לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכניסה אל האושר


הרימי ציץ, הכניסי ישבן

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

כשאני רואה-אותך, אני רואה את מה שבא לי לראות-אותך(!)


שיר/שיר

מתנחלת לך בין זרועך,

מניחה ראשי על תחת כתפך.

מנסה עוד לחוש את תחושת חזך,

אחרי הכל זאת אני היא, חברתך.

את סתם נוחה, לא נמשכת אליך,

אשמתי שאותך בחזה שופע אלוהים בירך?

אז תפסיקי לנוע ברוב ביישנותך,

רוצה רק להרגיש את רוב רכותך.

זה לא לטובתי האישית, זה לטובתך!

למרות שלא אתלונן אם תגעי לי , בירך.

 

 

(כל שורה מחוייבת להיגמר בeh אם לא- זה ih)

 

 

***

אתמול הייתי בשודדי הקאריביים.

הולי שיט, מילא לשחק אותה מבינה וללכת לראות את אורלנדו בלום עם חולצה רטובה, מכנסיים צמודים שיער גולש לאחור גוף חסון ושרירי עיניים מהפנטות טוסיק חמוד *רגע לעצמי* , אבל ללכת לסרט המשך לסרט המשך שלא ראיתי ולהתקע שלוש שעות בתוך אולם חן בדיזינגוף מסך 24 אינצ' שלידי יושבות אהובותיי הנצחיות ומאחוריי שורה של גברים עם פתח נגיש לתוך החולצה שלי שהייתה פתוחה לרווחה מרוב החום ששרר שם מחוסר חמצן ומהשטויות שאני והבנות שלי עשינו שם? שערורייה!

 

גם הייתי צריכה הסבר לכל הסרט, מה שלא נתן לד' מנוחה, ואת ס' עיצבן כי לא שיתפתי אותה בכלום. ר' כעסה כי הפנתי את הגב ואכלתי לה את כל הפופקורן עם החמאה. זה היה נראה בערך ככה:

א': "רגע, לא הבנתי במי הוא בגד?"

ד': "מי בגד?"

א':"החתיך הזה"

ד':"אורלנדו בלום?"

א': "לא, האנורקסית עם הגבות"

ד': "וויל?"

א':" מה וויל?"

ד':"וויל זה החתיך, אורלנדו בלום"

א':"אבל את אומרת שג'וני דפ הוא חתיך!"

ד':"כן, אבל עכשיו אני מתכוונת למי שאת חושבת שהוא חתיך!"

א:"אז איזה חתיך בגד?"

ד':"לא יודעת, למי התכוונת??"

א':"לחתיך נו.. לא זה עם הצמות בזקן"

ד':"עם הצמות בזקן זה ג'וני דפ!"

א':"אבל יש פה עוד אחד עם צמות בזקן!"

ד':"נו, אני לא יודעת מי זה"

א':" הוא בטח אח שלו, לא?"

ד':"לא יודעת, בגלל זה אני צריכה לראות"

א': "אבל מי הולך עם צמות בזקן???"

בסוף הסרט יצאתי מתוסכלת. לא ידעתי מי, מה, מדוע, איך, למה, ומה השעה. חוסר הידעה במה השעה היה הכי קשה באותו ערב. בהחלט טרגדיה.

 

***

אחותי העירה אותי בדרך מקורית של לעלות לי על הרגליים ולהרביץ לי בתחת.

אחי נורא התלהב אז עלה שוב ומישש לי את הציצי. שניהם עשו בי סדום ועמורה, עכשיו אני טמואה.

והגענו ביחד למסקנה אחת שאנחנו הכי יפים, מוכשרים, והכי מהממים ב- כ ל   ק י ב ו ץ   ג ע ת ו ן!!!

 

***

ר': "די קורלי, תפסיקי לגוע לי בציצי!"

א':"כן, באמת קורלי , תפסיקי לגוע לה בציצי, תגעי בציצי שלך"

ק': " שיר, תזהרי ממני, אני אגע גם לך בציצי!"

א': "פחחחח אין לי!!!!"

:(

 

ממני שאוהבת מכבדת, ומצמיחה לכם -כאלה- קרניים-

השפתיים של המדינה }{

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 27/5/2007 15:09  
56 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -DoriNa- ב-29/5/2007 14:37



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנוכית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנוכית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)