לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יומנה של חתולה


סבתא שלי היתה אומרת "אם אין לכם משהו נחמד להגיד -תשתקו".

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2007

SUPER PUSSYCAT


 

אינסידנט ראשון:

 

לפני מספר חודשים הלכתי לאכול עם הנסיכה בריבר נודלז בר ברמת-גן (מומלץ מאד) והחניתי את המכונית ברחוב קטן מאחורי הבנין. ברחוב הזה חלק מאבני השפה צבועות כחול לבן, חלק אדום לבן ובחלק מהרחוב אין מדרכה כלל. העמדתי את הרכב באין מדרכה והלכתי לדרכי שמחה וטובת לב רק כדי לחזור כעבור שעה ולגלות שגררו לי את האוטו. אחרי ההלם הראשוני ושחרור מחמדי מהמעצר הלא חוקי שנכפה עליו כתבתי מכתב זועם למחלקת החניה של עיריית ר"ג ובו דרשתי לבטל את הדו"ח ולהחזיר לי את דמי הגרירה. טענתי היתה שהדו"ח אינו חוקי מפני שהעבירה המצוינת בו היא חניה ליד מדרכה שאבני השפה שלה צבועות באדום לבן ואילו בקטע בו אני עמדתי לא היתה מדרכה כלל וודאי שלא כזאת הצבועה באדום לבן. צירפתי למכתבי תמונות מזירת הפשע והמתנתי לתגובה. אחרי חודשים מספר הגיעה תשובה מהמחלקה המשפטית שדוחה את בקשתי מכל וכל בטענה המטופשת שלבקשתי "אין כל עילה במסגרת החוק לביטול הודעת הקנס" וכן שזו החלטה סופית שאינה ניתנת לערעור. "ככה"? חשבתי בלבי, "ככה", עניתי לעצמי ומיהרתי למלא את הספח הדורש להישפט. והנה, בטרם יבש הדיו על החלטת התובע העירוני אני מקבלת לביתי מכתב נוסף ובו כתוב כי "בהתחשב בבקשתך החוזרת לביטול הקנס שבנדון (הא??) מצא התובע העירוני (זה שהחלטתו סופית) לשנות מהחלטה קודמת ולבטל הודעת קנס זו".

אחרי יללות הצהלה ששיגרו את השכנים למקלטים מיהרתי לכתוב מכתב נוסף בו אני מודה לתובע על החלטתו ושרק לא ישכח לשלוח לי גם צ'ק החזר על דמי הגרירה.

 

אינסידנט שני:

 

כבר כמה שבועות שאין לנו מים חמים כמצופה בימי שמש קופחים אלא אם כן אנחנו מדליקים את הדוד. פשפשתי בניירות שלי, מצאתי את החשבונית עבור הקולטים ומה הופתעתי לגלות שיש לנו עדיין אחריות.  התקשרתי למתקין שהיה אדיב ביותר ותוך חצי שעה היה פה פועל. גררנו סולם והנ"ל עלה אל הגג, בדק מה שבדק והודיע לי שצריך לשטוף פה ולהחליף שם ויש גם איזה דליפה קטנה סה"כ דמי כיס בסך  680 ש"ח. התחלתי להרגיש איזה דגדוג של אי שביעות רצון במעלה גבי. מישהו פה עומד לעשות עלי קופה. במקרה חבר של חיימקה מתקין דודים לפרנסתו. טלפון מהיר, מתברר שעבודה כמו שנטען שצריך לבצע אצלי צריכה לעלות משהו כמו 300 ש"ח.

 הודעתי לבחור שאני מוותרת. "אבל כבר פירקתי, ואי אפשר להחזיר ונראה, נדבר עם המשרד אולי יעשו לך מחיר". תוך דקה טלפון מהמשרד. "גברת פוסיקט? תראי, הבחור לא ידע שאתם לקוחות ותיקים, רק בשבילך, נעשה מחיר, 480 ש"ח".  הושטתי את השפורפרת לחיימקה. מפה לשם, תוך 400 ש"ח וחמש דקות יש לנו מים רותחים לתפארה.

 

סיכום:

 

האמת, שכמו רובנו, אני די פראיירית. בד"כ אני עצלנית מכדי להילחם וגם כשכבר נלחמת אני מוותרת די בקלות אבל מדי פעם אני מתמלאת עזוז ויוצאת לקרב וכשאני גם מנצחת בו ההרגשה פשוט נהדרת.

נכתב על ידי , 11/6/2007 12:58   בקטגוריות פוסיקט ומלחמתה בכוחות השחור  
67 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




85,099
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpussycat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pussycat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)