לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Way To The Love



כינוי:  ~Me..~





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

הודעה חשובה + הסווופ!!


הסיפור נגמר!!! זה סוף הסיפור!!

 

 


אני אנסה לעשות פרק מסכם למרות שלא נראה לי שאני אוכל עשות זאת מכיוון שיש לי עוד מלא רעיונות לסיפור..
בעצם כל הסיפור מתוכנן לי בראש, כל ההמשכים, ואפילו הסוף!


אבל בגלל שהבנתי ולפי ההודעות שלכם, פה בתגובות, באיסי, ובמסן החלטתי זהו לסגור את הסיפור!
הסיפור כמו שאמרתן נהיה מרוח, ארוך ומשעמם אז אין לי עוד בשביל מה לכתוב אותו!!
אני יודעת שאני לא מעדכנת הרבה, כי זה די קשה לי להיות במחשב ומהרעיונות שיש לי בראש ליצור פרק!
וגם עכשיו זה חופש אז אמרתי שיהיה לי יותר קל לעדכן..
אומנם אני עדיין לומדת [קורסי קיץ מעצבנים!]  אבל עדיין יהיה לי זמן!


אבל עזבו לקחתי את הערות שלכן לצומת ליבי והחלטתי לסגור!
זה היה הפרק הלא סופי אבל האחרון של הסיפור..


שתיהיה לכן חופשה נעימה!


וד"א
אני כותבת עוד סיפור, גם ארוך, משעמם, מרוח או איך שלא תרצו לקרוא לו..
זה סיפור שאני וחברה שלי לירון כתבנו השנה והיא מפרסמת אותו בבללוג נפרד.
אז אם אתם רוצים לקרוא אותו לסיפור קוראים "אין הגיון באהבה"


ועכשיו כשיש לי יותר זמן, מכייון שאני לא צריכה לעדכן פה יותר אני אעדכן גם שמה!


בה ביי לכן..


אוהבת 3>

 

 

 

גולשים עכשיו באתר

נכתב על ידי ~Me..~ , 23/6/2007 17:33  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hodaya!!! ב-3/3/2008 13:27
 



פרק 74..


HOME SWEET HOME

 

סוף סוף!!! ואיי אתן לא מבינות איך התגעגעתי לבית שלי, לחדר שלי, למיטה שלי, למחשב שלי, אליכן לסיפור!!!

אתן לא מבינות!!..

תגידו זה רק אצלי או שזה גם קרה לכם. בשכונה שלי התלוננו השכנים על שיש לה הרבה מזיקים בבית. אתם יודעים ג'וקים, נמלים גדולות, מלא יתושים, זבובים, מספרים וכאלה. אז הערייה החליטה לרסס את כל הביתים בשכונה ומה?! טוב שלא הודיעו יום לפני!!..

אוופ זה היה מעצבן, הייתי צריכה לארגן בתוך כמה שעות הרבה דברם ונסענו למלון. זה לא שאני מתלוננת היה כייפ, אבל לקום ב-6 בבוקר להתארגן והכול כדי להספיק להגיע לבית הספר זה לא ממש כייפ!

טוב העיקר שחמישה הימים האלה ע ב ר ו!

ואחרי הפריקה הזאת פינקתי אתכן בפרק ארווך!!! :)

אהה ולפני שאני אשכח.. תגידו כל אלה שבכיתה י' פה זה רק בבית הספר שלי או שגם אצלכם יש קורסים קיץ שהם חובה?! לא יודעת מה קרה המורות התשתגעו, הם אמרו שאם אנחנו לא לומדים כשצריך אז נלמד בקיץ על חשבון החופש.. חודש שלם אני אצטרך לקום ב-8 ולחזור הייתה ב-12! הם השתגעו וזה עוד חובה!! הם אשכרה החתימו אותנו!..

טוב הקיצר אז לכן יש חופש, לי בערך יש אז העידכונים יהיו רבים יותר!! :)

מצטערת על הפריקה פשוט הייתי חייבת!!..

אז הנה הפרק.. א ר ו ך  במיוחד בשבילך.. פינקתי :P וגם השקעתי..

 

ת=ה=נ=ו !

 

 

פרק 74..

 

באתי אל הנסיכה שלי!

היינו קצת בחדר שלה ואז ירדנו לסלון לראות סרט.

