לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מתוך חייו של שניצל.


שמתם לב למספר הבלוג המאגניב שיש שם למעלה? [NOT]

Avatarכינוי:  Maya .

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

מין מצב רוח טוב שכזה


הבנתי שחופש זה בדיוק מה שטוב לי עכשיו.

ועוד כמה שעות אני נוסעת לנופש בדרום.

ואני שוב בקשר עם שירלי. 3>

וזה סתם מצב רוח טוב של בוקר אחרי לילה נוראי אתמול.

[אור דאג לעשות לי את המוות].

ואפילו אחותי התנהגה אליי כמו בנאדם.

כנראה שהלבד בבית עשה את שלו. (:

והשירים בגלגלגלגלגלצ.

למרות שעכשיו יש עידן יניב. אבל הוא לא יהרוס לי :)

 

נכתב על ידי Maya . , 6/12/2007 12:43  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



444

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMaya . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Maya . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)