יש שתי סיבות עיקריות שבגללן אני עוזב את המקצוע. האחת היא הנוסעים - אתם. לא החלטיים, מבקשים את הבלתי אפשרי, את הזול ביותר, מתייחסים בזלזול וכן הלאה. השנייה היא חברות התעופה. הן לא החלטיות, הן מבקשות את הבלתי אפשרי, למכור את היקר ביותר, מתייחסות בזלזול וכן הלאה.
מכיוון שהחלטתי, הפסקתי להיות סוכן נסיעות. בתור פעולה אחרונה אני מנסה לארגן טיסה לגיס הצעיר שלי לארה"ב. הוא רוצה להגיע לבוסטון ולחזור לארץ מתישהו. הכנו - אשתי היקרה ואני - תוכנית נסיעה לאיש הצעיר, ונתנו לו להחליט. התוכנית היתה להטיס אותו עם אל-על ללונדון ומשם עם וירג'ין אטלנטיק לבוסטון. נתנו לו גם חזרה מניו יורק בסוף ינואר.
בסופו של דבר נפלה ההחלטה, והנה באתי לכרטס. אני מתמחר את התוכנית - שתומחרה היטב אתמול - ויוק. במקום $900 המערכת נותנת לי מחיר של $3000. בדקתי ימינה ושמאלה, ומסתבר שפתאום וירג'ין לא רוצים לטוס עם אל-על, אלא רק עם החברות הבריטיות. לא נשלחה הודעה לסוכנים, אלא נשארנו להיתקע עם העניין.
במזל, היו מקומות פנויים על הטיסות הנכונות (בריטיש איירווייז מהארץ) וקיבלתי את המחיר הנכון. השגתי מהילד הסכמה להקדמה, וניגשתי לכרטס. בהוראות הכרטוס מצאתי הערה:
must confirm it with VS representive in israel (Time4Travel) every ticketing
וכמובן, נציגות וירג'ין (VS) לא עונה, ויש סיכוי סביר שלא תענה. לך תמכור נסיעות עם אנשים שכאלה.