הבאנו מלא נשנושים לשולחן והתחלנו לראות את הסרט..

 

פתאום לילך באה ביציאה כזו: "שמנים שכמותניו :D"

חח צודקת אמרתי שהסתכלתי על כל האוכל שזללנו..

אני: "היי דברי בשם עצמך!"

לילך: "יווו"

אני: "חח את יודעת שאני אוהב אותך שמנה שלי" אמרתי וחיוך דבילי עלה על פניי.

לילך: "לך לך י'דובון!!"

אני: "יוו אם אני דובון אז את דובונית"

לילך: "חח אז מה אנחנו ביחד?!" שאלה.

אני: "משפחת הדובים!" אמרתי והדבקתי לה נשיקה מתוקה.

 

לקראת סוף הסרט, היה קטע מרגש של שני הדמויות..

"עומר מה אנחנו?!" אמרה לי לילך לפתע.

אני: "מ..ה?! מה?!" אמרתי מבולבל לא מבין מאיפה זה נחת עליו..

לילך: "מה אנחנו?!, האם יש בינינו קשר או לא, מחייבות או לא אני רוצה לדעת"

אני: "חשבתי שזה ברור" שזה ברור מה אנחנו..

לילך: "ברור שמה?!"

אני: "אני יהיה כנה איתך מאמי" אמרתי לאט "בהתחלה כמו שידעת הייתי מניאק, אחד שדופק וזורק בלי חשבון.."

שמתי לב שלילך השפילה את מבטה ודמעה של כאב זלגה מעייניה..

אז מיהרתי להוסיף..

"אב..בל כשהכרתי אותך הכרתי גם מזו אהבה, אני מאוהב בך יפה שלי, אני לא יכול לדמיין את חיי בלעדייך, כל שעה כל דקה כל שנייה עוברת כמו נצח כשאת לא לידי"

היא הרימה את ראשה.

 

לילך: "באמת?!"

אני: "כן!, אני מאוהב בך, מאוהב עד מעל הראש!!!" נישקתי אותה נשיקה צרפתית.

לילך: "גמאני מאוהבת בך!"

אני: "לעע אני אוהב אותך יווווותר!!"

לילך: "לאלאלא אני!!"

אני: "אהה כן?!"

לילך: "כן!!"

אני: "טוב" והרמתי כתפיים כ-אות וויתור.

היא באה נשק אותי אך עצרתי אותה.

 

לילך: "מה?!"

אני: "בנוגע לשאלה שלך מה אנחנו, אז חברים לא?!"

לילך: "אני לא זוכרת שהצעתי לי.."

אני: "צודקת!"

הורדתי את הטבעת שלי, הטבעת שאני לא נפרדת ממנה לעולם, ירדתי על ברכיי ושאלתי אותה

"לילך נסיכה מהממת ומקסימה שכמותך, התואילי להיות חברה של בן אדם פשוט האוהב אותך עד כלות נשמתו?!"

היא צחקקה ואמרה "באררררררררררררררררררררררררור"

היא נישקה אותי, התרוממתי אליה והבאתי לה את הטבעת.

בהתחלה היא סירבה כי הטבעת חשובה לי מאוד, אבל.. לא כמוה!!

 

========================================

 

-בן-

 

פתחתי בהתרגשות את הדלת מבלי לשים לך בכלל לשעה..

"אהובתי" צעקתי והדבקתי לה נשיקה ארוכה על השפתיים!

 

..: "בן..גמאני אוהב אותך!!!" אמרה, ונישקה אותי בפראות, דחפה אותי פנימה, סגרה ת'דלת והתחילה להוריד ממני את הבגדים!..

 

הרגשתי מוזר, פתאום כל ההתרגשות, הפרפרים לא היו..

גם לא הבנתי..

 

"אני אוהבת אותך" לחשה לי!

זה לא הקול של היפה שלי זה הקול של.. מיד הרחקתי אותה ממני!

 

"ליז!!" צעקתי!

 

***********

ליז- האקסית שלי, קטנה ממני בשנה.

עברה לפנימייה לפני שנה ופתאום היא פה!

בעלת שיער בלונדיני [צבעה], עיניים חמות קטנות, הייתי אומר יפה זה הכול!

