לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יומנה של חתולה


סבתא שלי היתה אומרת "אם אין לכם משהו נחמד להגיד -תשתקו".

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2005

ארבע לפנות בוקר לא נרדמת


 

שתיים לפנות בוקר. שמאלנצ'יק וג'וניור ישנים מזמן. חיימקה רעב. יוצאים לעיר. הוא רוצה המבורגר. אני משתוקקת לוויסקי סאוור וסיגריה.

מחנֱה את הרכב במג'יק בורגר. "אחלה חניה", אני מחמיאה לו.

"אני סגן אלופת הארץ בחניה ברוורס" הוא עונה. איזה מחמאה לקבל מהבן.

צועדת רגלית לבראסרי. לא יודעת מה יש לכם נגד המקום הזה. אני תמיד יוצאת משם מדושנת. למרות שהם כבר לא מגישים במרפסת הם מתרצים ומביאים לי את המשקה לשם. מנה נדיבה. טעימה. עונה על ההשתוקקות שלי בדיוק מושלם.

חוזרת למג'יק בורגר בתיאום מופלא עם חיימקה שסיים לאכול וקם ללכת. נכנסים לאוטו. סגן אלוף הארץ בחניה ברוורס מפיל אופנוע שחנה מאחוריו תוך כדי יציאה מהחניה. חמודה בעלת האופנוע. מחליפים מספרי טלפון. הוא אופטימי.

חוזרים הביתה. אני מקטרת לו שישבתי לבד ואף אחד לא התחיל איתי. אף אחד אף פעם לא מתחיל איתי.

"מה את רוצה", הוא אומר, "כבר על ההתחלה תפסת את הכי טוב". מה שנכון נכון. הילד הזה יודע לדבר.

 

אתמול (שלשום בעצם) בשעת השקיעה הגדולה ישבתי בים בחברה טובה .

לבושתי עלי להודות שזו היתה הפעם הראשונה שלי בים העונה.

על הקשר האמביוולנטי שלי לים כבר כתבתי פעם, מזמן.

אז אני עדיין חשדנית ביותר ביחסי לחול ואת המים עדיין מעריצה מרחוק אבל היה כ"כ נעים ויפה מרגיע ומעורר וחשבתי לעצמי שבחוץ לארץ הייתי מתמוגגת מים כזה וקושרת לו כתרים ואילו פה בארץ אני מתעלמת ממנו לגמרי.

אני מתה על תל-אביב. ים כזה ועיר כזאת ואני מבלה שעות בין ארבע קירות ומחשב. סדר עדיפויות מעוות לגמרי.

 

נכתב על ידי , 26/9/2005 03:24   בקטגוריות דיווח מהשטח  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




85,099
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpussycat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pussycat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)