לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יומנה של חתולה


סבתא שלי היתה אומרת "אם אין לכם משהו נחמד להגיד -תשתקו".

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2004

הדברים החשובים באמת


 

אני חושבת שאני צריכה להתנתק מעט מהמחשב ולהתעדכן בנעשה בעולם.

הנה, סוף סוף הגעתי לעיתוני השבוע שעבר ומרפרוף מהיר התבררו לי מספר תגליות מרעישות, שכל אחת בנפרד יכולה לשנות את חיי.

 

למשל 1:

 

"מתעמלים עם מוזיקה? חיזקתם גם את המוח".

מענין עם הפסיכולוג הנכבד שפירסם את המחקר הזה היה חושב כך לו היה מתאמן בחדר הכושר המעפן שבו אני מתעמלת. אחרי שעה וחצי של דיסקו המילה האחרונה שנות ה-שמונים בלופ אין סופי גם המוח שלו היה הופך לעיסה בלתי מזוהה.

 

למשל 2:

 

"בלונדיניות נוטות להגיע תמיד לאורגזמה מעט יותר מאחרות (ציטוט מדוייק, הניסוח העילג אינו שלי) אבל הן גם נוטות קצת יותר לזייף".

טוב. על זה אין לי מה להוסיף. הדברים מדברים בשם עצמם.

 

למשל 3:

 

"ג'ינג'יות סובלות יותר, הצופן הגנטי שלהם רגיש יותר".

יופי. נהדר. וזה לא שלא יכולתי להיות בלונדינית. יכולתי. אבל העדפתי להיות ג'ינג'ית. ובשביל מה? בשביל לסבול?

המטען הפולני שלי לא מספיק?

 

למשל 4:

 

"פנינה רוזנבלום בת 50".

בהתחשב בדוגמה שלוש, פלא שהיא מצחקקת כל הזמן?

 

למשל 5:

 

"מי שלא ישן - משמין".

ועל זה יש לי להגיד רק דבר אחד. לילה טוב.

נכתב על ידי , 5/12/2004 13:47   בקטגוריות קצרצרים  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




85,099
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpussycat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pussycat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)