לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יומנה של חתולה


סבתא שלי היתה אומרת "אם אין לכם משהו נחמד להגיד -תשתקו".

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2004

הסיפור שמאחורי התמונה


 

בצבא שירתתי כמכ"ית טירוניות בבה"ד 12 ובאחת הפגרות בין מחזורי הטירוניות נשלחתי לקורס קרב מגע בוינגייט.

היינו שלוש בנות בין כשלושים בנים וכמו שלושת הדובים של זהבה היינו אחת רזה, אחת בינונית (מחמת הצניעות לא אומר כאן "חתיכה") ואחת שמנה. השבועות הללו היו כחלום. אני חושבת שהייתי מאושרת כמו שלא הייתי עד אז ומאז.

במהלך הקורס הגיעו אלינו מעיתון במחנה להכין כתבה על קרב מגע בצבא והתמונה הזאת  פורסמה על שער העתון מספר שבועות אח"כ. לגאוותי לא היה גבול. וגם לטפשותי. המחזר הראשון שנכנס בשער ביקש ממני את התמונה וכמו מפגרת נתתי לו אותה. הוא נעלם וכך גם התמונה.

 

מאז, במשך שנים, אני מתייסרת ומתאבלת ומייפחת על התמונה האבודה. איך איך איך הייתי כזאת טפשה ונתתי לו אותה? זה היה הכי קרוב לתהילה שהגעתי אי פעם. ומי יאמין לי עכשיו?

 

לפני כשנה שמאלנצ'יק עשה מעשה. הוא התחיל נובר בארכיונים של עתון במחנה ובארכיוניי צה"ל, הפעיל את כל המערכת, הטריף את כולם ולבסוף נמצאה התמונה.

 

יום אחד, סתם יום של חול, לא יומולדת, לא יום נישואים, לא יום האם או האהבה הוא מגיע הביתה ומגיש לי חבילה עטופה בנייר חום פשוט. קרעתי את העטיפה ומצאתי את התמונה מוגדלת ונתונה במסגרת עץ יפהפיה.

לא ידעתי את נפשי מרוב התרגשות. כל הגוף רעד לי. לא יכולתי להאמין. נזרקתי באחת עשרים שנה אחורה לימים שבהם הכל היה כ"כ פשוט ותמים ולא כואב.

 

אז פלא שאני אוהבת את האיש הזה כל-כך?

נכתב על ידי , 12/12/2004 12:36   בקטגוריות שמאלנצ'יק  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




85,099
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpussycat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pussycat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)