לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכניסה אל האושר


הרימי ציץ, הכניסי ישבן

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

פניני חכמה


* עריכה עריכה עריכה * (כי יש בי טיפת רגש)

"עינויי וייסורי האהבה

הם חלק מהלב

איפה את? אני תמיד כאן

אני עדיין מאוהבת

לשיר כדי לא למות

להשלות את עצמי כדי לא לסבול

מילותיי, החום שבי, הם תמיד יהיו שלך

אני מאושרת להיות איתך

והתקווה שנולדה כאן

השמיים מכוסים בכוכבים

אני אוהב אותך".

                            "טרה נוסטרה", ערוץ ויוה. (סתמו את פיכם העתקתי את זה בשיא המהירות)

 

 

נמאס לי לבכות בגלל אותו דבר. די. חלאס. עברנו. זה עבר. אז למה אני לא נותנת לזה ללכת? אני לא נהנת. זה לא עושה לי טוב להרגיש רע בגלל זה. אבל כמו שזה עושה לי רע באותה מידה זה עושה לי טוב.

עכשיו רע לי בגלל זה.


*כדי להיכנס לאווירה פתח בחלון חדש. מוצ'ה גרסייס*

עצה

במסגרת הפרוייקט וברוח השיתוף שניחנתי בה, החלטתי להשתתף בפרוייקט זה ולספר על עיצה.

לא מזמן קיבלתי עיצה מיוחדת: להיות עצמי. לשים זין על כולם, ולא להיות מישהי אחרת, אני זאת אני ואני לא צריכה להתחפש. אני צריכה להיות בטוחה בעצמי ולא לשחק אותה מישהי שונה, כי זאת אני ואני צריכה להיות אני. חרא עיצה. תבינו, במקרים שונים זה היה יכול להיות נורא נחמד וטוב ועוזר, אבל אם אני אהיה אני לא יהיו לי חברים. והנה, אפילו ברגעים אלו ממש אני לא כותבת. הנה, תראו, זאת לא אני, אלו האצבעות שלי. אין אני. אין אני אינני אינני. אין אני. אין א-ני.

 

חוץ מזה העיצה היחידה שקיבלתי הייתה מאמא שלי להפסיק לדבר בח' וע' בגיל 4. אין לי בעיה שתדברו בח' וע', להיפך, זה ממש מושך אותי תימנים! אני אפילו ממליצה לכם להיות עם הקיטוב שלכם מבחינת עדה כדי לשבור מוסכמות ולהתערב עם חברים שלכם באיזה צבע יצא הילד.

 

מכיוון שאני חכמה יותר מכם, ואני ממש פנינת ידע ואני ממש צדף האושר והתבונה, אני אצ'פר אתכם בעיצה לחיים, פרי מוחי ניסיון חיים מרתק מלפני יומיים שלושה-

כשחבר של אמא שלכם אומר לכם לפתוח פה כי הוא רוצה לזרוק לכם אפונה, הוא לא  בהכרח יזרוק אותה. תמיד יש את הסיכוי שהוא ישים אתכם ללעג.

כמו כן, אם מישהו אומר לכם ליד אמכם "אתם דומים", אל תשיב בתשובה "אל תעליב". תמיד יש את הסיכוי שבבית החגורה תתפוס פיקוד.

הייתה לי גם עוד תובנה מהממת, שבה אני סבורה בזאת שלרקוד עם בגד ים זאת פשוט שערורייה.

זה לא נוח, זה לוחץ, והדברים לא יציבים. ואני מדגישה- הדברים.

ועוד משהו- יש כאלו שלא מרוצים מהיותי מדברת על ציצים בכל שעות היום. אני באמת לא מבינה אותם. אז מה אם אני בת?

זה טבעי שאני tאדבר על משהו שאני רוצה ואין לי.

*עצוב לי בלב, ריק לי באיזור החזה*

 

יומן חופש-מסע:

ים. זהו. אני לא יכולה יותר ללכת ים, יחשבו שיש לי נטיות התאבדות. אין לי משהו יותר טוב מלעמוד על שפת המיים ולצעוק "מדווווווווזהההה מממממדווווווווזהההההההההההההה".

