לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יומנה של חתולה


סבתא שלי היתה אומרת "אם אין לכם משהו נחמד להגיד -תשתקו".

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2005

הרה בורוד*


 

כל העולם ואשתו, אלא אם כן הוא עיוור, חירש ודיסלקט, כבר יודע שהרוזנבלום בהריון. גילה המתקדם של הרוזנבלומית גרר אחריו דיון נרחב בנושא: הריון בגיל מבוגר - בעד ונגד.

אני כשלעצמי מתקשה לגבש דיעה חד משמעית בענין. באיזשהו מקום אני מרגישה די לא בנוח למול ההרחבה הזאת של הטבע. מצד שני, איזה זכות יש לי או לכל אחד אחר למנוע מאשה, בכל גיל, את האפשרות להפוך לאם?

בהזדמנות זו אני רוצה לברך ולקלס את ממציא ההתקן התוך רחמי שאילולא הוא/היא הייתי מוקפת היום בלפחות תריסר וחצי ילדים. הספונטניות מקבלת אצלנו מקום של כבוד מעל ומעבר למגיע לה.

 

נ.ב.

 

נגמר המולארד.

מנה אחרונה בהחלט של ליפתן יוצאת למכרז.

 

נ.ב. 2

 

למישהו יש רעיון לכותרת לפוסט הזה?

 

*נבחרה כותרת באדיבות מורטישיה. תודה לכל מי שטרח והגה.

נכתב על ידי , 9/10/2005 14:42   בקטגוריות הגיגים מפוזרים  
103 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




85,099
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpussycat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pussycat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)