לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המלאכית בלבן


אני נערה לא רגילה אבל בכל זאת יש לי מה לספר. אתם מוזמנים להיכנס!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2004

תשובות לשאלון השבועי



מה מצב הרוח שלך כרגע?


מצויין



מה אתה מרגיש כשאנשים מדברים על עצמם בגוף שלישי?

משהו מוזר ובלתי מוגדר מה הבעיה לדבר בגוף ראשון?



מה הם המילים הכי יפות בשפה העברית?

תודה,בבקשה

ומה הם המילים הכי יפות שאי פעם אמרו לך?


יש לי משפטים: עשית לי את היום,תודה לך.תזכי למצוות

אם היתה לכם הזדמנות לשנות משהו שקרה בעבר, מה הייתם משנים, ולמה?
הייתי חוזרת לקורס שלי ומעבירה למדריך שלי הרצאה בנושא איך לדבר עם בני אדם.
בעיקרון הייתי משנה את כל המקום ואת רוב הצוות כי הם פשוט לא יודעים לעבוד ולא יודעים להתנהג.

שחור- סתם צבע או דרך חיים?
סתם צבע

מה לדעתכם גורם לאנשים לפתוח דף וירטואלי ולשתף את שאר העולם בחיים שלהם?
שאלה קשה. אין לי מושג
נכתב על ידי , 29/11/2004 14:26  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 37

ICQ: 274858136  




458
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למתנדבת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מתנדבת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)