לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכניסה אל האושר


הרימי ציץ, הכניסי ישבן

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

יש לי יום הולדת.


ועדיין, עם תחושת ריקנות גדולה בבטן.

אין לי למה לצפות, הבאתי את זה על עצמי אחרי הכל...

כנראה שאת המתנה הגדולה ביותר שלי אני כבר לא אקבל, ועדיף לי לשכוח ממנה. וגם למחוק אותה מרשימת הדברים שצריך להספיק. אני לא חושבת שיש עוד הזדמנויות טובות יותר שהיא תוכל לבוא חוץ מההזדמנות הזאת. נו, נראה...

אבל אין לי גם מצד שני למה להיות בדיכאון,

השנה השגתי דברים רבים וטובים, שאני מאוד מרוצה מהם, ושמחה שכל אחד ואחד מהם קרה. לא כולם, אבל הרוב.

כמובן שהייתי מעדיפה עכשיו במקום לכתוב פוסט לשכור חדר בקיבוץ עם חברות ולעשות חיים, אך בחרתי שלא, זה לא מרחמים עצמיים, וזאת גם לא קריאה נואשת לצומי, פשוט לא בא לי.

תנו לי עוד שנה שבה הספקתי גם ללמוד גיטרה, גם לפרוש מאומנת ולהתקבל חזרה, גם לקבל מלגה במוזיאון ת"א, לעצב את החדר לגמרי לבד, להפסיק להיות כלבלב ולהיות מישהי בזכות עצמי, להשיג לי ביטחון עצמי, לעשות נזם, להתנשק בפעם הראשונה, חבר ראשון, פרידה ראשונה..., תסרוקות במהלך השנה שמסתכמות בפוני, להתחיל להיות אישה ולשים לאקים, משחות, גבות ^^, לטפח ושטויות אחרות, לריב עם כל העולם ולא לפחד מהתוצאות, לשקר ולסלף את האמת, לזייף אישורים למקומות, להתחצף ולהיות צינית בטירוף למי שלא צריך, לסוע לבד ברכבת עד לתחנה האחרונה שמאפיונר בוהה בי חצי דרך, להרגיש שאני שווה משהו ולהפסיק לבוא עם הרגשה של "צריך לעשות ככה כדי שיחשבו ש..", מצלמה ואיתה צילומים מרגשים של האף שלי, אומץ שרכשתי, חברים שקירבתי, בלוג שכתבתי ונתן ונותן לי הרבה, תאמינו או לא, בזבוזים רבים מצידי, ביביסיטר ראשון ואחרון, לדאוג לעצמי, לגזור בגדים, להכין צמידים, ללכת לדיאטנית פעם ראשונה, להזיז את עצמי ולהפסיק להיות עצלנית, לדעת שצריך לסמוך רק על האוטובוס ולא על טרמפים, לדעת שצריך לסמוך רק על אבא ולא על רכבת, לעשות גלגלון ראשון בזמן שבני ארבע עשו זאת לפניי, ועוד מלא מלא מלא דברים.

 

אני מקווה שארגיש טוב יותר עם הזמן,

אני כבר לא אראה את כל מי שרציתי לראות.

אבל כנראה זה לא תלוי בי, לפעמים זה לא מאפשר, מהלשעות?!

שיר

שעושה מה-בא-לה

(ומשפתפת אתכם בניסים ונפלאות שיש לה בשיער אחרי שהשתוללה על המיטה עם בת דודתה הקטנה. ) 



מזל טוב

 