וגם הלך לי כל הכסף למוניות. למרות שזה שווה את זה, מכיוון שנפלנו לא מזמן על מונית עם נהג מטורלל ונחמד לא פחות מהמטורלל!

רגע השיא בנסיעה היה כשהוא שאל את ד' איך זה להיות ג'ינג'ית, היא בתגובה ענתה ש"עבדתי קשה כדי להשיג את זה". הוא פנה לאחור גיחך וענה "ההורים שלך עבדו קשה כדי להשיג את זה".

כפי שאתם מכירים אותי, נפתחו עיניי לפתע ויצאתי בצחוק מתגלגל ובצעקות של "תעצור כאן אני צריכה להקיאאאא!!!!!!!!!".

מרתק.

                        אני גזרתי~~!!~~!!!!11!!!!! (את החולצה יא עילגים)

(רואים)

 

אני באמת לא ישנה ואני ממש מתביישת בעצמי. לא כי אני ילא ישנה. כי אני לא יודעת מה אני אומרת עכשיו ואני מתקתקת מהר מידי. אני פוחדת שאגמור כקלדנית ב"בית משפט לעיניינים מקומיים" כמו אמי שתהיה בריאה ותסתום את הפה שלה.

 

נכתב על ידי , 28/7/2007 19:33  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אנוכית. ב-3/8/2007 22:11
 



נ.ב


ככל שהזמן עובר אני לומדת להעריך את סבתי יותר ויותר. ולא, זה לא כי זקנה ובלה מידי בכדי להציק לי.

עכשיו אני רואה את העולם באור שונה, באור... נאון כזה, הכל ורוד לי, אני לא בקיבוץ, אני במצעד הגאווה!

לא אכפת לי שזה ככה וזה ככה, וההוא הלך וההוא חוזר. אני שווה, סליחה- אני ש!!ה ואני כ!ס*ת ואני 100ממת ואולי אני לא, אבל לא אכפת לי אני מרגישה יותר טוב!

אפילו החדירה הפרטית של אחי אל תוך מתחם חולצתי כבר לא מעניינת אותי, והשתינה של אחותי על הרגל נשטפה מזמן.

אני אואאבת אותם וזהו. כל חיבוק שלהם עושה לי את זה (תחושת אושר יא סוטים), ואפילו שאחי הורג אותי עם הטנגו שאני צריכה להרים אותו ביד אחת וביד שנייה לתפוס את היד שלו ולהתהלך על הצד בכל הבית ולשיר "טאם טאם טאם- טאלהלהלהלה-לם" (רבאק, אתה בן 5 וחצי) ואפילו שאחותי צורחת עליי כל פעם שאני נרדמת ואפילו שאני יודעת שמחר שניהם יבואו אליי מתוך שינה אחרי שלא נתנו לי לישון כל הבוקר ויטפסו לי על המיטה וירביצו לי ויחבטו בי, אני אואאבת אותם, כי אני יודעת שבסוף אני אחזור הבייתה. אאאאאאאאאאמן.

 

"תראי אותה, עומדת בצומת עוברת בין כל המכוניות עם הסיגריה שלה"

"מה היא רוצה?"

"נו באמת שיר, מה היא רוצה?"

"אש?"

img514/1625/254676ab3.jpg

 

 


 

 

15:30

תמיר תפסיק להציץ לי

 

15:36

אף אחד לא אוהב אותי. אני מרגישה את זה

15:36

לפי התחזית אני באנרגיית השמש ולא נושקתי..

 

15:43

את לא באה איתי לים את לא לאלאלא את לא לא לא את לא לאלא לא רוצה לא רוצה

15:43

תמיר אוהב אותי

 

15:50

לא יצאתי מזה נכנסתי שוב למרות שאמרו לי שלא לא להיכנס לזה אבל אני בתוך זה איזה חרטאווש

 

15:55

אני הולכת לים ובא לי לשיר

"אני הולכת לים

אולי אפגוש גבר שם- בים

אלוהים אדירים נשחק בבוץ

שישימו לב אליי אני גם אקפוץ

ובנוסף עוד כמה דברים.

