לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכניסה אל האושר


הרימי ציץ, הכניסי ישבן

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

הנכדות הכי טובות של סבתא


אני הולכת להרוג את הקטנה הזאת.

יותר אני הולכת להרוג את ישרא כי כתבתי פוסט לתפארת הפוסטים הארוכים אך הוא נמחק לי הזונה .

ברגעים אלו ממש אני בעיצומו של בייביסטר שאת רובו אני מבלה בלנסות לפרסם פוסט (מה שלוקח לי מלא זמן), ולהשגיח על הטרולית הקטנה שברגע זה ממש שופכת לי את כל הקוקיות על השולחן איפור!!!!!!!!!!!!!

"מאי למה עשית את זה?? למה??? למה למה למה למה??"

*הולכת לסלון*

זהו, אבן ירדה לי מהלב.

היא בטח שם עם אמא מורחת עליה שוקולד "ארומה" או מכניסה לה את הרגליים של הברבי לתוך העיין או מזכירה לה למה היא לא רוצה עוד ילדים. מה שסביר להניח.

וד"א, היא באמת חייבת להגיד את זה לחבר שלה, הוא כזה שאנטי באנטי, הוא היה מיינקת אם הוא היה יכול.

הוא כנראה צריך להסתפק ב"כלום" מ"כמעט". למרות שה"כמעט" שלו זה 4 ילדים. אצל אמא זה שונה, היא אפילו מנסה להוריד  את ה"כמעט" שלה מ1 ל0. והיא עושה את זה כרגע.

 

אני באמת מקווה שהמטרה מקדשת את האמצעים, כי כל מה שעשיתי עד כה זה לדבר איתה על חתיכים, לצבוע איתה את החלון בלק כתום, ולהשכיב אותה על המיטה. זתומרת בתוך המיטה. זתומרת מתחת לשמיכה. זתומרת לייבש אותה מול הטלוויזיה עד שייגמר הסיוט הזה.

אבל כל הכבוד לי, שעתיים וחצי שעות עברו ואין שום נטיית התאבדות, ולא נטלתי שום כדור לעת עתה.

(ואין לזה שום קשר, כמה אירוני, לזה שאני לא יודעת לבלוע. *מגלגלת עיניים מוציאה לשון*)

 

אני באמת מקווה שעם הזמן אני אדע להעריך את האהבה העצומה שהיא רוכשת כלפיי כאשר היא לא מורחת עליי נזלת או צועקת לי מתוך שינה שאני אסתום.

אפילו היום בגן, כשהוצאתי אותה, הכינה אותי אמא שזה הולך להיות סיוט, ושבפעם האחרונה שהיא הוציאה אותה, היא בכתה וצרחה רבע שעה. הייתי עדה לזה, חיכיתי באוטו! אפילו לא חיכיתי, התייבשתי ונרדמתי!

"בואי איתי בבקשה!" התחננתי בפנייה אך היא אמרה לי "יהיה בסדר!" וארגנה לי ביטוח חיים.

אבל כשאני באתי היום היא רצה אליי בחיבוק ידיים, והכתה בי "היידה היידה" בראש שנלך משם.

רואה אמא? ילדה חכמה! גם אני לא הייתי יוצאת מבית הספר בידיעה שאת מחכה לי בבית. לא לא, מסוכן מידי.

לשם אני לא חוזרת. תינוקת מעצבנת אחת התחילה לשחק לי בחרוזים שעל הכפכף. כמעט בעטתי בה, אבל לא היה מקום.

 

אבל דבר טוב יצא מהבייביסיטר הזה! קוקיות על כל הראש, וקעקוע מגניב!

הכי מה יותר "שיקי" מילדה טרום 3, קוקיות לא סימטריות על השיער וקעקוע סרדין על הבטן??

בהתחלה די התנגדתי לרעיון של הקוקיות על כל הראש מאפיסת כוחות, אך כאשר חשבתי לעומק על כמה קשה יהיה לאמא שלה להוריד אותן , שקלתי מחדש והתחלתי במלאכה!

 

                                                          כמה סקס אפיל נוטף מאיתנו משו פחד משו אש

                                                        

                                                             

נכתב על ידי , 11/7/2007 21:13  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אנוכית. ב-15/7/2007 14:56



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנוכית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנוכית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)