לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יומנה של חתולה


סבתא שלי היתה אומרת "אם אין לכם משהו נחמד להגיד -תשתקו".

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2005

אין חכם כבעל נסיון???


 

בשבת נסענו לבקר את הנסיכה שנשארה בבסיס.

למודי נסיון נשאנו בגאון סיר מלא ג'חנון תוצרת בית (לא תוצרת הבית שלי אבל לך תוכיח) רק כדי לגלות סביבנו משפחות שלמות רכונות סביב שקיות ממזללות יוקרתיות כספגטים ודיקסי. 

פעם היינו פורצי דרך, מכתיביי טרנדים. ועכשיו? אני חוששת שאיבדנו את הטאצ'.  

היום תינתן לנו ההזדמנות האחרונה לתיקון.

הנסיכה מסיימת קורס מש"קיות חינוך ואנחנו מתעתדים להתייצב בטקס מצויידים במאכל האהוב עליה בכל העולם, המבורגר צמחוני ממרמורק (נו כן, מוטציה גנטית הילדה הזאת) וכן בשלל עוגות, פיצוחים, שלטים, פונפונים וג'ינגל קליט.

ואם גם זה לא יעזור נצטרך לשאת ולתת עם שלטונות צה"לנו בנוגע לגיוס של ג'וניור וינוקא.

אחרי הכל, אני לא אעמוד במכה נוספת לאגו שלי.

נכתב על ידי , 4/4/2005 14:04  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




85,099
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpussycat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pussycat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)