אני הולכת לים,

להציץ על גברים"

 

16:28

עברה חצי שעה ואני עדיין לבד.

אבל אני הולכת אז אולי אני ארזה.

 

16:34

http://youtube.com/watch?v=fHxZvox_PX8

רזיתי! קילו וחצי! עכשיו בשביל לחגוג אני מחזירה

 

20:30

בייבי מדוזה הידד

 

20.7

11:29

אני לא יכולה לריב איתך יותר, אני לא יכולה לראות את הפרצוץ הצבוע שלך שאני קמה אני לא יכולה להגיד לך כלום בלי שתחליפי מצבי רוח אני לא יכולה לשמוע אותך מדברת יותר בטלפון עם הקול המעצבן שלך אני לא יכולה שתכנסי לי באמצע מקלחת ותפתחי את הווילון "בטעות" אני לא יכולה שתשליכי את הבגדים שלי בזלזול כזה אני לא יכולה לחיות עם הקמצנות הזאת שלך אני לא יכולה יותר לראות את ההבדל ביננו שאני רק מוציאה ואת רק שומרת לעצמך אני לא יכולה לדבר איתך בלי שתכניסי את אותו נושא אלפי פעמים אני לא יכולה לראות את האדישות על העיניים שלך אני לא יכולה להראות יותר ולסבול את חוסר הסבלנות אני לא יכולה לסבול יותר את הזיזול בי, בי.

אני לא יכולה איתך יותר הלוואי ותכנסי להיריון. אמן.

(כי ככה זה מה שדפק אותך אז, וזה מה שידפוק אותך גם היום) 

נכתב על ידי , 19/7/2007 15:30  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אחד ושנייה ב-28/7/2007 13:59
 



הווו תראו אותי אני כל כךךך מסכנההההההה


3 סיבות למה אני לא דיכאונית:

  1. העיניים שלי יבשות כבר יומיים וחצי
  2. אתמול חייכתי חיוכים רחבים מאוד והרגשתי קרובה
  3. הדבר היחיד שאני חותכת לעצמי זה את הרגליים וגם זה לא כמו שצריך. (קרחות יער תמותו)

עכשיו, למה אנשים כן חושבים שאני בדיכאון??

אז ככה, לא יודעת. אני באמת לא בדיכאון, למען האמת, אני הכי רחוק מדיכאון. אהאה, הפוני שלי אפילו לא לצד, וכל הבגדים שלי שוחרי שלום, פתוחים צבעוניים וליברליים. (ושאני אומרת בגדים ליברליים זה חוזר לטענה שהם, כמובן, פתוחים)

למה אני מבואסת? הוו ממגוון סיבות!

  1. אני רווקה, וכבר לא נחשקת. מסתבר שערסים לא נחשבים בנים, כמו שאחי לא נחשב בנשיקות צרפתיות
  2. אמא שלי לא אוהבת אותי יותר ומחליטה להרוג אותי מרעב, או מתת תזונה או מחוסר מיים. אני שותה מהברז אני אמות
  3. החופש הכי ארוך שיצא לי לישון זה 6 שעות בקושי וגם זה עם הפסקות שינה לפיפי. פיפי תמות
  4. אף אחד לא אוהב אותי והבן אדם הקרוב אליי בזמן האחרון הוא נער חביב מפורום סקס. סליחה, פורום זוויג
  5. התנוונו לי השפתיים .נקודה.

מוסדדדדדדדדדדדדד

הייתי במוסדדדדד

למה הייתי במוסד? כי ד' באה אל בייתי, ומכיוון שעייפנו ממשחקי חברה שטותיים כגון להתקשר לנשים ולהציע להן מוצרים "חדסים חדיסים ומחודסים", לשכר על המיטה ולפנטז על כוסון א' ועל כוסון ב' בא באנו, ולבכות שאנחנו לבד.

