לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכניסה אל האושר


הרימי ציץ, הכניסי ישבן

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

הפוסט הכיייי מהמםםםםם בעולםםם!!!!!!!!!!!!!


****

אנשים דואגים לדכא כל אדם שמח או אופטימי שניצב להם מול הפרצוף, הם כמו קוטלי אושר.

מעצבן אותי הקטע שדווקא עכשיו, דווקא היום כשאני מחליטה לשתף מישהי במה חדש ומה קורה איתי, היא נזכרת להביא לי את המצב הכי לא קשור ולדכא אותי איתו עד שנגיע למצב הכי גרוע שאפשר להגיע עם חברה: "אני צריכה להתקלח". ואני שונאת "להיכנס להתקלח", במיוחד כשאני לא יכולה להשתמש ב"אני הולכת לאכול", כי ברור שעשיתי את זה כבר. מרוב "מקלחות" הפכתי למטהר אוויר , אבל מה? אני לא אתן להן להרוס לי את החיוך על הפרצוף! (לא שעכשיו אני שומעת רגאי וזורקת פרחים לכל עבר אלא יושבת עצבנית ומקלידה במהירות ופנים שמזכירים לכולם טוב מאוד מי אמא שלי!!!)
וגם נמאס לי שכשאני מתלוננת על משהו אומרים לי "צודקת". וואלה. לא ידעתי. לא, אתם צודקים-אני צודקת. תעשו משהו!!

אוף, לפעמים לאנשים יש שכל יותר קטן מתא מוח בודד שלי. וזאת מחמאה כי תא מוח בודד שלי הוא די מכובד.

 

 

פינת ה"נהנה בננה לי יש חבר ולכן לא! לוזריות!"

נה נה. בננה. לי יש-חבר! ולכן, לא; ל ו ז ר י ו ת.  (: הכל באהבה)

אתמול אישיאהוביכפרינשמתי בא אליי אל בית המחסה לג'וקים וזבל (החדר שלי, מות תמות)

היינו פעם ביחד ואני שברירית כמו ציפורן חודרנית אבל אני לא אתן לו ללכת במידה וכן הוא יחטוף ממני סטירה. (ויחזיר לי כמובן, לא שמשנה לו שכואב לי, העיקר שהוא נוגע בי. פחחחחחחחחחחחחחחחח)

ונמאס לי להרגיש רע עם זה שאני מדברת על זה הרבה, מי שלא רוצה לשמוע שיאטום אוזניים אל תתייחסו פשוט תתעלמו רק אל תספרו למאמאפאפא ולשבטים המפולגים שנקראים משפחת ג' ומשפחת ש'. תודה .

 

מואה

  

פספורט

המשפחה שלי רוצה לחטוף אותי לחו"ל על מנת שהמשפחה תהיה מגובשת ונהנה כולנו כי מגיע לנו- משפחה מושלמת שכמונו, (אבל בעצם הם רק עושים "נהנה בננה" לחברים המרודים שלהם, פחחח) והדרכון שלי מעודכן כמעט כמו שינויי התדמית שעושה צביקה פיק, אז הלכנו לעשות פספורט. אין לי עצבים לדבר הזה אין לי עצבים להצטלם וזה סבל לא נורמאלי. מעירים אותי ב8 ועוד דורשים תמונה נורמאלית. ניסיון ראשון ניסיון שני ו-הופה! לקחתי את התמונה הראשונה ושלום על ישראל.

זאת התמונה הכי מזעזעת בעולם כולו ובחזרה. אמא ממש ממש התעצבנה עליי וכעסה שלא עשיתי עוד כמה ניסיונות. היא טענה שאני עושה דווקא בלה בלהב הלבלבה בלבללה. אני חושבת שזה מאוד מתחשב מצידי, למשל, הדבקתי תמונה אחת על השמשה במשרד הפנים כדי שאנשים ירגישו טוב יותר עם התמונה שלהם, שייכנסו לפרופורציות ויאמרו "איכס!  מה זה ? אני כל כך מושלם אולי התמונה שלי מהממת בכל זאת!"  חוץ מהקטע שנפגעתי קשות כשאמא פיזרה את התמונות על השולחן ואמרה: "איכס! למה היא עשתה 6?? למה כלכך הרבה??". אוף האהבה הזאת חונקת אותי.

