לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יומנה של חתולה


סבתא שלי היתה אומרת "אם אין לכם משהו נחמד להגיד -תשתקו".

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2004

blank


 

אין לי זכרון.

לא שיש לי זכרון גרוע.

אין לי זכרון כלל.

טוב. ברור שאני זוכרת דבר או שניים.

אני זוכרת את שמי.

אני זוכרת את שמות בני משפחתי ושמות הכלבים ולעיתים קרובות אני מבלבלת ביניהם.

אני זוכרת שבימי שני בתשע מתקיימות החזרות ללהקת המחול ושהילד הולך לחוגים בימי ראשון ורביעי.

אני זוכרת לקנות חלב ולתלות כביסה.

אבל זה הכל בערך.

אני לא יכולה לשיר עם הרדיו בקולי קולות את כל המילים של השיר. אף שיר.

אני לא יכולה לצטט מספרים שאהבתי או סרטים שבכיתי בהם.

אני לא יכולה לדקלם את שירת הים או קינת דוד.

אני לא יכולה לספר לכם מי זכה במונדיאל  74 ומה היו מספרי החולצות של השחקנים.

אני לא זוכרת כלום ואף אחד מהבית ספר או התיכון או הצבא.

אפשר לספר לי אותה בדיחה כל יום מחדש. ואני אצחק.

הראש שלי ריק לחלוטין מזכרונות. חלול.

הידעתם שראש חלול נורא כבד?

 

נכתב על ידי , 2/11/2004 08:03   בקטגוריות אני  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




85,099
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpussycat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pussycat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)