לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יומנה של חתולה


סבתא שלי היתה אומרת "אם אין לכם משהו נחמד להגיד -תשתקו".

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2007

הצטברות


 

גם לכם קרה ששכחתם את הקוד הסודי של כרטיס האשראי שלכם ואחרי פעמיים שהתקשרתם לחברת האשראי וביקשתם שישלחו לכם אותו החלטתם לעשות מעשה ולרשום את הקוד באיזה מקום ואז שכחתם מה המקום הזה? לא? אז תשכחו מזה.

 

פעם נוספת נפעמתי לגלות שמדעני כל העולם מתגייסים למעני ולמען הבעיות הקטנות שלי והפעם לא משהו ערטילאי כמנהרה שתקיף את העולם או הפנינג במכון התקנים אלא המצאה שתשפיע על חיי היום יום שלי ובעיקר, לא נעים לומר, של הסובבים אותי. חומוס ירוק. וכל מילה נוספת מיותרת.

 

מישהו יכול להסביר לי את חוסר העקביות של האייקון? מתי הוא מופיע ומתי לא ולמה?

 

אני כ"כ שמחה שכוכב נולד חזרה. הביקורות של תום וש.כהנת פשוט מאלפות ומעלפות ומכניסות שמחה רבה לחיי הקודרים.

 

עוד דבר שמכניס שמחה לחיי זה משקה חדש שגיליתי ושיפצרתי. שוופס סודה מוגז עדין בטעמים (אני ניסיתי את התפוח-ליים) און דה רוקס ולזה אני מוסיפה דאש קמפרי. ככה אחת לשעתיים שלוש. יש לי תחושה שהקיץ הזה יהיה קר ומגניב.

 

 

נכתב על ידי , 31/5/2007 14:03  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




85,099
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpussycat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pussycat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)