לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יומנה של חתולה


סבתא שלי היתה אומרת "אם אין לכם משהו נחמד להגיד -תשתקו".

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2007

יומן אירועים


 

סוף השבוע יכול להחשב כהצלחה כבירה. תפסתי שידורים חוזרים של רוב התוכניות האהובות עלי שאיכשהו התפספסו לי במהלך השבוע (האנטומיה, עקרות בית, גיבורים ומשמרת שלישית) אבל המתח הרג אותי. מחר אני הולכת להזמין יס מקס.

דגמנו גם שתי מסעדות חדשות עד חדשות למדי. שתי המסעדות מושקעות מאד ומעוצבות לעילא ולעילא אך כאן מתחיל וכאן גם מסתיים הדמיון ביניהן. החדשה למדי זו "סטראצ'י", ברחוב אילת בתל-אביב שנפתחה על חורבות נלו המיתולוגית. עיצוב מרשים, מרווחת ונוחה ולא פחות חשוב - אין בעיית חנייה. אכלנו בסטראצ'י כבר פעם אחת, מספר ימים לאחר שנפתחה ונהנו מאד, בעיקר משילוב של כמה מנות רטרו כמחווה לקודמתה אך מה מאד הופתענו לקרוא בעתון מקץ כמה ימים ביקורת קטלנית. כנראה שגם בעלי המסעדה לקחו ללב את הביקורת והם מיהרו לזרוק את השף ולהחליף את התפריט.  אני חייבת להודות שרמת המנות עדיין אינה אחידה אך הן בד"כ מצוינות ובשכלול האווירה נהדרת, השירות נפלא וכן רמת המחירים הסבירה התוצאה הסופית משביעת רצון עד מאד.

המסעדה השניה החדשה דנדשה זו "צפרה" של אבי קונפורטי ברחוב יגאל אלון בתל אביב. אבי קונפורטי הנ"ל פיצח כנראה את החידה שדורות רבים של אלכימאים הקדישו לה את חייהם. הוא יודע להפוך זבל לזהב. זה התחיל מצ'ימיצ'נגה וממשיך במסעדה החדשה שלו ואם יש מסעדה שלוקחת את המושג "פלצנות" צעד אחד קדימה זו צפרה. כדי להבין את תפריט האוכל ותפריט המשקאות מומלץ להצטייד במתורגמן. המסעדה אומנם מרהיבה בעיצובה והשירות, כצפוי ממסעדה חדשה משתדל ומתרגש אך האוכל מאכזב עד מאכזב מאד ונע בין סתמי לרע. נראה לי שנעשה פה נסיון לקחת את "מינה טומיי" הנפלאה ולשדרג אותה אבל איפה הם ואיפה "מינה טומיי". בכל מקרה, אם הייתי אבי קונפורטי לא הייתי מודאגת יותר מדי. המסעדה היתה מלאה לגמרי ואין ספק שימצא קהל לסחורה הזאת בקרב אוהבי הלראות ולהראות.

היום גמר "רוקדים עם כוכבים". כמעט ולא יצא לי לצפות בעונה הנוכחית אבל מצפיה בפרומו לתוכנית הגמר אין לי ציפיות גבוהות מדי. המתמודדים נראים לי, איך לומר, מעט דיסלקטים. אילנית לוי ורודריגו בוהים זה בזה ממרחק ואחר כך מסתובבים ומתחילים ללכת ברוורס האחד לקראת השני עד להתנגשות הבלתי נמנעת שמקפיצה אותם בבהלה איומה. היי, הלו,  הרגע בהיתם זה בזו, למה אתם כ"כ מופתעים? במי חשבתם שתיתקלו?

עוד אירוע שמתחיל היום ויאלץ כנראה שוב להסתדר בלעדי זה "טעם העיר" בפארק הירקון  אבל אם אתם כבר באזור אז הנה הצעה שלא תוכלו לסרב לה. גם אתם שמעתם את התשדיר העולץ ברדיו וחשבתם שמישהו בלע פטריה אחת יותר מדי? "היי, הפנינג במכון התקנים, איך לא חשבו על זה קודם"?

 

נכתב על ידי , 28/5/2007 13:43  
58 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




85,099
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpussycat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pussycat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)