לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכניסה אל האושר


הרימי ציץ, הכניסי ישבן

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

הופה


לא בא לי להיות נטל נמאס לי לשקוע בדברים האלה לבד

בזמן שהכל בחוץ זורם וממשיך לא טוב להתקע ולחשוב פשוט.

אין לי כוח לכלום אין לי כוח לדבר ואני לא מפסיקה להתנצל על כך

בא לי לראות את כולם בא לי להיות בחברה אבל אין לי כוח אז אולי עדיף פשוט ל

 

אני חושבת על דברים שעשיתי ועל הצורה שבה נהגתי ואני נגעלת מעצמי כזאת דו פרצופיות ויותר גרוע מזה שאני מרגישה ככה יותר גרוע שזה גם לא ממש מפריע לי.

לא השארתי אותה לבד היא התרחקה ובא לי לקרב אותה בחזרה אבל אין לי כוח אליה

אין לי כוח לדבר במסנג'ר שונאת את התוכנה הזאת עדיף שישמעו את הטונים שלך מאשר שינחשו שמשהו לא בסדר כי אתה חוסך בסמיילים.

שונאת את הרעיון של לדבר במחשב ממתי נהיינו כל כך מזוייפים שאנחנו לא יכולים להתמודד עם האדם מול הפנים אחד על אחד?

 

עוד שנייה אני גם ככה ארים טלפון ואשפוך וארגיש יותר טוב וכמו אהבלה אהרוס את זה לעצמי כי זה מה שאני יודעת לעשות.

ההתנהגות שלי נוראית כמה צומי אפשר לדרוש כמה אפשר לקבל..

לא נעים לי אבל אני צריכה להרגיש שהכל יציב שהכל בסדר אני לא טובה בלנחש מה המצב,

ובגלל זה מפחיד אותי שהמשפחה שלי מסתורית כל כך וחושבים דברים מאחורי הגב שלי.

תגידו לי שאתם דואגים לי, תבקשו ממני שאדבר איתכם אני אנסה לשתף אני ארמוז אני אתן לכם קצה חוט אבל הדבר הכי פוגע שיש זה לא לסמוך ולהיות חשדן ולנסות לתחמן אותי כל הזמן. אני לא יכולה להינות ולהיות רגועה שתחושה שאתם עוד שתי דקות תעשו לי אמבוש מעבר לדלת

 

עכשיו אני הופכת למשקפופרית רישמית

ואני ממש ממש פוחדת לא מהמשקפיים. אני פוחדת מהיום שכן יהיה לי אכפת כי זה יבוא בעקבות משהו

 

אחחח לפחות את הקריזות שלו אני מבינה למרות שבא לי לדפוק לו בוקס באמצע נהרייה להחזיק אותו מהגרון ולאמר לו שפסטה זה כן טעים

 

וחודש טוב נשמות

נכתב על ידי , 4/9/2007 21:43  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עומר ב-5/9/2007 15:24



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנוכית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנוכית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)