לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יומנה של חתולה


סבתא שלי היתה אומרת "אם אין לכם משהו נחמד להגיד -תשתקו".

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2005

מאחורי כל גבר מצליח...


 

...עומדת אישה מוצלחת?

תשפטו בעצמכם.

 

לפני הצהריים שמאלנצ'יק מתקשר, מזועזע לגמרי מדפי חשבון הבנק שלנו. מסתבר שהחיובים על כרטיסי האשראי שלי חרגו אפעס מהנורמה.

 

בערב הוא פתאום צוּקר פוּשקֵע מושלם. אחרי לחץ פיסי מתון הוא התוודה באזני שבזכותי, כן כן, בזכותי הוא ניצל ממכה כואבת בכיס .

הכיצד, תשאלו?

או, אז אני אסביר לכם.

כהמשך ישיר לאותו זעזוע הלך שמאלנצ'יק ומכר צרור קטן של מניות טבע שברשותו כדי להחזיר את האוברדראפט שלנו למצבו הרגיל (רדוד עד גבה גלי).

וראה זה פלא, כמה שעות אח"כ נפלה מניית טבע ב- 8 אחוז. לא אחד, לא שניים, לא שלושה אלא שמונה אחוז שלמים.

 

מוסר השכל: כשהאצבעות נשלחות אל עבר כרטיס האשראי - אני לא צריכה לעמוד בדרכן. הן יודעות מה שהן עושות. 

 

ומוסר השכל 2: לא מגיעה לי איזה עמלה צנועה על הביצוע הנ"ל? איזה זוג סנדלים קטן, איזה תיק קייצי שילך עם הסנדלים, איזה התרעננות קלה באיזה בית קפה אופנתי כדי לתת לרגליים העייפות (סנדלים חדשות זה לא פשוט) לנוח מעט?

 

נ.ב.

 

שמאלנצ'יק מקטר שהוא מרגיש כמי שחי בתוכנית ריאליטי. איך הוא ניסח את זה? "אני לא מספיק להתעטש וכבר מכל הבלוגים צועקים לי לבריאות". 

 

נו, שיהיה לו לבריאות.

נכתב על ידי , 6/6/2005 01:29   בקטגוריות אינסטינקט בסיסי  
87 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




85,099
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpussycat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pussycat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)