 

***

 

ד': "אח שלי רואה עכשיו משחק כדורגל"

א': "יא, עומר במשחק!"

ד': "מה הוא במשחק? ממש במשחק, משחק שם?"

א': "כן כן!"

ד': "וואו באיזה תפקיד?"

א': "השער"

ד': "השער?"

א': "כן, ראית את הריבועים?"

(יא עומר, בוא!) 

 

 

 

נכתב על ידי , 27/8/2007 11:22  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טולילולי=] ב-3/9/2007 09:33
 



לגופו של בולם-איט!


  :)

-אחרי שבת אני מתחילה לאהוב את הגוף שלי

אוהבת את התחת בעל הנוכחות שלי ואת האגן הענק, זה עדיף על להיות שטוחת-עכוז.

וכל התובנות המהממות שלהן על שצריך לשקול 10 קילו מתחת לגובה... הייתי פעם 43, אם אני רוצה להיראות כמו גוויה אני אתחיל לדחוף אצבעות (איכס, חוקן!),

וכמה שיורד לי מילדים כאלה, נכנסים לשירותים כמו גברים דוחפים אצבעות ודואגים שנשמע,

אבל היי, גם לקפץ על המיטה על חברה בפול ווליום זה גם נחמד! לא כמו לקרוע את הגרון, אבל נחמד.

והן מתפלאות שהן יוצאות עם עיגולים שחורים מסביב לעיניים דומעות ומברשת שיניים תקועה בחניכיים ורואות אותנו רוקדות  ומנענעות  את האגן הצורתי והמלא שלנו- בחוסר בושה!

ניסיתי, ניסיתי לשכנע שלא ניסיתי למנוע ראיתי זלזול ראיתי אטימות

גם אני רציתי, מה

 

"בואי שיר תלכי, את לא רוצה להוריד את הפיצה המגעילה שאכלת?"

"לא, אני אוהבת את הפיצה המגעילה שאכלתי. היא נדבקה לי בצורה מושלמת !" *ידיים על האגן*

 

ומה את עושה דירוג יא בולמה פוסטמה

אנחנו הכי יפות, זה כל כך ברור. פי אלף יותר ממך, מלכות העיר יפייפיות בצורה לא אנושית, מוחמאות בטירוף, כוסיות על מושכות טילים.

זה כל כך ברור,

שבא לי כנאפה.

(ותתפלאי כפרה, שלאף אחד לא מעניין כמה נישקת, עם כמה עשית סקס יבש, לכמה נתת ביד וכמה  שיכורה היית באותו זמן [אולי רק לבנים {וגם זה עובד  לטובתם}])

 

הייתי אצל הדיאטנית היום.

המפגשים אצלה נהיו כמו אטרקציית משקל  שמלווה בעידכון אכילה מהחודש האחרון.

היא בטח רגילה לשמוע מילדות אחרות על "אכלתי-חירבנתי, אכלתי-חירבנתי"

אצלי זה שונה זה יותר בכיוון של "אכלתי-אכלתי-אכלתי-אכלתי-אכלתי, ולבסוף יצאה שתינה." (איזה פוסט דוחה)

אבל חוץ מלרדת על כישורי הבישול של אמא ולהלל ולשבח את נפלאות החיטה המלאה הפגישות שלנו מלאות בחיוכים ואחוות מטפל-מטופל. זה מרגיש כאילו דרך העיניים שלה אפשר לסכם את זה ב-

"שיר, את לא גבהת כבר שנה ומשהו, את מטר וטיפה, את לא מצליחה לרדת במשקל, את שופעת באגן,  ולי יש עצמות בריח יפות יותר. אבל מה? אחלה חוש הומור!"

עכשיו אני יכולה להתגאות שירדתי שני קילו ביותר מחצי שנה. (באיזו צורה תחילת הפוסט נוגדת את המשכו?)

 

****

היום בבוקר נאלצתי לשמור על בת דודתי הקטנה. שוב.

