לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יומנה של חתולה


סבתא שלי היתה אומרת "אם אין לכם משהו נחמד להגיד -תשתקו".

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2004

כפיות טובה


 

בשנה הראשונה הוא נתן שבע פומלות

בשנה השנייה - שלוש

ואילו השנה, פרי מסכן אחד מתנדנד בעליבות בין ענפיו.

 

עדרנו, השקינו, השקענו, וזה מה שמגיע לנו?

 

אני נורא מצטערת. אם לא אראה שיפור דרסטי במיידית אני תורמת את גוויתו לנגריה הקרובה ושותלת במקומו ברוש.

 

עם הברוש לפחות אני יודעת איפה אני עומדת.

נכתב על ידי , 24/10/2004 14:27   בקטגוריות עצבים  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




85,099
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpussycat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pussycat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)