לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכניסה אל האושר


הרימי ציץ, הכניסי ישבן

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

חולצה פתוחה


לא בבלוגנו!

אני רוצה להחליף כתובת לבלוג. מעצבן אותי לדבר בקודים. בקרוב כל פוסט שלי יראה בצורה כזאת:

א' כ' מ' ו' ל'. משפט אופייני, ושכיח, אין הרבה מה להוסיף ("אני כוסית מהממת ואתם לע"). אבל ביום שבו אתחיל לרשום דברים כאלו: ל' ל' ח', לא תבינו. ואיך תדעו, אתם, אנשים מסכנים, ש"למדתי להכין חביתה"??

רק מעצם המחשבה אני מתוסכלת. אז חשבתי להתחיל לרשום בר"ש (ראשי תיבות, זה לא ילך בייננו), והנה משפט שבא מהלב: אאלממ"א. (אמא אני לא ממש מחבבת אותך) פשוט? פשוט.

ועוד אחד: חשארכא"כ. (חבר שלך איתך רק כי אני כוסית). נכון? ברור שזה נכון, תמצאו לי סיבה יותר הגיונית.

אני ממש בתהליכי התלבטות קשים. ונתפס לי הצוואר, מה שמקשה על ההחלטה שלי שצריכה לבוא בראש צלול ולא בראש 'תקוע לצד שמאל'. למרות שלפי חוקי הפיזיקה ידוע שצד שמאל הרבה יותר ליברלי ומשוחרר מצד ימין שיותר חסוד וצנוע. תשאלו את ציץ שמאל וציץ ימין. כפרעליהם.

 

עיר הבירה-

האמיתית אבל. כאילו, בת"א. היה מאוד מאוד נחמד. נחמד מאוד. נחמד ומביש ונחמד ומשפיל.

זאת יכולה לאמת לכם שחחחחחקקקקקק שהייתה איתי צמוד כלללל הערבבבבב ויכולה לאמת! נכון???

הערב התחיל נורא מוזר בכך שהזמנו מונית שאיחרה לנו בשתי דקות. לא יפה. בשביל לזרז את הכלי הצעתי לד' שנפתח רגליים בצומת על מנת שיבחין בנו ויעצור. אז פיסקנו רגליים על המדרכה. והוא באמת בא. כמעט ולא עצר אבל בא. ברגע שהגענו אל המקום הייתה המולה גדולה ומלא מכוניות וחסימת כבישים. הוא אמר שיוריד אותנו לפני (מה קרה לזמן איכות של נהג-נוסע?) ואפילו נתן לנו הדרכה איך להיכנס:

"לכו מצד ימין" אמר והצביע לצד שמאל. שאלתי אותו עוד כמה פעמים מבולבלת  עד שנזכרתי שהוא נהג מונית. מותר לו.

בפנים היה נורא נחמד. אפילו הכרתי חבר חדש. כאילו, מה זה הכרתי. ראיתי. מה זה ראיתי... התבוננתי, סקרתי. עד ששוח הכניסה אותי למציאות העגומה שהוא דומה לד' התחת. ד' שלי אומרת שהיא רואה אותי בגיל 22 צועקת "ד'!!! ד'!!!". העצוב שגם אני רואה את זה. כולם רואים את זה

הלכנו לכיוון איפה שיש מוזיקה חזקה, נו איך קוראים לזה? רוק משהו, גראנג'? לא. פאנק? לא. משהו ששיר לא יכולה להשאר אדישה אליו ולהתחיל לרקוד ריקודי חוף? כן.

היה גם שלב שבו היו חצוצרות נחמדות מאוד מאוד ברקע אז התחלנו לקפץ במקום ולדמיין את ארץ ישראל היפה והפורחת עולה בלהבות. אך אבוי! המוזיקה החביבה התחלפה למוזיקה מהירה וקצבית, ולאט לאט רוב הנערים התחילו להשתולל במקום. לצערי הייתי בדיוק בינהם המומה מסתכלת על ד' בורחת ממני ומפנטזת באיזה תנוחה אני אחנוק אותה. נפלתי נאחזתי רצחתי דרכתי אך בסופו של דבר רצתי רצתי אל ד' וחיבקתי חזק J (אם הייתי מחבקת עוד יותר חזק התנוחה הייתה בעמידה. הא?)

בהמשך התהלכנו לנו על יד החוף (טיילת, נו) וברקע שמעתי את "תגידי שטוב" או משהו של כנסיית השכל. נדלקו לי הפיוזונים והתחלתי לרוץ לעבר המוזיקה.  "חכי לי!!" היא צעקה לי מאחור בזמן שטיפסתי לי כהיידי על הגבעה המסרוחה צועקת לה "עצלנית!!!" ונו-פלת בעוגמה אל הארץ מושפלת.

0-1.             כוסעמק.

מה מסתבר? גם מ' הייתה שם ולא ראיתי L את שוח ולא ראיתי L גם את ד' שהיה שם לא ראיתיL  גם את החיים האבודים שלי לא ראיתי L

 

 מצילומי הקליפ "דינגי דינגי"! בו נצפית אנוכי מקפצת על המיטה בעודי אוחזת בשורשיי חוזרת אל גיל שנתיים.

שברתי ללא ספק שיאי מתולתלות חדשים. וזאת הסיבה למה אני לא מפזרת ולמה אני מזיעה כמו סוס. למה לא נושר לי למה

 

אל חשש, חולצת הבזוקה גזורה והיא ללא ספק מוכנה ומזומנה להרוס לי את התדמית. אני עדיין מגניבה, כאילו הלואו!!

 

א':"מה 'כפת לך, פס אחד קטן!"

אמא:"לא, בקושי עבר זמן מהנזם לא ראו אותו בכלל!"

א':"עברו חודשיים!!!"

אמא:"לפחות שנה"

א':"נראה לך?! אני אעשה בלי שתדעי!"

אמא:"נראה לך?? אני אעיף אותך מהבית!"

א':"נראה אותך"

 

יום א' בעזרת הג'אם עושים פס ורוד בשיער :P  

♥שולחים סימנים, בוחנים בעיניים

זה נהיה נעים, לפחות לבינתיים♥

 

*עריכה*

נכון יש את הרגעים האלה שאתם הכי מבואסים עם עצמכם ואין לכם עם מי לדבר ואתם מרגישים כאילו שמו אותכם בסוף סדר העדיפויות של העולם ואתם מרגישים הכי לבד ופתאום בא לכם להוציא את העצבים שלכם בקפיצות וריקוד מטורף בכל החדר ואז אתם מדליקים הכי חזק את המוזיקה ומתחילים להתפרע אבל קשה לכם כי שמתם יותר מידי קרם בשיער והריח לא נעים?

גם לי.

נכתב על ידי , 17/8/2007 17:05  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אנוכית. ב-19/8/2007 14:04



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנוכית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנוכית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)