הבייביסיטר, לפי מה שנקבע, היה אמור להתחיל ב9 בבוקר. עקב התעצבנות על הפלאפון והמשך נימנום לאחר כיבוי השעון המעורר, יצא, ובטעות, ממש בט ע ו ת קמתי ב10 וחצי. וזה אחרי שמלית ברירה נאלצתי לקום מהמיטה כי היא פתחה את הדלת ואני ישנתי בתנוחת שפגט מסובבת רגליים לכיוון הכרית ראש לכיוון הכפות רגליים ופה פעור למצי.. רווחה. וכולם החליטו פתאום לצאת לחופש! אראר.

אבל היה כייף, במיוחד החלק שבו התכסינו בסמיכה ודידנו בכל החדר בקריאות:  "חזייה!!!!" על מנת שאוכל גם לצאת לסלון. (כן, חבר שלה גם לוקחת שירותי חרופ בביתנו..)

 

התחלתי לצייר מחדש. הפעם תמונות מהמחשב. אתם לא מתארים לעצמכם כמה כואב הצוואר אחרי זה אבל זה עדיף על לדבר בסלולארי ולחטוף סרטן. (ועוד זה המזל שלי, הייתם מאמינים?)

אני כל כך אוהבת את זה שנראה לי שאני אפילו אשקיע בזה שנה הבאה. ולא כמו תמיד שאני יוצאת ממסגרות של אומנות כי אין לי כוח. עזבו אותי אני אומנית אני מיוסרת. בוהוהוו

img406/6773/586sx7.gif

אתמול ציירתי בלילה ציור שיצא לי כ"כ דומה, שכשאמא ראתה אותו כמעט החטיפה לי סטירה.

אבל הוא נעלה ביותר ורק המיוחדים יזכו לראותו. האמממממממממממממממממממממממממממממ.

 

נכתב על ידי , 21/8/2007 17:38  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נגה ב-27/8/2007 13:08
 



חולצה פתוחה


לא בבלוגנו!

אני רוצה להחליף כתובת לבלוג. מעצבן אותי לדבר בקודים. בקרוב כל פוסט שלי יראה בצורה כזאת:

א' כ' מ' ו' ל'. משפט אופייני, ושכיח, אין הרבה מה להוסיף ("אני כוסית מהממת ואתם לע"). אבל ביום שבו אתחיל לרשום דברים כאלו: ל' ל' ח', לא תבינו. ואיך תדעו, אתם, אנשים מסכנים, ש"למדתי להכין חביתה"??

רק מעצם המחשבה אני מתוסכלת. אז חשבתי להתחיל לרשום בר"ש (ראשי תיבות, זה לא ילך בייננו), והנה משפט שבא מהלב: אאלממ"א. (אמא אני לא ממש מחבבת אותך) פשוט? פשוט.

ועוד אחד: חשארכא"כ. (חבר שלך איתך רק כי אני כוסית). נכון? ברור שזה נכון, תמצאו לי סיבה יותר הגיונית.

אני ממש בתהליכי התלבטות קשים. ונתפס לי הצוואר, מה שמקשה על ההחלטה שלי שצריכה לבוא בראש צלול ולא בראש 'תקוע לצד שמאל'. למרות שלפי חוקי הפיזיקה ידוע שצד שמאל הרבה יותר ליברלי ומשוחרר מצד ימין שיותר חסוד וצנוע. תשאלו את ציץ שמאל וציץ ימין. כפרעליהם.

 

עיר הבירה-

האמיתית אבל. כאילו, בת"א. היה מאוד מאוד נחמד. נחמד מאוד. נחמד ומביש ונחמד ומשפיל.

זאת יכולה לאמת לכם שחחחחחקקקקקק שהייתה איתי צמוד כלללל הערבבבבב ויכולה לאמת! נכון???

הערב התחיל נורא מוזר בכך שהזמנו מונית שאיחרה לנו בשתי דקות. לא יפה. בשביל לזרז את הכלי הצעתי לד' שנפתח רגליים בצומת על מנת שיבחין בנו ויעצור. אז פיסקנו רגליים על המדרכה. והוא באמת בא. כמעט ולא עצר אבל בא. ברגע שהגענו אל המקום הייתה המולה גדולה ומלא מכוניות וחסימת כבישים. הוא אמר שיוריד אותנו לפני (מה קרה לזמן איכות של נהג-נוסע?) ואפילו נתן לנו הדרכה איך להיכנס:

"לכו מצד ימין" אמר והצביע לצד שמאל. שאלתי אותו עוד כמה פעמים מבולבלת  עד שנזכרתי שהוא נהג מונית. מותר לו.

