף היחיד שיש לנו באמת.

 

16. כתבי מדריכים.

איך לצאת לבליינדייט ולשרוד, איך לעבור את תשרי, איך לשרוד חתונה משפחתית, ואם כלו כל הקיצין ולא מצאת נושא, איך לצבור רייטינג. זה לא שהדברים האלו עובדים, זה לא שמישהו לא יודע את מה שתגידי, אבל זה מאוד משעשע את כולם.

נכתב על ידי , 4/4/2006 18:11   בקטגוריות מדריכי קצה לעולם האכזר  
64 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקצה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קצה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)