***********

 

ליז: "בן אתה לא יודע כמה זמן חיכיתי לשמוע את זה ממך!" אמרה והתקרבה אליי

אני: "לא רגע ליז, זו טעות אני.."

ליז: "שוש" השתיקה אותי.

אני: "ליז יש לי חברה"

ליז: "אני חברה שלך, ואני לא מקנאה!"

אני: "לא ליז רגע" ניסיתי לומר אך היא קפצה עלי, הפילה אותי על הספה ונישקה אותי..

 

לפתע שמעתי מחיאות כפיים.

ליז שהייתה מעליי הסתובבה טיפה ומזווית העין ראיתי את..

 

 

אורן?!

 

אורן: "אהה גבר.. ליז?!"

ליז: "חח כן אני!"

אורן: "מה עושה פה?!"

ליז קמה מעלי ואמרה: "חזרתי לתמיד!" וחייכה חיוך גדול.

בן: "ליז אל תסתכלי עליי ככה, ביני לבינך אין כ-ל-ו-ם"

ליז: "מה?! אב..בל לפני שנייה אמרת"

בן: "יש לי חברה"

ליז: "אני חברה שלך!"

בן: "ליז תקשיבי לי שנייה יש לי חברה, קוראים לה ליטל ואני חולה עלייה!"

ליז: "בן אבל מה עם מה שיש בנינו" אמרה והתקרבה אליי

בן: "אין בנינו!" התרחקתי "לפני יותר משנה אין בנינו זוכרת באותו היום?!"

ליז: "אבל זה היה.."

בן: "ליז כבר פתחנו את זה, עזבי אני אפילו לא מבין מה את עושה פה!"

 

שמענו דפיקות על הדלת, הסתובבנו כולנו לאחור ראינו את ליטל בדלת עם חיוך גדול שאט אט נהפך לקטן.

היא התקדמה אליי  "היי" אמרה.

בן: "היי יפה שלי" נתתי לה נשיקה קטנה בפה.

ליז: "מה את חושבת שאת עושה?!" צרחה!!

ליטל: "מה?!" אמרה מבולבלת.

ליז: "אל תתעסקי עם החבר שלי?!"

ליטל: "חבר ש.לך?!" אמרה ודמעה זלגה מעייניה.

בן: "אקס שלך!, ליטלי תכירי את ליז האקסית שלי, ליז תכירי את ליטל החברה שלי!"

ליז: "מה חברה שלך?! אהה פתאום שהיא באה אתה זורק אותי אבל לפני שנייה ידעת טוב מאוד לצעוק לי אהובתי ולנשק אותי!!!"

ליטל: "ב.ן ע..ל מ.ה היא מדב..רת?!"

אורן: "טוב אנחנו נזוז, ליז בואי"

ליז: "לאאא"

אורן: "ליז בואי כבר אין לך מה לעשות כאן את לא מבינה שמה שקרה לפני שנה היה ונגמר!!!"

ליז יצא בבכי יחד עם אורן, היא הסתובבה ואמרה "אני לא אשתוק לכם על זה!"

 

היא סגרה את הדלת בחוזקה ועכשיו נשארנו רק אני וליטל..

אוחח איך הסתבכתי ככה אם רק הייתי יודע קודם זה לא היה קורה!

ליטל: " מה קרה כאן עכשיו?!"

בן: "רגע, מאמי את רוצה לאכול לשתות?!"

ליטל: "לא אני רוצה שתסביר לי.."

בן: "אני אסביר, באמת ליטל יפה שלי יש לזה הסבר הגיוני."

"אני אביא לך קולה טוב?!"

ליטל: "טוב.."

בן: "אוקי תעלי למעלה ואני אביא.."

 

היא עלתה למעלה, ואני בינתיים שמתי על מגש 2 כוסות, בקבוק קולה וכמה עוגיות.

עליתי למעלה, שתינו ישבתי על המיטה והתחלתי.

"טוב אז מה שקרה זה.."

 

"גברבר מישהו שלח לך אס אמ אססס!" קיבלתי הודעה בפלאפון.

פתחתי אותה והיה כתוב.

 

!@#$% חכה חכה! %$#@!

 

ההודעה הייתה מחסום, לא ייחסתי לזה חשיבות.

 

"מי זה?!" ליטל שאלה.