בפנים היה נורא נחמד. אפילו הכרתי חבר חדש. כאילו, מה זה הכרתי. ראיתי. מה זה ראיתי... התבוננתי, סקרתי. עד ששוח הכניסה אותי למציאות העגומה שהוא דומה לד' התחת. ד' שלי אומרת שהיא רואה אותי בגיל 22 צועקת "ד'!!! ד'!!!". העצוב שגם אני רואה את זה. כולם רואים את זה

הלכנו לכיוון איפה שיש מוזיקה חזקה, נו איך קוראים לזה? רוק משהו, גראנג'? לא. פאנק? לא. משהו ששיר לא יכולה להשאר אדישה אליו ולהתחיל לרקוד ריקודי חוף? כן.

היה גם שלב שבו היו חצוצרות נחמדות מאוד מאוד ברקע אז התחלנו לקפץ במקום ולדמיין את ארץ ישראל היפה והפורחת עולה בלהבות. אך אבוי! המוזיקה החביבה התחלפה למוזיקה מהירה וקצבית, ולאט לאט רוב הנערים התחילו להשתולל במקום. לצערי הייתי בדיוק בינהם המומה מסתכלת על ד' בורחת ממני ומפנטזת באיזה תנוחה אני אחנוק אותה. נפלתי נאחזתי רצחתי דרכתי אך בסופו של דבר רצתי רצתי אל ד' וחיבקתי חזק J (אם הייתי מחבקת עוד יותר חזק התנוחה הייתה בעמידה. הא?)

בהמשך התהלכנו לנו על יד החוף (טיילת, נו) וברקע שמעתי את "תגידי שטוב" או משהו של כנסיית השכל. נדלקו לי הפיוזונים והתחלתי לרוץ לעבר המוזיקה.  "חכי לי!!" היא צעקה לי מאחור בזמן שטיפסתי לי כהיידי על הגבעה המסרוחה צועקת לה "עצלנית!!!" ונו-פלת בעוגמה אל הארץ מושפלת.

0-1.             כוסעמק.

מה מסתבר? גם מ' הייתה שם ולא ראיתי L את שוח ולא ראיתי L גם את ד' שהיה שם לא ראיתיL  גם את החיים האבודים שלי לא ראיתי L

 

 מצילומי הקליפ "דינגי דינגי"! בו נצפית אנוכי מקפצת על המיטה בעודי אוחזת בשורשיי חוזרת אל גיל שנתיים.

שברתי ללא ספק שיאי מתולתלות חדשים. וזאת הסיבה למה אני לא מפזרת ולמה אני מזיעה כמו סוס. למה לא נושר לי למה

 

אל חשש, חולצת הבזוקה גזורה והיא ללא ספק מוכנה ומזומנה להרוס לי את התדמית. אני עדיין מגניבה, כאילו הלואו!!

 

א':"מה 'כפת לך, פס אחד קטן!"

אמא:"לא, בקושי עבר זמן מהנזם לא ראו אותו בכלל!"

א':"עברו חודשיים!!!"

אמא:"לפחות שנה"

א':"נראה לך?! אני אעשה בלי שתדעי!"

אמא:"נראה לך?? אני אעיף אותך מהבית!"

א':"נראה אותך"

 

יום א' בעזרת הג'אם עושים פס ורוד בשיער :P  

♥שולחים סימנים, בוחנים בעיניים

זה נהיה נעים, לפחות לבינתיים♥

 

*עריכה*

נכון יש את הרגעים האלה שאתם הכי מבואסים עם עצמכם ואין לכם עם מי לדבר ואתם מרגישים כאילו שמו אותכם בסוף סדר העדיפויות של העולם ואתם מרגישים הכי לבד ופתאום בא לכם להוציא את העצבים שלכם בקפיצות וריקוד מטורף בכל החדר ואז אתם מדליקים הכי חזק את המוזיקה ומתחילים להתפרע אבל קשה לכם כי שמתם יותר מידי קרם בשיער והריח לא נעים?

גם לי.

נכתב על ידי , 17/8/2007 17:05  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אנוכית. ב-19/8/2007 14:04
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנוכית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנוכית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)