לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יומנה של חתולה


סבתא שלי היתה אומרת "אם אין לכם משהו נחמד להגיד -תשתקו".

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2005

הכצעקתה???


למממממממממה, בלוגרים בעלי פרו בוחרים לפרסם רק פוסט אחד בדף? כאילו מה נהיֳה? הם רוצים שנעבוד קשה בשביל לקרוא אותם? משחקים אותה hard to get? סוג של אהבה נקנית בדם? תעשו לנו טובה ותעשו לנו חיים קלים, בסדר?

ואם כבר מוציאים קיטור אז למה, כשאני שומרת פוסט כטיוטה נגד עין הרע ובוגדנות הישרא ואח"כ מפרסמת אותו לא יוצאת הודעה למנויים? למה? יפה ככה? עד שחזרה לי המוזה?

ובענין אחר לגמרי: למממממממממממממממה ארבעה ימי חופש בפורים? ארבעה? למה מה קרה?
גם אם נוסיף לקדירה את בִגתן ותרש וזרש והמן הרשע על עשרת צאצאיו ואתם יודעים מה? אפילו את טרומפלדור אני מוסיפה, עלי, אז עדיין מגיעים למקסימום, מקסימום שלושה ימים.
איפה הג'ינג'י מרעננה עכשיו, הא?

אבל יש לי גם מילים שמחות להגיד: כ"כ כיף לחזור. לקרוא ולהגיב ולקבל תגובות.
החיוך שנמרח לי על הפרצוף כל פעם שהבול הצהוב הזה מודיע לי שנכנס מייל?
תענוג.
נכתב על ידי , 14/3/2005 11:37   בקטגוריות עצבים  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




85,099
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpussycat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pussycat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)