בן: "סתם חסום לא יודע."

ליטל: "בן מה קרה עכשיו?! ובבקשה את כל האמת, ג..ם" אמרה ודמעה בצבצה מעייניה  "אם זה כואב"

 

========================================

 

-רוויטל-

 

 

אני: "פעם הבאה בייי"

אלירן: "את מסלקת אותי?!"

אני: "אולי.. נו אלירן אני חייבת ללכת!"

אלירן בחן אותי ואמר: "בלבוש כזה יפה?! נראה לך את נשארת איתי"

אני: "אלירן מחר מבטיחה לך אני ואתה אצלך בדירה אבל עכשיו תלך!"

אלירן: "אוקי מחר.. זכרי!"

אני: "זוכרת" אמרתי ודחפתי אותו לדלת, פתחתי אותה הוא הסתובב אליי ואמר: "ואל באסי אותי כמו פעם שעברה" אמר ונישק אותי נשיקה צרפתית חושנית ארוכה.

התנתקנו ליקקתי את שפתיי הוא הסתובב והלך.

באתי לסגור את הדלת ש..

 

אוי לא!!

למה זה תמיד קורה לי!

 

ראיתי את דניאל  במדרכה ממול מסתכל עליי בעיניים פגועות, ולפני שהספקתי לומר משהו הוא הלך..

 

"אווווווווווווווווווופ" צעקתי הכי חזק שיכולתי וסגרתי את דלת הבית!

למה?! למה?! דווקא עכשיו שהחלטתי להשתנות זה קורה!

 

עליתי לארון בגדים והוצאתי את כל הבגדים שקניתי לאחרונה במידה שלי והתחלתי לגזור אחד אחד!.

הייתי כל כך עצבנית שיכולתי להרוג מישהו!

לא רציתי לבכות, לא רציתי להראות שאני חלשה.

הייתי חייבת להאשים מישהו, הכול בגללה, הכל בגלל ליטל!!

אוחח אני שונאת אותה!!!

הלכתי למטבח לשתות מים קרים, לא יכולתי להוציא את המחשבה הזאת מהראש שלי שהכל בגללה.

כל כך כעסתי שזרקתי את כוס המים על הדלת.

הכוס התנפצה בדיוק כמו האשליות שלי, בדיוק כמו הרצון שלי להשתנות.

תיקנתי את האיפור והלכתי לאלירן לדירה, ואחרי 2 דקות אני והוא היינו באמצע סקס מטורף בחדר המיטות!.

עשיתי הכול כדי לשכוח, הכול כדי להתפרק, והכול למרות הגועל לחזור להיות מי שהייתי.

ריקה, בלי לב, שלא מסוגלת להשתנות או להתאהב..!

 

========================================

 

-דניאל-

 

אחרי הערב משגע עם מיטל הגעתי הבייתה שפוך ומלא ציפיות.

היא נראתה שונה, בעצם היא הייתה שונה מכל הבנות שאני מכיר!

זאת פעם ראשונה שאני רואה בחורה ולא חושב על לזיין אותה!ף הרגשתי אחרת, שונה איתה, יכולתי לדבר איתה שעות ולא להשתעמם, רציתי להיות איתה כל כך 25 שעות ביממה!.

 

כך נרדמתי מלא מחשבות על אותה אחת!

 

בבוקר שעון ציפצף כרגיל ב-6.

נכנסתי להתקלח עם מים קרים להתרענן, צחצחתי שיניים, התלבשתי במהירות, ירדתי למטה לקחתי את המפתחות ונסעתי באופנוע שלי ישר לסט הצילומים.

 

"בוקר טוב" אמר רונן.

אני: "בוקר"

 

הלכתי ישר לקפיטריה לשתות קפה חם להתעורר, לאחר עשר דקות באו כל החברה.

אחרי כמה צילומים מפרכים וארוכים סופסוף חזרתי הבייתה.

החלפתי בגדים נוחים ישנתי שעה, בשלוש ועשה אורן הדפוק העיר אותי בטעות..

 

אורן- נמרוד אח שלייי

אני- אורן אחי זה דניאל

אורן- אהה דניאל מצטער התבלבלתי

אני- זה בסדר לילה טוב לך!

 

לא חיכיתי לתשובה וניתקתי, ניסיתי לישון אבל לא הצליח לי!