אז ככה, ניסינו להזמין מונית. ניסינו להזמין את החברה הכי מוכרת ובטוחה, כי ב12 וחצי בליל קצת מסוכן ואנחנו ילדות קטנות ומסכנות חסרות אמצעי מניעה.  ניסינו את "מוניות שביט", "מוניות גלית", "מוניות אבו-אל-בנאת", ושוב, כמו תמיד, סירב זכר להכניס אותי אל תוך דלתו. אפילו בתשלום-לום-לום. בסוף הגענו אל מוניות "ניו יורק". לא האמנו שזה קורה לנו.

 

במוסד

הרגשנו בהתחלה כהאוט-סיידריות. מעניין למה גם! הכל שם אשאש גיציםגיצים מוזיקה גרועה ובנים חתיכים.

ניסינו לרקוד במקום ונראנו כמו נדנדה. ואז! שמו את השיר לי, שאני אוהבת, שכמובן- רק אני אוהבת, ואז הערב התחיל להשתנות. השיא היה בשיר של אבריל לאוין שאני וד' התחלנו לרקוד כמו מטורפות ואני עם הידיים שלי והכל עשינו שמות. אף אחד לא רקד. נער אחד נורא התלהב מהסגנון שלנו ודחף את ד'. מה זה דחף? רץ רץ פשט ידיים והעיף אותה. זה היה יכול להיות מופע אורות מרהיב אם הייתי תולה עלייה פנס .

בחוץ

ביקשתי מאנשים מפחידים שיקנו לי אלכוהול. אחד מהם התחיל לשאול אותי איזה אלכוהול ואני דחקתי בו שאני רוצה אלכוהול ואז הוא אמר לי שהוא לא יכול לקנות רק אלכוהול אז בסוף קנו לי קרלסברג.

ישבנו מול המוסד על רמפה קטנה כזאת. לעזאזל, לא השתכרתי. כן, הייתי קצת מסטולה, אבל לא השתכרתי.

ניסיתי, באמת שניסיתי, אפילו ד' התחילה לצעוק עליי שאני אפסיק להתנהג כאילו אני כן כי אני מגזימה.

לאחר מכן באו אלינו כמה בחורים ואחד מהם התחיל לשוחח איתי על "מה קורה". השבתי לו בשפה שלו ועשיתי אפילו כמה תנועות מצחיקות בגבות. הוא ביקש שניתן לו לבלות בגרשיים איתנו אבל אמרתי לו שאנחנו הולכות. אז הוא כמובן נשאר עד שאמרתי לו "לך לך לחברים שלך". הוא שלח לי ולד' נשיקה באוויר ומת.

 

בחזרה

נכנסנו לתוך מונית שישבו שם שני גברים. ב4 בבוקר או לילה היינו בדרכנו באזור זר ולא מוכר עם שני גברים זרים לחלוטים שהתחילו לחקור. ד' נתנה לי את זכות הדיבור כי כנראה ידעה שכל קשר בין מה שאני אומרת, לבין מה שקורה, מקרי בהחלט. אז עכשיו אנחנו בנות דודות גרות ביחד, מצד האבא. שהוא שאל עוד אמרתי לו שקצת קשה לי לדבר איתו עכשיו. הוא קבע שאני מסטולה. האיש שישב לידו אמר לי ביציאה שאני לא אגיד עוד דברים כאלה ושלח לי את ידו כאות "כיף". הייתי כה מנומנמת שבמקום להחליק לו כיף כמו של הגדולים פשוט ליטפתי לו את היד. סקס אפיל מטורףףף.

 

 
"תעשי פוזה! כן! בדיוק, יופי! זהו, ככה"

איך לא הרביצו לי אני לא יודעת.

 

יום יפייפהההההה

נכתב על ידי , 15/7/2007 14:51  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Dummkopf. ב-19/7/2007 18:41
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנוכית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנוכית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)