נכתב על ידי , 25/6/2007 10:01  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אנוכית. ב-29/6/2007 23:58
 



~~~התמונה המיוחדלת- הוכחה חותחת!~~~


עדכון נזם**

אתמול, לאחר שלושה ימים חסרי שינה של מפרקת שבורה, ואינספור תקלים בדרך שאיימו על נזמי בדרך זו או אחרת,

אנכי המשקפופרית קיבלה מחלת עיניים בשם "דמעותוס בטעמוס אלכוהולוס" וירדו לה דמעות.

בצעד דרסטי ביותר החליקה את משקפיה על אפה ו*פאף* משכה את נזמה בעוגמה אל קצה האף והוא נשאר תלוי בין שמיים וארץ, בין אף לנחיר, בין לחור וסתום.

ניסתה אנוכי במשך זמן רב להחדיר את הבנז למקומו. זה כאב לה(לי) נורא!!! במשך 4 שעות היא ניסתה להחדיר אותו שוב ושוב בעוגמה והיא דיממה בפנים- מתחת לציצי מעל לעצמות בתוך הלב. האומנם?

היא לא הצליחה, היא ניסתה שוב ושוב וכאב לה מאווווד. היא אפילו נסעה לרמת אביב ג' לדודתה המאמית בעלת הנזם מימים ימימה כדי שתוכל לעזור לה. לא הלך.

אז היום, חזרה אנוכי אל חנות הפירסינגים לתקן את העוגמה. היא ניכסה אל חדר הכאב והתיישבה מחדש.

הכוסון "שי" לקח מחט והחל לתקוע לה בחור הסתום.

(עם העגיל הלכתי בינתיים חצי בחוץ, אני חושבת שפאנקיסטים ממש תופסים ממני עכשיו!!! ^^)

זה כאב יותר מהפעם הראשונה, ההחדרה זאת אומרת (אמג) והפעם ירד לי ממש הרבה דם! וזה כאב! והוא פתח לי את החור שהיה בו דלקת! ופתח לי את הפצע! והכניס לי את העגיל! ועכשיו יש לי אינפקציה ועגיל לבן ממש מזכיר סגנון גרוזיני משו פחד!

אבל לבינתיים היא בסדר, האף שלה אדום כתמול שלשום והיא  כוסית. על אמת.

 

תאכלו את מה שבישלתם.

(השחור זה סימון הנקודה היכן לעשות את הנזם. אר יו קפישינג?)

 

אהה, והיא קיבלה מצלמה. יש לה ........ כן.

 

אנשים שאני מספיק חשובה להם, כבר יצליחו לתפוס אותי.

אני כבר לא אראה את כל מי שרציתי לראות, וזה מאכזב מצד אחד, מצד שני תמיד יש 0523-2...... בלהבלהבלהללבה.

מחר עידכון נוסף .

נכתב על ידי , 24/6/2007 19:33  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אנוכית. ב-25/6/2007 10:01
 



ששששששששששששששששששששש..


הדמעות שלי בטעם אלכוהול


אל תגלו לאבא!

 אבא לא מרשה..

שששששששששש......

פעם ראשונה שאני ממש שמחה שאני במשמורת של האמא

 

הכינו ממחטות כי אני הולכת לבכות.

אני מתה מפחד, פעם אחרונה שדקרו אותי הייתה בבדיקת דם וכמעט התעלפתי.

מחר אני נוסעת ברכבת -לבד!- לנהרייה (רק באישור של האב, כנראה זה חלוקה מסודרת של מותרות),

שם הוא לא יראה. בקיבוץ הוא ישחוט אותי וישים אותי על האש עם החזירים.

צריך בשקט בשקט

 img96/1319/96997813nk9.gif img481/8959/557cr0.gif img481/2402/41842557zo6.gif

$נזם$

   (ואני לא סתם שמה דולרים, זה פאקינג יקר החרא הטהור הזה)       

אני מתה מפחד. אבל אני יותר מתה לעשות את זה כבר.

תוספת מיוחדת לאבוקדו שלי.

(חכם לעשות דווקא לאבא יום לפני ~קבלת המצלמה~)

 

חופש

יצאנו לחופש, אבל זה לא מרגיש לי. כנראה את החופש שלי התחלתי מתי שהחלטתי שאני עושה מה שאני חושבת שנכון לעשות.

וזה לא כולל את ההברזות הבלתי פוסקות וסימון איקס על שיעורי ערבית האחרונים. בזה אני לא מתגאה.

להשיג עבודה אני כבר לא אצליח, אבל נחמד לחשוב על זה שבגלל שחופש, אמא לא יכולה לעקוב אחרי כל תנועה שאני עושה.

בוא נגיד, שסביר להניח שאת החופש אני אבלה באוטובוסים. אעשה השלמות לדברים שדחיתי, והברזות קטנות פה ושם ^^

השנה הצלחתי להשיג רשימה של דברים מכובדים, שחלקם בכלל היה אסור לי, ואולי בגלל זה כמה מהם נסתרים מעיניי אמאבא,

ושינוי לטובה שמסתכם בנחת וגירודים בתחת.

זה חופש!

 

~Estoy loca enamorada  de ti~

או איך שלא רושמים, אוף.

 

***עריכה***

עשיתי את זה!!!!

זונות זה לא שנייה וחצי, זה לפחות 3 דקות כואבות שבהן תקוע לי מוט בתוך האף ולא יוצא ומנסה לצאת אבל לא יוצא ותקוע חזק חזק ואיטי איטי  והיציאה עוד כואבת מההחדרה ושיקרתי בגיל שלי בלי אישור הורים ומעכשיו דודתי היא האפוטרופוסית שלי לאחר שקרתה טראומה משפחתית שקשורה להורים. מצאתי חור בסנטר בין8463856 החנויות שם. שה' ישמור עליי. זרקו אותי בכל החורים כי עם אמא אין מה לדבר ואבא מעדיף לחנוק אותי בצוואר מאשר לחורר אותי באף. העיקר שהפירסר חתיך. אמן. 

ואם שואלים*******

כן, די כואב ומפחיד. ביייייייייייייייייייייייי. 

נכתב על ידי , 21/6/2007 11:39  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אנוכית. ב-24/6/2007 16:48
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנוכית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנוכית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)