לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יומנה של חתולה


סבתא שלי היתה אומרת "אם אין לכם משהו נחמד להגיד -תשתקו".

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2005

עדכונים מהשטח


 

- שוב פעם קר. ואני שואלת: למה? למי זה טוב תסבירו לי? למי אכפת אם תהיה טמפרטורה קבועה של 25 מעלות? זה יזיק למישהו?

 

- יש לי צמיחה הפוכה. ככה אמרו מאות הסַפָרים שעברתי תחת ידיהם. זה התירוץ שלהם לדבר הזה שמזדקר מראשי כשאני קמה בבוקר ושום דבר לא משכנע אותו להירגע. לא סירוק, לא גיהוץ ולא כח המשיכה. כל שערה לעצמה.

 

- אני מתקשה להבין את המטרה של עמותת אור ירוק. כלומר אני מודעת לזוועות שמתרחשות מדי יום על הכביש ומזועזעת בהתאם אבל כיצד חתימה על עצומה תועיל? האם היא תעודד ולו נהג אחד לנהוג בזהירות ובהתחשבות יותר מכרגיל? מסופקתני. והתשדיר הזה, "מה אתה עשית היום בשביל להציל חיים". לא דרסתי אף אחד היום. גם זה משהו, לא?

 

- סיימתי מוקדם מהצפוי לעבור על 80 ומשהו הקבועים שלי (כן, 80 ומשהו. מה יש? אני מכורה, תתבעו אותי [זה לא נשמע כ"כ טוב בעברית]). עכשיו אני רק חוזרת ומבקשת: נא לא להמליץ על כוכבים חדשים. קצת התחשבות. אני חושבת שאני מפתחת טחורים.  

 

- ארקדי דוכין ניצח את אייל גולן בדו-קרב בגלגל"ץ. אולי עוד לא הכל אבוד.

 

 

נכתב על ידי , 1/2/2005 18:38   בקטגוריות הגיגים מפוזרים  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




85,099
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpussycat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pussycat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)