לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שאין בו ענף לקושש


כינוי:  אבו-ג'יין

בן: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

הבושה היא שלנו


האם הבחירות הבאות עלינו מיותרות? אני טוען שלא. הם מאחרות את זמנן עד מאוד. היו צריכים לערוך אותן יומיים או שלושה אחרי הבחירות הקודמות. לגשת לעם ולומר לו: הבנו את הבדיחה, עכשיו תצביעו ברצינות. במקום זה המערכת הפוליטית החליטה לשחק עם מה שיש. מכיוון שכך, מצאנו את עצמנו עם האפשרות הריאלית שנקבל ראש ממשלה כושל לשעבר שחוזר לתפקידו, תוך שהמערכת תצלע על רגלי תרנגולת כל הדרך אל הבחירות הבאות, שגם הן תערכנה מאוחר מדי.

זה לא שממשלת אולמרט היתה גרועה במיוחד - היא היתה גרועה, אבל כך גם הממשלות שלפניה - אלו פשוט תוצאות הבחירות שהביאו לכך שיהיו יותר מדי מנדטים למפלגות נטולות אידאולוגיה מלבד פינוק עצמי (25 לש"ס, יהדות התורה והגמלאים), כך שלא תהיה ממשלה בלעדיהם. זה חוסר הרצון, היעף והאידאולוגיה של פוליטיקאים במרכז לעשות דבר קיצוני כמו לבחור עמדה (למשל: להקים ממשלת ימין של קדימה-ליכוד-ישראל ביתנו-האיחוד הלאומי שהיו לה 61 מנדטים; למשל (2): להקים ממשלת שמאל של קדימה-העבודה-מרצ-מפלגות ערביות של 63 מנדטים).

כל עוד אנשים ללא אידאולוגיה מלבד השגת השלטון זוכים להרכיב את ממשלות ישראל; כל עוד אנשים ללא אידאולוגיה, עניין וידע זוכים לבחור את האנשים שירכיבו את ממשלות ישראל; כל עוד נדרוש תוצאות בלי להבין את התהליכים; כל עוד אנשים - הן הבוחרים והן הנבחרים - מדברים בקלישאות במקום לגבש ולנקוט עמדה רצינית - המדינה תהיה בצרות, ולא משנה כמה מערכות בחירות תהיינה ומי יהיו המתמודדים.
נכתב על ידי אבו-ג'יין , 15/11/2008 07:56  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Yaniv Rabl ב-15/11/2008 22:42



44,963
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבו-ג'יין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבו-ג'יין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)