הלכתי לאמבטיה שטפתי פנים, וישר התיישבתי על המחשב.

פתחתי את האי סי קיו והייתי על אונליין.

 

ישר קיבלתי הודעה ממשתמש שלא ברשימה שלי.

בדקתי בפרטים ושיר שראיתי את השם מיטל, חיוך עלה על פניי.

 

היא שלחה הודעה.

 

«°•°• מיטל •°•°»

?

 

נא להצד*y כ!ס!ן מג*y

היי מה קורה נשמה!?

 

«°•°• מיטל •°•°»

הכול בסדר מה איתך יפיוף?!

 

נא להצד*y כ!ס!ן מג*y

אצלי מעוולה במיוחד עכשיו

 

«°•°• מיטל •°•°»

חח מה גרם לרגע הזה להיות מיוחד?!

 

נא להצד*y כ!ס!ן מג*y

שלחת לי הודעה ;)

 

«°•°• מיטל •°•°»

חמווד

 

נא להצד*y כ!ס!ן מג*y

אז מה נסיכה בא לך להיפגש?!

 

«°•°• מיטל •°•°»

איפה ומתי?!

 

נא להצד*y כ!ס!ן מג*y

"אוו אי לייק דאט!" שלחתי לה, אני שונא את הבנות האלה שהולכות סחור סחור.

את מכירה את הגלידרייה של אנדרי?!

 

«°•°• מיטל •°•°»

"ת'אמת אני לא מכירה אני חדשה באזור."

 

היא שלחה לי.

 

נא להצד*y כ!ס!ן מג*y

אז למה של תתני לי את הכתובת שלך ואני אבוא!

 

«°•°• מיטל •°•°»

ממ.. טוב!~

 

נא להצד*y כ!ס!ן מג*y

מתי מתאים לך?!

 

«°•°• מיטל •°•°»

מתי שבא לך תבוא.. לא משנה לי!

 

נא להצד*y כ!ס!ן מג*y

אוקי אז נתראה בקרוב נסיכה

 

«°•°• מיטל •°•°»

מואאה :-*

 

יצאתי מחלון השיחה, שמחתי שסופסוף אני אראה אותה שוב!.

פתחתי את האוואי שלי, ושניתי אותו.

 

*+*+*+*+*+* "את האחת, יש בך משהו אחר שאין באף אחת"

 

^^

הולך האחת שלי :)

 

להית' *+*+*+*+*+*

 

קיוויתי שהיא תראה שהאוואי כתוב עליה.

ירדתי למטבח לאכול, הייתי מורעב ולאחר מכן עליתי למעלה לחדרי.

הלכתי לארון בחרתי לי בגדים יפים, אחר כך הלכתי לאמבטיה העמדתי קוצים בשיער, קצת דורדוראנט, בושם והייתי מוכן.

 

עליתי על האופנוע וחיפשתי את הכתובת שלה.

השארתי את האופנוע בחניה של הגלידרייה של אנדרי, אמרתי שלום לכמה אנשים והמשכתי ברגל מחפש, נעזר באנשים.

לבסוף הגעתי לרחוב המדובר, שאלתי שכנה היכן הכתובת והיא הצביעה לי על הבית ממול.

בדיוק שבאתי לחצות את הכביש דלת הבית נפתחה וראיתי את מיטל עם בחור לא ממוכר מתנשקים בהלט.

לא היה אכפת להם בכלל הם באמצע הרחוב, עוד שנייה בלעו אחד את השני.

הלב שלי נשבר, כל הציפיות התנפצו.

כל כך קיוויתי שאיתה זה היה אחרת, הרגשתי שהיא אחרת אז למה?! למה הכול התנפץ לי בפרצוף?!

 

הבחור הלך, ראיתי את מיטל באה לסגור את הדלת שהבחינה בי.

לא יכולתי להסתכל עליה, חשבתי שמתחיל בנינו משהו, ולפני שהיא הספיקה לומר מילה הלכתי משמה.

חזרתי לגלידרייה, עליתי על אופנוע ונסעתי לים המקום שהכי מרגיע אותי.

חיפשתי מקום שקט ללא מעריצות התיישבתי שמה וחשבתי.

 

========================================

 

-יסמין-

 

הערב במסיבה התחיל בכייפ עד שעמית נעלם לי ולא מצאתי אותו.

