לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכניסה אל האושר


הרימי ציץ, הכניסי ישבן

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

הבלוג הזה חוגג 12 חודשי מחזור קשה :(


היום הבלוג שלי חוגג שנה ואני מזיזה את עכוזי הנאה והכורסתי לכתוב סוף סוף פוסט נורמאלי

 

אני יכולה לעשות פינת נוסטלגייה אבל אני מתביישת טילים. פתחתי את הבלוג בתחילת כיתה ח', ברגע שהמחשב היה עוד תקוע בפינה של המטבח , מה שנתן לאמאלה אפשרות לראות מה אני עושה. מה יכול להיות יותר מעשיר מלכתוב את הגיגיך, דעותייך ופרי יצירותיך מאשר באתר כמו "ישראבלוג" בעל רמה גבוהה, שפה עשירה שמתאפיין ברובו ב"בלאט! טוקיו הוטלל כללל כךך טובים יפייים ביל קאוליץ תעשה לי ילדדדד!!בלאט , יותר בעדינות ביל!!".

אז התחלתי לכתוב ויצא לי בערך כמו עכשיו- ממש מעפן. אבל לא היו לי הרבה חיים,  אז המשכתי. חוץ מהחלק של הנשימה,יותר מידי חיים אין לי, לא הרבה השתנה חוץ מרמת העידכונים. הייתה תקופה שהייתי מצלמת תמונות במצלמה של האינטרנט. תמונה נורמאלית הייתה נראית ככה

 

אחד הדברים הכי טובים שיצא לי מהבלוג הזה זה להכיר את עומר.

עכשיו, עוממממממממר הגיב לי לראשונה לפוסט הזה.

אך למעשה אני עדיין סבורה שהגיב אך ורק  לתמונה הזאת. (איזה שובב עומר)

מאז אנחנו מאוהבים עד מעל לראש ויוצאים יחדוה תקופה מכובדת ביותר שנמשכת כמעט כשבועיים.

תכננו (עומר, שתף פעולה) לגור ביחד בפרברים היפים בישראל, לגדל את גורינו ילדנו לחופש מוחלט ולבוש מינימאלי(?),

ונפרנס עצמנו בכך שהוא יהיה אחד הגדולים בתעשיית המתקנים המתנפחים לילדים, כן כן, אולי יום אחד אפילו יפעיל מקום כזה אחד בעצמו!,

ואני אהיה מורה לחינוך מיני לגנים ובתי ספר יסודיים, ואדבר כל היום על אברי רבייה ואיך להשתמש בהם בחוכמה, כי זה בערך מה שאני עושה כל היום עם ד' בשיעור. (וגם לשים עליה רגליים בזמן שהיא מלטפת לי את השיערות. וזה שאני שמה עלייה רגליים לא אומר שאני מעריכה אותה ככיסא, להיפך, היא הייתה מתה להגיע לאותה רמה של נוחות אבל אני צריכה את הספייס שלי שכולל חצי כיתה, אין מה לעשות.)

 

אז בקיצור מיציתי עצמי כאן (בפוסט), והבנו שאני ממש חרא של כותבת.

בשביל שלא תגידו שלא אמרתי, קוראים לי שיר, אני חייבת פיפי ויש לי שלפוחית רגיזה. חוץ מזה אני בת 14 בכיתה ט'. אבל למעשה אני בת 16 וחצי בכיתה י"א, ואני גם בלונדינית, גבוהה, ומלאת חן. (זה מאוד אירוני להגיד "מלאת חן", כי החן שאני מכירה "מלאת שומן")

אה, ועוד וידוי. :(

 

ממש מצטערת על העידכון המעפן ובכלל לאחרונה על העידכונים המבאסים, אם תכעסו אני אבין, אבל זה לא ימנע ממני להמשיך להרביץ לד'.

 

 

הילדה כ"כ יפה, צריכים מי שינענע אותה פשוט!

 

וואי איזו הקלה עכשיו אלוקים השם ישמור.

נ.ב:

אני רואה את כמות הנכנסים אתם לא עובדים עליי עם חוסר התגובות שלכם יא מלעונים

 

 

נכתב על ידי , 7/9/2007 18:06  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אנוכית. ב-12/9/2007 17:54



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנוכית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנוכית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)