לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יומנה של חתולה


סבתא שלי היתה אומרת "אם אין לכם משהו נחמד להגיד -תשתקו".

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2005

דרוש דחוף מגרש שדים


באמת שאני כבר לא מבינה מה קורה פה. כל השדים והליליות עשו יד אחת נגדי.
גם אם נצא מנקודת הנחה שאת הגב דפקתי באופן עצמאי לגמרי עדיין אין לי הסבר לשרשרת תקלות המחשב שפוקדות אותי בזו אחר זו. זה התחיל בפוסטים שהתאדו בלא להותיר סימן, המשיך באינטרנט שיצא לחופשה ללא הודעה מוקדמת ונגמר (בינתיים) באחד מסך ואחת מקלדת שביצעו התאבדות הירואית.
אז עכשיו אני עובדת על המחשב הבלתי ידידותי בעליל של ג'וניור (שששששש, שלא ישמע אותי ויעלב ויפסיק לעבוד גם הוא) ומקלידה במקלדת וירטואלית בקצב של צב חיגר אך גם פיסח אבל הם לא לא לא ינצחו אותי לא מנצחים אותי כל כך מהר.
קודם כל שמאלנצ'יק ואני נוסעים לאיזה צימרון קטנטון ללילה אחד לרחוץ בג'קוזי לאור הכוכבים .הנסיכה הודיעה לנו אתמול שכל הקורס קיבל חמשוש הפתעה (אני שונאת את השפה הצבאית הזאת למרות שחמשוש זו דווקא מילה לא רעה בכלל אבל בסך הכל אני שמה לב פתאום שהילדים שלי דוברים שפה זרה וזה כבר לא קשור לענין בכלל ונושא לפוסט אחר לגמרי) ומיד הפתענו אותה בחזרה והודענו לה שיש לנו בשורה טובה ובשורה רעה. הבשורה הטובה היא שיהיה לה את הבית לגמרי לעצמה והבשורה הרעה היא שהיא תצטרך לחלוק אותו עם ג'וניור והכלבים אבל היי, u win some u loose some. (מקלדת וירטואלית מולטי לינגאל, מה תגידו על זה?). במקביל כבר הזמנתי מקלדת ומסך חדש ואז, או אז אתם תראו מה זה. יתחיל פה רצף של פוסטים שישאיר את כל הבלוגיאדה חסרת מילים. או שלא. אין לדעת.
ועד אז, שאו שלום וברכה ושהאושר והשימחה ישררו תדיר במעונכם.




נכתב על ידי , 10/3/2005 13:33   בקטגוריות עניני דיומא  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




85,099
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpussycat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pussycat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)