לאחר שכולם התפזרו והוא לא ענה לי לאסמאסים, ולטלפונים אז החלטתי לחפש אותו.

נשארתי עד 6 בבוקר בחיפושים אחרי, והוא לא היה בשום מקום.

המועדון נסגר ואני כבר התחלתי לדאוג.

הבנות אמרו לי לא לדאוג ושהוא בטח הלך הבייתה, ואם הוא לא התקשר אולי זה בגלל שאני כל הזמן התקשרתי טלפנתי לאנשים לדעת אם הם ראו אותו והיה תפוס כל הזמן!

למרות שזה היה לי מזור לא הייתה לי ברירה אחרת אלא להאמין לכך.

 

חזרתי הבייתה ב-7 וישר הורדתי את האיפור החלפתי לבגדים נוחים, שלחתי הודעה לעמית ונשכבתי לישון.

 

קמת ב-4, ישר הסתכלתי בפלאפון ועמית לא ענה לי!..

:(

הלכתי לאמבטיה, צחצחתי שיניים, ושטפתי פנים.

ירדתי למטה אמרתי שלום להורים, אכלתי משהו קל ועליתי למעלה.

פתחתי את האיסיקיו על בלתי נראה חיפשתי לראות אם עמית מחובר, אבל הוא לא היה.

ז החלטתי להתקשר אליו שוב.

בפלאפון הוא לא ענה לי, ובבית אמרו שהוא לא נמצא שהוא יצא.

 

התקשרתי שוב לפלאפון שלו אך הפעם מחסום ולאחר כמה צלצולים ענו לי!..

 

"הלו?!" שמעתי קול של נערה.

אני- עמית?!

"עמית לא יכול לדבר כרגע"

אני- אהה אוקי מי זאת?!

"חברה שלו!"

 

הייתי בהלם.

אני- ח..ב.רה שלו?!

"כן מי זאת?!" אמרה ואני ניתקתי.

הדמעות החלו לרדת.

הכאב היה ענק, הרגשתי חור שחור ענק בליבי, הרגשתי כאילו ליבי נשבר לרסיסים קטנטנים שלא יתחברו לעולם!!..

 

 

מקווה שאהבתן.. גיבו :P

 

 

גולשים עכשיו באתר

נכתב על ידי ~Me..~ , 22/6/2007 22:01  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדי ב-7/6/2008 14:45
 



פרק 73..


שלום בנות..

הנה הפרק שהבטחתי.. קצת קצר אבל לא נורא..

פשוט אין לי מוזה בימים האחרונים ואני די משתגעת מזה!!

וגם הבגרות בהיסטוריה לקחה ממני את כל הכוחות.

מקווה שאחרי יום ראשון בערב אחרי המסיבה הענקית שלנו לים יהיו לי יותר אנרגיית,

כוח ומוזה להמשיך כדי שהסיפור יצא יותר טוב..

 

ואהה לפני שאני אשכח,

מישהי שאלה באחד הפוסטים בת כמה אני אז אני בת 16 כיתה י' גרה בחולון.

 

והנה הפרק..

מקווה שתאהבו בנוות ((:

 

 

פרק 73..

 

מהר מאוד סידרתי את הבית, התלבשתי הכי יפה שאני יכולה, אך שלא יראה כאילו השקעתי רק בשבילו.

חיכיתי שהוא יבוא והופ צלצול בדלת.

לא רציתי להראות לו שאני מחכה רק לו אז לקחתי את הזמן..

 

"רגעעע" צעקתי ופתחתי את הדלת..

 

אני: "אתה?!?!" :O

 

..: "כן אני!, מה את מופתעת ביבי" נתן לי נשיקה קלה בשפתיים ונכנס.

 

מה הוא עושה פה?! ועוד שדניאל אמור להגיע..

איך אני נפתרת ממנו.

 

אני: "אלירן מה אתה עושה פה?!"

אלירן: "את עוד חייבת לי מפעם קודמת"

 

**************

 

יצאתי מהבית לכוון הקניון והלכתי ללי קופר, אלירן המוכר הסקסי שתמיד הייתי מתחרמנת איתו בתאי ההלבשה ראה אותי, ישר הביא לי נשיקה צרפתית חושנית ואת כל הבגדים החדשים במידה אחת קטנה יותר משלי.

