לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מתוך חייו של שניצל.


שמתם לב למספר הבלוג המאגניב שיש שם למעלה? [NOT]

Avatarכינוי:  Maya .

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

"ואם את רוצה לברוח, תברחי..."


ואני רוצה.

בזמן האחרון אין לי ממש מושג מה אני עושה עם עצמי.

אני רוצה את הטוב ביותר.

אני הופכת את זה לגרוע ביותר.

 

רע לי.

נכתב על ידי Maya . , 11/12/2007 09:54  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



444

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMaya . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Maya . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)