לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יומנה של חתולה


סבתא שלי היתה אומרת "אם אין לכם משהו נחמד להגיד -תשתקו".

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2004

ומה אנחנו אמורים לעשות עם האינפורמציה הזאת?


 

בשבוע שעבר פורסמה בעיתון הידיעה הבאה:

 

"תקועים בפקק? היזהרו מהתקף לב".

 

תודה. באמת תודה. ומה אתם מצפים שאעשה עם האזהרה הזאת?

אל תתקעי בפקקים, יאמרו המדענים המזהירים שחקרו בדבר.

וואלה? איך לא חשבתי על זה בעצמי.

 

חוץ מזה הכל בסדר. אני עומדת בכבוד בהחלטה שלי להסתפק בשתי סיגריות ביום ואני חוזרת לכושר לאט ובטוח.

אתמול רצתי 4.5 ק"מ. (תודה תודה, אתם לא צריכים להצדיע, באמת).  לא שזה משפיע על המשקל. כלל וכלל לא. הוא מקבל את פני בטווח הבעות שבין התעלמות לחיוך לעגני. אבל אני עוד אשבור אותו. זה יקח שבועות, זה יקח חודשים, אבל יום יבוא, אני אעלה עליו והוא ינפנף חלושות בדגל לבן וישמיע נפיחת כניעה חרישית.

 

ועד אז אני מתנחמת בדברי שמאלנצ'יק. הוא הסביר לי שאני בעצם רואה את הדברים מהזוית הלא נכונה.

זה לא שהירידה במשקל מתבטאת אצלי בהעלמות החזה והישבן. להפך, זו העליה במשקל שמתבטאת בהתעצמות שלהם.

 

וככה הוא אוהב את זה.

 

 

נכתב על ידי , 25/10/2004 11:45   בקטגוריות עניני דיומא  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




85,099
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpussycat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pussycat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)