רוויטל: "אהמ.. אלירן ביביי אתה יכול להביא לי את כל הבגדים במידה אחת יותר גדולה?!"

אלירן הסתכל עליי במבט המום: "מה?! מותק את לא שמנת את ניראת אותו הדבר."

רוויטל: "כן.. עזוב אתה יכול להביא לי?!"

אלירן: "כן שנייה."

 

רוויטל נכנסה עם כל הבגדים לחדר ההלבשה, בהתחלה זה היה לה מוזר לראות את הבגדים האלה עלייה, אבל בשביל להשתנות היא הייתה מוכנה.

היא הורידה את הבגדים האחרונים שמדדה, נשארה רק עם חזייה ותחתון ובאה להתלבש לבגדיה, אלירן נכנס לתא ההלבשה כמו תמיד.

 

הוא הרים אותה והצמיד אותה לקיר, פושק את רגליה כמו תמיד אך הפעם רוויטל עצרה את הכול.

אלירן: "מה קרה בובי?"

לא יכולתי להגיד לו שאני משתנה, להפסיד כזה חתיך, למרות הכול אני לא יכולה.

רוויטל: "אין לי חשק, אולי פעם אחרת"

אלירן: "אל תדאגי תכף יהיה לך" הוא התקרב אליה והתחיל לנשק אותה בחושניות..

רוויטל: "לא....אלירן..די..באמת" הוא הפסיק "באמת שאין לי חשק.. סורי"

אלירן: "אוחח י'מבאסת זזתי"

רוויטל: "פעם הבאה"

אלירן: "שיהיה."

 

**************

 

אני: "פעם הבאה בייי"

אלירן: "את מסלקת אותי?!"

אני: "אולי.. נו אלירן אני חייבת ללכת!"

אלירן בחן אותי ואמר: "בלבוש כזה יפה?! נראה לך את נשארת איתי"

אני: "אלירן מחר מבטיחה לך אני ואתה אצלך בדירה אבל עכשיו תלך!"

אלירן: "אוקי מחר.. זכרי!"

אני: "זוכרת" אמרתי ודחפתי אותו לדלת, פתחתי אותה הוא הסתובב אליי ואמר: "ואל באסי אותי כמו פעם שעברה" אמר ונישק אותי נשיקה צרפתית חושנית ארוכה.

התנתקנו ליקקתי את שפתיי הוא הסתובב והלך.

באתי לסגור את הדלת ש..

 

אוי לא!!

למה זה תמיד קורה לי!

 

========================================

 

-בן-

 

אחח אני מתגעגע אליה, לא יכול שנייה בלעדיה.

הייתי חייב להתקשר אליה.

 

"הלו?!" זיהיתי את קולה המתוק.

אני- "נסיכה שלי מה שלומך?!"

ליטל- "עכשיו הכל מעולה נסיכי" ויכולתי לשמוע בקולה שהיא מחייכת.

אני- אני מתגעגע :(

ליטל- גמאני..

אני- באמת?!

ליטל- באמת באמת באמת!

אני- אני כל כך שמח לשמוע את זה יפתי.

בא לך לבוא אליי?!

ליטל- לאא תבוא אתה

אני- לאא את.. יש לי הפתעה בשבילך..!

ליטל- "הפתעה?! בשבילי?!" אמרה בקול ילדותי חמוד

אני- כןן..

ליטל- יששש

אני- חח אז עוד שעה אצלי?!

ליטל- כה..

אני- מת עלייך!

ליטל- חולה עלייך

אני- ביי

ליטל- "ביי אהובי" אמרה וניתקה

 

כל כך שמחתי!!

הייתי כל כך מבואס אחרי השיחה של אתמול..

 

********

 

ליטל: "בן.. אני, אני לא יודעת מה אני מרגישה, א..אני מבולבלת"

בן: "יפה שלי אני לא לוחץ עלייך אני.." היא קטעה אותי

ליטל: "אני יודעת, אבל אני לא יכולה להחזיק אותך ככה"

החזקתי לה את הידיים "אני אוהב אותך ומוכן לחכות עד שרגשותייך יסתדרו"

ליטל: "אוו בן!" אמרה וחיבקה אותי.

