לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכניסה אל האושר


הרימי ציץ, הכניסי ישבן

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

~~~התמונה המיוחדלת- הוכחה חותחת!~~~


עדכון נזם**

אתמול, לאחר שלושה ימים חסרי שינה של מפרקת שבורה, ואינספור תקלים בדרך שאיימו על נזמי בדרך זו או אחרת,

אנכי המשקפופרית קיבלה מחלת עיניים בשם "דמעותוס בטעמוס אלכוהולוס" וירדו לה דמעות.

בצעד דרסטי ביותר החליקה את משקפיה על אפה ו*פאף* משכה את נזמה בעוגמה אל קצה האף והוא נשאר תלוי בין שמיים וארץ, בין אף לנחיר, בין לחור וסתום.

ניסתה אנוכי במשך זמן רב להחדיר את הבנז למקומו. זה כאב לה(לי) נורא!!! במשך 4 שעות היא ניסתה להחדיר אותו שוב ושוב בעוגמה והיא דיממה בפנים- מתחת לציצי מעל לעצמות בתוך הלב. האומנם?

היא לא הצליחה, היא ניסתה שוב ושוב וכאב לה מאווווד. היא אפילו נסעה לרמת אביב ג' לדודתה המאמית בעלת הנזם מימים ימימה כדי שתוכל לעזור לה. לא הלך.

אז היום, חזרה אנוכי אל חנות הפירסינגים לתקן את העוגמה. היא ניכסה אל חדר הכאב והתיישבה מחדש.

הכוסון "שי" לקח מחט והחל לתקוע לה בחור הסתום.

(עם העגיל הלכתי בינתיים חצי בחוץ, אני חושבת שפאנקיסטים ממש תופסים ממני עכשיו!!! ^^)

זה כאב יותר מהפעם הראשונה, ההחדרה זאת אומרת (אמג) והפעם ירד לי ממש הרבה דם! וזה כאב! והוא פתח לי את החור שהיה בו דלקת! ופתח לי את הפצע! והכניס לי את העגיל! ועכשיו יש לי אינפקציה ועגיל לבן ממש מזכיר סגנון גרוזיני משו פחד!

אבל לבינתיים היא בסדר, האף שלה אדום כתמול שלשום והיא  כוסית. על אמת.

 

תאכלו את מה שבישלתם.

(השחור זה סימון הנקודה היכן לעשות את הנזם. אר יו קפישינג?)

 

אהה, והיא קיבלה מצלמה. יש לה ........ כן.

 

אנשים שאני מספיק חשובה להם, כבר יצליחו לתפוס אותי.

אני כבר לא אראה את כל מי שרציתי לראות, וזה מאכזב מצד אחד, מצד שני תמיד יש 0523-2...... בלהבלהבלהללבה.

מחר עידכון נוסף .

נכתב על ידי , 24/6/2007 19:33  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אנוכית. ב-25/6/2007 10:01



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנוכית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנוכית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)