לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יומנה של חתולה


סבתא שלי היתה אומרת "אם אין לכם משהו נחמד להגיד -תשתקו".

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2005

סוף סוף


 

לאחר שבועות של מאמצים, סיעור מוחות וחידוד עפרונות הצלחתי, היפ היפ הוריי להרכיב רשימה של עשרה דברים שלא ידעתם עלי - חוץ מאותם אלה שיודעים עלי הכל (כן אתם, בלי העמדות פנים, אתם יודעים היטב למי אני מתכוונת).

 

ובכן:

 

 

1. הכל טעים לי (נכון לעכשיו) חוץ מכוסמת ותרד שבושל ונמעך למוות.

 

2. אני לא מסוגלת לצפות בסרטים מפחידים ו/או אלימים.

 

3.  הספרים בספריה הביתית שלי מסודרים לפי אלף בית של שמות הסופרים (וזה הקטן שבשגעונות הסדר שלי אוף).

 

4. בשנות ילדותי והתבגרותי הספקתי לבקר בארבע תנועות נוער (בני עקיבא, הנוער העובד והלומד, הצופים ותנועת הנוער של צעירי בית"ר שלא תגידו שאינני מגוונת ו/או טובה במסגרות) ולא החזקתי מעמד באף אחת מהן יותר משנה (ע"ע מסגרות).

 

5. את הסיגריה הראשונה בחיי עישנתי בגיל 8 כשנילוויתי לאחים שלי לפורימון בבני עקיבא (בני עקיבא - לא מה שחשבתם).

 

6. עברתי טסט ראשון אצל בדיחי האיום (וטסט שני על אופנוע עד 500 סמ"ק).

 

7. אני לא עונדת טבעת נישואין או טבעות מכל סוג שהוא או תכשיטים בכלל. אני לא יכולה לסבול את המגע שלהם עלי. זה מרגיש לי כבד ולא נוח. במקרה הטוב כשאני מתקשטת באופן מיוחד אני יכולה לענוד מחרוזת לצווארי (רצוי מתוצרת דארלינג). החורים באזניי נסתתמו זה מכבר והטבעות שלי מפוזרות בכל קצוות הארץ והעולם אבל היי, את מה שאני חוסכת על תכשיטים (ופרוות) אני מפצה בבגדים, תיקים, נעליים ואיפור.

 

8. השתתפתי בסרט המצליח "הלהקה".

 

9. אני מעדיפה סקס בבוקר מאשר בלילה.

 

10. הפעם הראשונה שלי היתה עם המורה שלי לשל"ח, מה שנקרא אז, בימי הביניים הרחוקים גדנ"ע. לזכותו יאמר שהוא חיכה עד לסוף שנת הלימודים לפני שעשה את הצעד שלו. אכן, מורה לחיים.

 

 

זהו? בשביל זה כיווצתי חזק את תאי המוח הנמסים שלי? מקריאת מה שכתבתי פה אפשר רק להסיק שאני אפורה כנמלה עמלנית, רק שבלי העמלנית. 

אוף.

 

נכתב על ידי , 8/8/2005 14:06   בקטגוריות באיחור אלגנטי  
89 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




85,099
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpussycat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pussycat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)