התנתקנו מהחיבוק.

ליטל: "אבל עדיין, יש לי עוד רגשות כל.פי רו..עי ואהה אני גם.. גם מרגישה אלייך דברים" אמרה והורידה את ראשה "אני לא רוצה לאשליות אותך"

 

********

 

כל כך שמח שרגשותיי התבהרו סוף סוף שהיא החליטה..

שהיא בחרה..וכנראה זה א נ י !

 

סידרתי את החדר, התקלחתי מהר, לבשתי את הבגדים שהיא הכי אוהבת לראות עליי, עשיתי קוצים, קצת בושם, התזתי גם קצת בחדר והייתי מוכן.

היה צלצול בדלת..

 

פתחתי בהתרגשות את הדלת מבלי לשים לך בכלל לשעה..

"אהובתי" צעקתי והדבקתי לה נשיקה ארוכה על השפתיים!

 

..: "בן..גמאני אוהב אותך!!!" אמרה, ונישקה אותי בפראות, דחפה אותי פנימה, סגרה ת'דלת והתחילה להוריד ממני את הבגדים!..

 

========================================

 

-לילך-

 

"היי בייבי" אמר עומר כשנכנס לחדרי ונתן לי נשיקה קלה בפה.

אני: "היי.."

עומר: "מה קרה לילוש?!"

אני: "אהמ..לא סתם פשוט אהה א.נ.י, אנ..י חשבתי ש.."

עומר: "שמה?!"

אני: "עזוב סתם שטויות!" אמרי ונתתי לו נשיקה שהפכה לצרפתית ארוכה.

עומר: "אני מאוהב בך נסיכה שלי" אמר לי בלחישה

אני: "גמאני מאוד מאוד מאוד!"

 

נשמעה דפיקה על הדלת.

"לילכוש אני ואבי הולכים לארוחת ערב, כנראה שנחזור מאוחר" אמרה אמא של לילך.

אני: "חח זה בסדר קחו את הזמן" וקרצתי לעומר ;)

אמא: "בלי שטויות!!"

אני : "אל תדאגי אמא, בייי"

 

חחח צחקנו..

ירדנו למטה לסלון, והזמנו את הסרט "יצאת גבר" סרט מגניב!!

הכנו פופקורן בקערה גדולה, בקבוק קולה גדולה + 2 כוסות ועוד כמה נשנושים.

הסרט התחיל, שמתי לב לכמה אנחנו וכלים ואמרתי: "שמנים שכמותניו :D"

עומר: "היי דברי בשם עצמך!"

אני: "יווו"

עומר: "חח את יודעת שאני אוהב אותך שמנה שלי" אמר בחיוך דבילי

אני: "לך לך י'דובון!!"

עומר: "יוו אם אני דובון אז את דובונית"

אני: "חח אז מה אנחנו ביחד?!"

עומר: "משפחת הדובים!" אמר והדביק לי נשיקה.

 

לקראת סוף הסרט, הקטע המרגש הזה שהם מנצחים, הם אוהבים, הנשף, הנשיקה הכוול!

הייתי חייבת לומר "עומר מה אנחנו?!"

עומר: "מ..ה?! מה?!" אמר מבולבל לא מבין מאיפה זה נחת עליו..

אני: "מה אנחנו?!, האם יש בייננו קשר או לא, מחייבות או א אני רוצה לדעת"

עומר: "חשבתי שזה ברור"

אני: "ברור שמה?!"

עומר: "אני יהיה כנה איתך מאמי, בהתחלה כמו שידעת הייתי מניאק, אחד שדופק וזורק בלי חשבון"

השפלתי את ראשי אוף הרי זה כזה ברור הוא לא בנוי מחויבות אנחנו סתם בשבילו, אם יש דבר כזה "אנחנו"!

 

הייתי מחשק בשבילו, הוא לא אוהב אותי בכלל רק משחק בי!

אוופ אלוהים למה החיים כאלה חרא!!!

אמרתי דמעה ירדה מעיני..

 

 

מקווה שאהבתן.. גיבו :P

 

 

גולשים עכשיו באתר

נכתב על ידי ~Me..~ , 15/6/2007 23:55  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-21/6/2007 09:53
 



לדף הבא
דפים:  

13,706
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , תחביבים , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~Me..~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~Me..~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)