לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יומנה של חתולה


סבתא שלי היתה אומרת "אם אין לכם משהו נחמד להגיד -תשתקו".

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2005

ביקורת טלויזיה תקופתית


 

שמתי לב פתאום שממבקרת מזון, משקאות ומועדונים הפכתי למבקרת טלוויזיה.

זה הקור אני אומרת לכם. ככה יוצא. אבל זו ירידה לצורך עלייה, בי נשבעתי.

ולעניננו:

שלוש תוכניות טלויזיה משכו את תשומת ליבי בסוף השבוע האחרון.

תוכנית אחת נקראת straight plan to the gay man

http://www.comedycentral.com/tv_shows/straightplanforthegayman/

והיא התשובה ההומוריסטית לתוכנית queer eye for the straight guy. ארבעה סטרייטים לוקחים סופר גיי ומנסים ללמד אותו הלכות גבר גבר. מחרבים לו את הלבוש, הופכים את דירתו המעוצבת לאורווה, עובדים על ההליכה שלו, טון הדיבור שלו ועוד. בדרך הם מספקים לו טיפים מחכימים כגון "אם היתה לך זריקת נפל בבאולינג לעולם תאשים את אותה פציעת פוטבול ישנה" ואת הבגדים הם קונים לו בחנויות היוקרתיות של צבא הישע. משעשע עד דמעות.

 

התוכנית השנייה היא עוד ריאליטי ביזרי ובלתי אפשרי. הפעם, רבע מליון דולר מובטחים לגבר שינצח את מתחריו בתחרות "הגבר שיצליח להכנס לנעלי אשה בצורה המשכנעת ביותר" או משהו כזה. שבעה גברים סטרייטים מוכנסים לדירה אחת והם אמורים לחיות כאשה. זה אומר, מלבד הריטואל המובן מאליו של מריטת כל שערות הגוף להתהלך בבגדי נשים על עקבים גבוהים ובאיפור מוקפד כל הזמן. מלבד זאת הם מקבלים משימות שונות כמו להיות צמודים לבובות דמויות תינוק ולהשתדל לא להרוג אותם או להיות שושבינות בחתונה אמיתית ולריב על זר הכלה (את הקטע הזה הם לקחו כ"כ ברצינות שאחד הבחורינות שבר יד). מה אומר ומה אדבר, אני מתחילה לחשוב שבכל גבר מסתתרת פרימדונה שרק מחכה להזדמנות שלה.

 

התוכנית השלישית הינה סידרת מופת בריטית בשם "בין הסדינים".  הנה, הבה נקצר תהליכים:

 http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3028754,00.html

 

הסידרה הזאת שווה צפיה ולו רק בגלל ברנדה בלתין המדהימה. היא מגלמת אשה לא צעירה אשר גדלה בבית שמרני מאד בו לא מזכירים את המילה סקס וסיפוק מיני לא קיים בלקסיקון שלה . כבר שנים שהיא ובעלה אינם מזדיינים, היא מעולם לא אוננה או הסתכלה על עצמה בעירום.  יום אחד היא תופסת על חם את חמותה  משתובבת עם המאהב שלה וכמעט משתבצת. חמותה מנצלת את ההזדמנות לתפוס אותה לשיחת נשים ומספרת לה שהיא היתה בדיוק כמוה עד שהתאלמנה מבעלה ופגשה גבר חדש אשר לימד אותה להנות מסקס ולאהוב את עצמה. היא מסתכלת על חמותה ורואה שהיא קורנת ונראית צעירה בעשר שנים ואז היא מבינה שהיא לא רוצה לחכות עד לגיל של חמותה   (80+) וזו ההזדמנות האחרונה שלה להשתנות ולנסות להיות מאושרת. היא פונה לסקסולוגית ומכאן מתחיל מסע שלה לגילוי עצמה והמיניות שלה. מדהים לראות את השחקנית הזאת בפעולה. בכלל, אני מסירה את הכובע בפני הבריטים על ההעזה לעסוק במין ואהבה בגיל השלישי. רק הם יכולים לעשות את זה כ"כ רגיש ויפה ולא צהוב.

 

+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_

 

הפוסט הזה נכתב לפני שבוע. בינתיים כזכור לכם חידשנו את המסורת  וכמו כל המאמינים החדשים

והמתחדשים ההתלהבות שלנו בשיאה. אי לכך ובהתאם לזאת יצאנו אף אתמול לסרט, "קרוב יותר".

http://seret.tapuz.co.il/movies/s_movies.asp?MID=1616

עוד לא החלטתי מה דעתי עליו. נראה לי שעדיף היה שישאר כמחזה. המעבר שלו לקולנוע לא טבעי למרות המשחק הטוב אפילו מצידה של הצנונית הצחקנית ג'וליה רוברטס. שווה אולי רק בשביל קלייב אואן (איפה הסתירו אותו עד עכשיו?) וכמובן נטלי פורטמן שלנו (פרובינציאלית שכמותי), סקסית בטירוף,  שדופקת משחק משובח מאין כמוהו.

כשיצאנו מהסרט ירד גשם זלעפות. שמתם לב שישראלים אף פעם לא לוקחים איתם מטריה? כאילו, אל תבלבלו אותנו עם התחזית, אל תתנו לגשם שיורד כבר שלושה ימים להטעות אותנו. פה בארץ הקודש לא יורד גשם. נקודה. (שאלוהים יעזור, אני הופכת לג. יפית. בעעעעעעעה). אז אני, שהתהדרתי במעיל סיבירי אטום למים הצעתי לשמאלנצ'יק, העטוי מעיל קורדרוי דק ונטול כובע שיתן לי את המפתחות וימתין לי בפתח הקולנוע עד שאביא את המכונית.

ומה אתם חושבים? שהוא הסכים? בטח. שלא. מאצ'ו ישראלי מצוי.  לא עזרו כל המילים, הבקשות, התחנונים, הלעג והאיומים. אני הידסתי לכוון המכונית חסינה למים כמו שאריק שרון חסין בפני אוכל דיאטטי ואילו הוא הלך אחרי באומץ מיותר מנסה להסביר לי שזה רק גשם ולא יקרה כלום אם הוא ירטב קצת. גברים. לך תבין.

אז הלכנו לשטוף את הכבדות ב"טפאו" אשר כשמו כן הוא, טאפאס בר ברחוב הארבעה בת"א. קצת אלכוהול, קצת נישנושים והרי אנו מוכנים ומזומנים לקבל בברכה את השבוע החדש.

 

שבוע טוב  ל כ ו ל ם.

נכתב על ידי , 16/1/2005 13:22   בקטגוריות בשירות הציבור  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




85,099
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpussycat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pussycat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)